No, sitten ei tulisi jatkossa kutsuja Ferrarin kissan ristiäisiin! Ei kannata.Felipe voi haistattaa paskat ensi vuonna tallimääräyksille, kun vika vuosi kumminkin Ferrarilla.
No joo totta, mutta itse en ainakaan sietäisi tuollaista tilannetta tippaakaan. Rahaa tulee ja silloin tällöin saa ajaa hyviä sijoituksia, jos auto antaa siihen mahdollisuuden, mutta se minkä takia tuolla ollaan, eli voittaminen, ei ole mahdollista. Meitä on moneen junaan, mutta itse ainakin haistattaisin paskat ja lähtisin sitten vaikka menemään koko sarjasta.Ei tule voittamaan missään muuallakaan, koska ei huipputallit ota Massa listoilleen. Tienaa hyvät rahat ja tulee varmasti tallin kanssa hyvin toimeen. Lisäksi saa ajaa palkintopallille silloin tällöin. Ei mielestäni huono diili. Mielestäni Massa tekee ihan oikein. Turha mitään moraalihomoilla, että "minua sorretaan, menen suosiolla ajelemaan huonompaan tiimiin, jossa saan kuitenkin vähemmän pisteitä."
Eiköhän aikas moni oikeasti olisi tehnyt kuten Massa.No joo totta, mutta itse en ainakaan sietäisi tuollaista tilannetta tippaakaan. Rahaa tulee ja silloin tällöin saa ajaa hyviä sijoituksia, jos auto antaa siihen mahdollisuuden, mutta se minkä takia tuolla ollaan, eli voittaminen, ei ole mahdollista.
Mä eppäilen Dev'in ajelevan vuoden verran vaikka polkuautolla, mikäli sitä saisi edes pari miljoonaa.Eiköhän aikas moni oikeasti olisi tehnyt kuten Massa.
Tuskin on. Viimeinen vuosi ykkösissä ehkä, mutta töitä Ferrarilla lienee tiedossa jatkossakin.Felipe voi haistattaa paskat ensi vuonna tallimääräyksille, kun vika vuosi kumminkin Ferrarilla.
Aika monelle nuorelle rata-autoilijalle suurin tavoite on ajaa F1:ssä. Devin suurin tavoite on ilmeisesti voittaa, sarjalla ei näytä olevan niin väliä. Helpottaa kyllä voittamisen mahdollisuuksia kummasti. Kunhan menee riittävän mutasarjaan, niin voi onnistuakin.Mä eppäilen Dev'in ajelevan vuoden verran vaikka polkuautolla, mikäli sitä saisi edes pari miljoonaa.
Hitusen myöhässä. Jos Ferrarin porukka olisi ollut ajattelevampi, olisivat auttaneet Massaa jo alusta asti. Nyt makaavat kuin petaavat, jos Alonson häviää 1 pisteellä Vettelille MM-taistelussa. Antamalla Massalle paremmat mahdollisuudet jo alusta asti Alonso johtaisi nyt eikä Vettel.Vanha kunnon Massa on bäk.
Oliko potku-uhka ainoa motivaattori kun meinasi lentää perheestään pihalle, vai onko Alonso ojentanut auttavaa kättään ja antanut osaavampaa henkilökuntaa tiimikaverinkin käyttöön?
Mitä? Mistä sinä tiedät, ettei Ferrari olisi auttanut koko kauden?Hitusen myöhässä. Jos Ferrarin porukka olisi ollut ajattelevampi, olisivat auttaneet Massaa jo alusta asti. Nyt makaavat kuin petaavat, jos Alonson häviää 1 pisteellä Vettelille MM-taistelussa. Antamalla Massalle paremmat mahdollisuudet jo alusta asti Alonso johtaisi nyt eikä Vettel.
Alonson tuloskäyrä notkahtanut kun tiimi ei hivele sen itsetuntoa 107%. Massan kasvojen pelastusoperaatio maksoi tittelin.Hitusen myöhässä. Jos Ferrarin porukka olisi ollut ajattelevampi, olisivat auttaneet Massaa jo alusta asti. Nyt makaavat kuin petaavat, jos Alonson häviää 1 pisteellä Vettelille MM-taistelussa. Antamalla Massalle paremmat mahdollisuudet jo alusta asti Alonso johtaisi nyt eikä Vettel.
Luuletko että ne ovat oikeasti noin tyhmiä? Ehkäpä sinun kannattaisi mennä töihin Ferrarille?Hitusen myöhässä. Jos Ferrarin porukka olisi ollut ajattelevampi, olisivat auttaneet Massaa jo alusta asti. Nyt makaavat kuin petaavat, jos Alonson häviää 1 pisteellä Vettelille MM-taistelussa. Antamalla Massalle paremmat mahdollisuudet jo alusta asti Alonso johtaisi nyt eikä Vettel.
