Tarkoitat kai yksi toinen on ihan palkollinen käsittääkseni.Vihdoinkin... Onpahan taas pari maksukuskia vähemmän.
Kuvottavaa tämä tuulettaminen, varsinkin kun jälleen kymmeniä ihmisiä jää työttömäksi. Käytkö vapaassa keskustelussakin heittämässä näitä kommentteja kun joku korporaatio irtisanoo?Vihdoinkin... Onpahan taas pari maksukuskia vähemmän.
Ylevämmyydestä en tiedä, mutta minusta sarjaan mahtuu yhtä aikaa sekä Mersut, Williamssit, energiajuomatallit että HRT-kategoorian paskatallit. Onpa mahtunut aika kovin monta vuotta vielä, mutta kai vissiin se HRT-kategoria sitten viimeisen 10 vuoden aikana sarjalle tosi haitalliseksi muuttui.Siinä vaiheessa kun joku hassuttelee tämän pyrkimyksen olevan ylevämmän kuin se, että energiajuomayhtiö pitää pystyssä kahta formulatallia, niin joo, kyllä se melko lailla määrittäväksi arvoksi muodostuu.
En mä pienempiä yrittäjiä vastaan ole. Talli, jolla pettää peräkkäisissä kisoissa ohjaus ja jarrut ei vaan ole oikeassa paikassa ja tässä kohdin pitäisi ihan välttämättä mennä raja. Vallankin kun jarruvika on ollut olemassa koko kauden, mutta raha ei riitä korjaukseen.Ylevämmyydestä en tiedä, mutta minusta sarjaan mahtuu yhtä aikaa sekä Mersut, Williamssit, energiajuomatallit että HRT-kategoorian paskatallit. Onpa mahtunut aika kovin monta vuotta vielä, mutta kai vissiin se HRT-kategoria sitten viimeisen 10 vuoden aikana sarjalle tosi haitalliseksi muuttui.
Mistähän komponenteista on kyse ja kuka niiden suositusiät on määrittänyt?Luin toisaalta, että HRT käyttää komponentteja kolme kertaa niitten suositellun iän yli.
Ainakin siellä mistä minä luin: jarrut ja Brembo.Mistähän komponenteista on kyse ja kuka niiden suositusiät on määrittänyt?
No ainakin kuskit alkaa oleen yli suositusiän?Mistähän komponenteista on kyse ja kuka niiden suositusiät on määrittänyt?
Ei kuulosta erityisen uskottavalta ottaen huomioon, että vehjes syö kuluvat osat liian nopeasti puutteellisen jäähdytyksen takia. On kai siellä tosin muitakin palikoita.Ainakin siellä mistä minä luin: jarrut ja Brembo.
Ajattelen tän asian kilpailullisesti. Sä voisit vaikka tuuletella jos F1siin tulisi kolme HRT kaltaista tai vielä huonompaa tallia lisää ihan vain sen takia että ihmiset työllistyy. Lajin maine siinä kärsii kun tollaset ladat pyörii muitten jaloissa. Seuraavaksi joku käyttää Minardi kortin, se olikin sympaattinen talli kun sieltä tuli tulevaisuuden lupauksia. HRT nyt on vaan pyörittänyt ikäloppuja tai rahamiehiä kuskin paikalla.Kuvottavaa tämä tuulettaminen, varsinkin kun jälleen kymmeniä ihmisiä jää työttömäksi. Käytkö vapaassa keskustelussakin heittämässä näitä kommentteja kun joku korporaatio irtisanoo?
Voi. Mutta johan sitä on koitettu kaupata eikä kellekkään tuntunut kelpaavan. Mikä ei ole kovinkaan yllättävää.Eikös nyt joku taho voi ostaa tämän ja ketterästi alkaa suoraan kisaamaan sarjassa? Vai estääkö joku typerä sääntö sen?
Mitä iloa on autoista jotka jäävät parhaimmillaan vain yhden kierroksen kärjestä kisan aikana?Tarpeeksi pitää kyllä autoja olla, kohta jos ollaan alle 20 auton niin voikin sitten unohtaa koko sarjan katsominen, pitäisi olla joku säädös joka vaatii väh. sen 24 autoa radalle joka kisaan.
Nimenomaa!Voi. Mutta johan sitä on koitettu kaupata eikä kellekkään tuntunut kelpaavan. Mikä ei ole kovinkaan yllättävää.
Mitä iloa on autoista jotka jäävät parhaimmillaan vain yhden kierroksen kärjestä kisan aikana?
Itse ainakin näen edes jossain määrin keskenään vertailukelpoisen ja kilpailukykyisen lähtöruudukon olevan huomattavasti tärkeämpi asia kuin pelkkä autojen määrä siellä ruudukossa.
Joku se mikä lie formulaluokka mitä on ajettu WTCC:n täyteluokkana on kyllä surkea vitsi kun useimmissa kisoissa ollut jotain 10 autoja. Kuskeille toki hyvä kun pisteille/pallille pääsee jokainen. Mutta hei, kyllä kunnon kisaamisen vaatii 30 ja enemmän, joka osan rataa täytyy olla autojen peittämä.Voi. Mutta johan sitä on koitettu kaupata eikä kellekkään tuntunut kelpaavan. Mikä ei ole kovinkaan yllättävää.
Mitä iloa on autoista jotka jäävät parhaimmillaan vain yhden kierroksen kärjestä kisan aikana?
Itse ainakin näen edes jossain määrin keskenään vertailukelpoisen ja kilpailukykyisen lähtöruudukon olevan huomattavasti tärkeämpi asia kuin pelkkä autojen määrä siellä ruudukossa.
Anteeksi nyt vaan mutta eihän jenkit nyt kusipäitä sen enempää kuin muutkaan ole? Miksi näin väität?Joku se mikä lie formulaluokka mitä on ajettu WTCC:n täyteluokkana on kyllä surkea vitsi kun useimmissa kisoissa ollut jotain 10 autoja. Kuskeille toki hyvä kun pisteille/pallille pääsee jokainen. Mutta hei, kyllä kunnon kisaamisen vaatii 30 ja enemmän, joka osan rataa täytyy olla autojen peittämä.
Se on nasseissa hyvä, 40 autoa radalla niin aina tapahtuu, vaikka jenkit muuten kusipäitä ovatkin niin joskus jossain osuvat häränsilmään.