El Bastardo
Sgt. Baker
- Liittynyt
- 16.8.2008
- Viestit
- 157
Rekkahaaste, BBC:n tiimi vastaan Button ja Hamilton: http://www.youtube.com/watch?v=Yazx3pI5Bek
Whitmarshin tapa ei ole olla kohtelias, vaan pihalla. No ei mutta, Whitillä on varaa olla kohtelias koska tietää että Mäkki on niskan päällä tällä kaudella, mestaruudet ovat todennäköisiä ellei ala ihmeitä tapahtumaan. Toki hienoa kuunnella Martinin juttuja, antaa itsestään ihan urheilijamiehen kuvan (mitä nyt 2007...), toisin kuin eräs toinen joukkio hieman alempana varikkosuoralla.Noo, Whitmarsh on tapansa mukaan kohtelias, eikä halua jossitella.
Olen hieman toista mieltä mutta en tosin Whitmarshin kohteliaisuudesta vaan siitä etten usko Mclarenin pitävän itseään enään välttämättä itsestään selvästi nopeinpana tallina etenkään Mersun viime viikonlopun suorituksen jälkeen. Mersun etusiipiviritelmä ja Nico ottivat ylivoimaisen paalun ja kisassakin renkaat kestivät kuten muilla. Vielä kun Schumilla pysyvät nakit autossa kiinni niin podiumille alkaa olemaan tunkua. Kyllä siinä hieman loksahti muillakin talleilla suu auki...Whitmarshin tapa ei ole olla kohtelias, vaan pihalla. No ei mutta, Whitillä on varaa olla kohtelias koska tietää että Mäkki on niskan päällä tällä kaudella, mestaruudet ovat todennäköisiä ellei ala ihmeitä tapahtumaan. Toki hienoa kuunnella Martinin juttuja, antaa itsestään ihan urheilijamiehen kuvan (mitä nyt 2007...), toisin kuin eräs toinen joukkio hieman alempana varikkosuoralla.
Lieköhän tuolla Mäkillä nyt ongelma mekaanikossa vai mahdollisesti laitteessa, osissa tai jossain muualla. Tai kaikissa. Vai onko ollut vain surkeiden sattumusten summa?McLaren promises to investigate pitstop problems
By Jonathan Noble Sunday, April 22nd 2012, 18:00 GMT
McLaren to investigate pitstop problemsMcLaren team principal Martin Whitmarsh has promised his drivers there will be a full investigation into its pitstop procedures to ensure that mistakes are ironed out in the future.
Just one week after Jenson Button's hopes of victory in China were dashed by a slow final pitstop, Lewis Hamilton experienced two pitstop errors that pushed him down the field to a disappointing eighth in Bahrain.
At the first pitstop, the wheel nut pegs did not engage properly with the holes in the rim, while at the second stop the nuts cross-threaded.
With the left rear wheel gun man having been involved in the two troubled pitstops, the team elected to change him for the final stop - but Whitmarsh insisted that he had no hard feelings about what had happened.
"We'll review lots of things but I don't think it's a criticism of him as an individual," he said. "He's taken it very badly and it's our job to support to him at the moment.
"Firstly you have got to say that any guy who volunteers to be a gun man in a team like this is a brave guy, and that's one of the reasons I have just been speaking to him now, because I know how hard he is being on himself at the moment.
"These guys are all mechanics and they don't get paid extra for doing it. They put themselves in the firing line and under an enormous amount of pressure, so naturally I'm very protective of them because they deserve my protection.
"They're brave, they volunteer for it, they try hard and they know the pressure they are under. But we have got to look at the equipment, we have got to look at the process, we have got to look at the approach. So it's disappointing."
Lewis Hamilton was frustrated by the pitstop situation - especially because it cost him valuable points at a time when he locked in a tight championship battle.
"I have no idea what went on but I was hoping the second time I came in I wouldn't have that problem," he said. "I was hoping that it would be a good pit stop but it was exactly the same, if not a little bit longer, than the previous one.
"There was a lot of ground lost today. But we still picked up some points so I have got to be happy with that.
"There should be [an inquest] because we gave away a lot of points today which championships are lost through. So we have to try and make sure we pick up on them for the next race because we can't afford to lose points like we did today."
Tuli tälläinen artikkeli vastaan jossa vertaillaan Ferrarin ja McLarenin renkaiden kiinnitysten eroja. Kirjoittajan tarjoama selitys McLarenin ongelmiin liian tiheiden kierteiden ja lämpölaajenemisen yhteisvaikutuksesta vaikuttaa ihan pätevältä.Lieköhän tuolla Mäkillä nyt ongelma mekaanikossa vai mahdollisesti laitteessa, osissa tai jossain muualla. Tai kaikissa. Vai onko ollut vain surkeiden sattumusten summa?
Tuolta toiselta foorumilta löytyy viestiketju, jossa kuvia:uutisessa oli ett äMcLaren olisi tuota testannut jo Mugellossa mutta itse en ainakaan löytänyt kuvaa korkeammalla keulalla varustetusta mäcistä, onko joku muu löytänyt?
Juu, laitoin aiemmin Mugelloketjuun. On siellä edelleen tuoreimpana viestinä.uutisessa oli ett äMcLaren olisi tuota testannut jo Mugellossa mutta itse en ainakaan löytänyt kuvaa korkeammalla keulalla varustetusta mäcistä, onko joku muu löytänyt?
ok sori en huomannutJuu, laitoin aiemmin Mugelloketjuun. On siellä edelleen tuoreimpana viestinä.
Lewis Hamiltonin ja McLarenin jatkosopimusta saattaa hidastaa ex-mestarin vaatima palkka.
Sveitsiläinen Blick raportoi, että McLaren on tarjonnut sopimusta, jossa kuljettajan palkkaa leikattaisiin “puoleen, eli noin €10 miljoonaan”.
- Kyllä, Lewis on vihoissaan. Ja tallikaveri (Jenson) Button virnistelee salaisesti, Blick kirjoittaa.
Palkkatiedot eivät varsinaisesti ole julkisia, mutta vuosittain niistä jokin taho listan julkaisee. 2011 palkoissa niiden mukaan Button ja Hamilton saivat molemmat 10 miljoonaa (mikä luonnollisesti laittaisi tuon uutisen outoon valoon). Listojen uskottavuudesta kertonee jotain se, että 2010 palkkojen listassa Lewis sai 16 miljoonaa ja Button 9. Kuitenkin sama artikkeli sanoo, että Hamiltonilla on 20 M/vuosi sopimus vuodesta 2008 eteenpäin (mikä taas sopisi linkitetyn uutisen kanssa).
Psst, WDC on kuskimestaruus. Tallimestaruus on WCC.Vaikea uskoa, mutta totta se on: McLaren tippui Silverstonessa WDC-taiston neljannelle sijalle Lotuksen, Ferrarin ja Red Bullin takapuskureita tuijottelemaan.
On ne neljänsiä siinäkin.Psst, WDC on kuskimestaruus. Tallimestaruus on WCC.
Oisitko uskonut kaukokisojen jalkeen tallin ja ykkoskuskin olevan neljansina Silverstonen jalkeen?On ne neljänsiä siinäkin.
Juu en olisi uskonut Lotuksen olevan Mclarenin edellä pisteissä. Mä en ymmärrä mitä tallille on tapahtunut?Oisitko uskonut kaukokisojen jalkeen tallin ja ykkoskuskin olevan neljansina Silverstonen jalkeen?
Talleilla ei ole sijoitusta WDC-taulukossa. McLaren-kuski toki on neljäntenä.On ne neljänsiä siinäkin.