Mistäs se sitten johtuu, että Alonson suoritustaso on pysynyt samalla tasolla ja sanoi hetki sitten, että auto ei ole kehittynyt yhtään kuuteen osakilpailuun?Luuletko että ne ovat oikeasti noin tyhmiä? Ehkäpä sinun kannattaisi mennä töihin Ferrarille?
Jotkut eri forumeilla ovatkin jo kirjoitelleet, että Ferrarin viimeisimmät päivitykset ovat auttaneet Massaa vihdoin, ja viimein saamaan noiden renkaiden toiminta itselleen sopivaksi, mikä selittää sen että mies onkin "entisessä" vauhdissaan. Itse pidän ko. skenaariota todennäisempenä vaihtoehtona Massan petraantumiselle.
Luuletko että ne ovat oikeasti noin tyhmiä? Ehkäpä sinun kannattaisi mennä töihin Ferrarille?
Jotkut eri forumeilla ovatkin jo kirjoitelleet, että Ferrarin viimeisimmät päivitykset ovat auttaneet Massaa vihdoin, ja viimein saamaan noiden renkaiden toiminta itselleen sopivaksi, mikä selittää sen että mies onkin "entisessä" vauhdissaan. Itse pidän ko. skenaariota todennäisempenä vaihtoehtona Massan petraantumiselle.
Eikö se tuossa lue?Mistäs se sitten johtuu, että Alonson suoritustaso on pysynyt samalla tasolla ja sanoi hetki sitten, että auto ei ole kehittynyt yhtään kuuteen osakilpailuun?
Luulisi niiden sitten parantavan myös Alonson suorituskykyä, mutta mies vain haukkuu auton kehitystä. Pointtini on se, että mielestäni autoa ei ole kehitetty, ainakaan nopeammaksi, vaan Massaan on alettu keskittymään muuten enemmän eikä ole tarvinnut olla koekaniinina harjoituksissa ja ilmanhalkojana aika-ajoissa.Eikö se tuossa lue?
Miksi Alonson tulisi nopeammaksi, jos Massa on saanut renkaat toimimaan? Alonsollahan ne ovat toimineet alusta asti.Luulisi niiden sitten parantavan myös Alonson suorituskykyä
Paskaa. Käännöksessä käynyt virhe. Jutussa sanotaan Massan kokeilleen uutta pakari järjestelmää, mutta ei mitään sillä kisaamisesta. Autojen kuvia katsomalla voi nähdä, että Massalla ja Alonsolla oli identtinen pakari järjestelmä kisassa.Nythän on huhuttu, että Ferrarin Koreaan tuomat uusimmat päivitykset olisivat olleet vain Massan autossa, mutta ei Alonson. Kun päivitykset tuntuivat toimivan, niin myös Alonso käyttää niitä Intiassa.
Autosportin foorumilla joku ystävällinen sielu toimitti keskeisen pätkän siitä espanjalaislehden huhusta, johon englanninkieliset huhuilijat viittaavat:Paskaa. Käännöksessä käynyt virhe. Jutussa sanotaan Massan kokeilleen uutta pakari järjestelmää, mutta ei mitään sillä kisaamisesta. Autojen kuvia katsomalla voi nähdä, että Massalla ja Alonsolla oli identtinen pakari järjestelmä kisassa.
Tämä kun isketään Google translatoriin, niin saadaan tällainen käännös:Por otro lado, Ferrari prepara un completo paquete de mejoras para la India, entre ellas una evolución de los escapes similar a la que utiliza Red Bull. También perfeccionará el rendimiento de los alerones y trabaja a marchas forzadas en un doble DRS.
Estas piezas se están probando en el túnel de viento de Toyota (el de Maranello está estropeado) y con algunas ya se experimentó con éxito en Corea al montarlas en el coche de Felipe Massa. Alonso no las utilizó en Yeongam para no asumir riesgos.
Eli jotain uusia Intiaan tulevia osia olisi jo testattu Massan (vaan ei Alonson) autossa Koreassa espanjalaislähteen mukaan. Sitä sietää tietysti harkita vakavasti kannattaako espanjalaislähteitä uskoa.On the other hand, Ferrari prepares a complete package of improvements for India, including an evolution of leakage similar to that used by Red Bull. Also refine the performance of the ailerons and working overtime in a double DRS.
These parts are being tested in the wind tunnel of Toyota (the Maranello is damaged) and some already successfully experimented in Korea when mounted in the car of Felipe Massa. Alonso Yeongam not used to not take risks.