Ihan varovasti... hiljaa... vaiti. Tai sama kai se, myöhäistä:Golf palloista tutuillla pyörteillä saattaisi olla mainitsemasi kaltainen tarkoitus.
Ihan varovasti... hiljaa... vaiti. Tai sama kai se, myöhäistä:Golf palloista tutuillla pyörteillä saattaisi olla mainitsemasi kaltainen tarkoitus.
En mä usko, että RB:llä olis mitään tarvetta lisätä extrajäähdytystä. Eli sikäli en miettisi asiaa ihan tolta kannalta. Sen sijaan, jos keulasta johdetaan jäähdytysilmaa jonnekin, niin se on pois toisaalta eli muualla on sit vastaavasti mahdollisuus pienempiin jäähdytysilmanottoaukkoihin.Jos siinä reiät on, ja jos ne on jäähdytys tarkoituksessa niin ei tuosta mitään suurta etua silloin ole (muilla ei ole niitä ongelmia joihin tarvitsisi ratkaisua).
Pitot-putki.Joku anturin näköinen hässäkkä tuossa kolon edessä ?
No niinpä näkyy olevan . Kuva hämäsi aluksi.Pitot-putki.
Täytyy kyllä sanoa, että Red Bull on ainoa joka on saanut näyttämään, että tuolla portaalla on jokin tarkoitus. Toki siellä on muutama muukin, jolla nypykät näyttävät siltä mitä on jo edelliskausilla nähty.Ekana tuli mieleen ku näin uuden Red Bullin:
Neweyn mukaan aukko on vain kuskin viilennystä vartenTäytyy kyllä sanoa, että Red Bull on ainoa joka on saanut näyttämään, että tuolla portaalla on jokin tarkoitus. Toki siellä on muutama muukin, jolla nypykät näyttävät siltä mitä on jo edelliskausilla nähty.
"Red Bull chief technical officer Adrian Newey has been asked about the now-famous hole in the nose of his team's car, which has been the subject of speculation since the RB8 emerged on Monday. He says: 'The slot at the base of the ramp to the nose into the front bulkhead is simply driver cooling. Traditionally that is right at the front of the nose. Really for styling as much as anything we moved it to where you now see it to break up the aesthetics of the ramp that is required by the regulations.' I'm sure there will be a sceptical response to that in some quarters, but at least everyone now knows Newey's position."
Missä tuossa on pakoputket...? Onko ne tuolla jossain takasiiven alimman osan takana vai missä...?RB:n eilinen testien aloitus venyi, kun odottivat uutta takasiipeä saapuvaksi. Onko siis uuden auton yksi salaisuus takapäässä? Ainakaan eivät esittelyautossa uutta osaa halunneet esitellä ja tuttuun tapaan peittävät takasiiven ja auton muun perän varikolla aina ensitöikseen...
Keskellä autoa etummaisten ylempien tukivarsien edessä ovat olleet kuvissa jotka mä oon nähny. Puhaltavat tukivarsien yli auton keskelle nähdäkseni...Missä tuossa on pakoputket...? Onko ne tuolla jossain takasiiven alimman osan takana vai missä...?
Webberin kommentista päätellen ei aukko ainakaan kuskeja varten ole... Jos tuota Neweyn kommenttia kukaan nyt muutenkaan uskoi... :doubtful:Red Bull -tallin uuden RB8-auton keulaportaassa oleva aukko on saanut muut tallit epäilemään, että suunnittelijavelho Adrian Newey piilottelee hihassaan jälleen uutta valttikorttia.
Saksalainen Auto Motor und Sport -lehti kertoo mestaritallin kilpailijoiden keskuudessa nousseen epäilyksiä aukon todellisesta tarkoituksesta.
Newey on selittänyt aukkoa käytettävän vain kuljettajien jäähdyttämiseen, mutta tätä selitystä kaikki eivät ole nielleet.
- Siinä tapauksessa kuljettajien jalat kastuvat, kun sataa vettä, kommentoi nimettömänä pysytellyt kilpailevan tallin insinööri Neweyn selitystä.
- Oikeastaan varpaat ovat nyt liiankin kylmät, letkautti puolestaan Red Bull -kuski Mark Webber vastauksen Autosprint-lehden uteluun keula-aukon tarkoitusperistä.
Kyllä sen on aika moni uskonut. Muissa autoissahan se jäähdytysreikä on nokan päässä.Webberin kommentista päätellen ei aukko ainakaan kuskeja varten ole... Jos tuota Neweyn kommenttia kukaan nyt muutenkaan uskoi... :doubtful:
Osassa juu. En oo tän kauden autoja katsellu, mutta aiemmin keulan reikä on osalla ollut ja osalla ei. Tiedä sitten mistä muut on ilmaa haukkoneet keulan sisään.Kyllä sen on aika moni uskonut. Muissa autoissahan se jäähdytysreikä on nokan päässä.