Kattelin ihan samaa! Taitaa olla autosportin aikoinaan mainitsemaa uv-valolla näkyvää maalia, näin ainakin olettaisin.Vaikuttaa siltä, että tuossa kuvassa McLaren on käyttänyt hopeaa maalia normaalin neonvihreän tilalla.
Ainakin etusiivessä näyttäs olevan harmaata pärskiny etusiiven alle ja sieltä monokokin kylkeen ja ponttoonien ilmanottoon.. Ovelana käyttävät harmaata ettei maalitestit näy virtauksineen kaikille.. *mutu*
Lumiaura on kadonnut :eek!:
Ei tule korkeaa keulaa mäkkäriin. Aika varmasti voi sen sanoa. Joutuisivat muuten tekemään kaiken uusiksi. Hylkäsivät lumiauran, mutta ei siitä kannata vetää suuria johtopäätöksiä. Olivat vaan keksineet jotain parempaa tilalle.Koska tulee korkea keula Mäkkäriin?
Nyt hylkäsivät lumiauran, joka erinäisten analyysien mukaan on kuitenkin ollut matalan keulan perusta tähän asti... :doubtful:
Aero muuttuisi joo, mutta oletan sun tarkoittavan nyt jotain muuta "kaiken uudelleen tekemisellä"...Ei tule korkeaa keulaa mäkkäriin. Aika varmasti voi sen sanoa. Joutuisivat muuten tekemään kaiken uusiksi. Hylkäsivät lumiauran, mutta ei siitä kannata vetää suuria johtopäätöksiä. Olivat vaan keksineet jotain parempaa tilalle.
Ei kun nimenomaan kaiken joutuisi tekemään uusiksi monokokista alkaen. Suora nokkakappalehan on muilla talleilla vain siksi että monokokki on viety niin ylös kuin mahdollista. Jos McLareni veisi nokkapalan korkealle niin se tarkottaisi sitä että nokan alapuolelle tulisi porras.Aero muuttuisi joo, mutta oletan sun tarkoittavan nyt jotain muuta "kaiken uudelleen tekemisellä"...
Jos näin, niin ei joutuisi, eihän niiden monokokkiin tarvi koskea jos eivät halua. Eivät täyttä hyötyä tietenkään näin saisi, mutta yhtä hyvin suoran nokkakappaleen saa Mäkin keulalle kuin muillekin...
Miten toi alempi kuva on kuvattu kun kaikki tekstit ja numerot on peilikuvana :doubtful:Hyvä vertailukuva muutoksista.
http://i30.fastpic.ru/big/2012/0303/b4/9c1dfef1e26a7fa1e9a27ad2fc1d81b4.jpg
Välimallin voisi toteuttaa ilmankin, siis jouhevalla alapinnalla.Ei kun nimenomaan kaiken joutuisi tekemään uusiksi monokokista alkaen. Suora nokkakappalehan on muilla talleilla vain siksi että monokokki on viety niin ylös kuin mahdollista. Jos McLareni veisi nokkapalan korkealle niin se tarkottaisi sitä että nokan alapuolelle tulisi porras.
Käännetty vertailua varten varmaan vain...Miten toi alempi kuva on kuvattu kun kaikki tekstit ja numerot on peilikuvana :doubtful:
Toisaalta onhan se auto hitaampi kun siinä on enemmän bensaa...Autosportin mukaan Australian dominointi olisi ollut vieläkin ylivoimaisempaa ilman väärin laskettua bensan kulutusta. Ajoivat kierroksesta 8 alkaen bensan säästömoodilla ennen turva-autoa, tämä selittää miksi Button katosi horisonttiin turva-auton poistuttua radalta, muut jäi kuin seisomaan parin kierroksen aikana.