PeePee
Team 107
Hee, voitin voiton!
Tuomari on puusilmä! :mad_old:si ku annoin takasi nii aikune sano vaa et lopeta. Hyvä koulu.. ei huomaa et toine löi eka ilman syytä..
Ne on just noi salomonin-tuomiot kaikkein pahimpia. Pitäis nähdä se aloittaja. Toisella raukalla munasarjat sekaisin, niin saa vielä haukut päälle.:nope:Tuomari on puusilmä! :mad_old:
Juu, varsinkin kun toisen puolustus on nollissa kun ei äkkää mitään.Ei siinä, ihan persiistähän tuo on. Ei ketään saa lyödä. :nope:
Tai no lyötyä saa vähän lyödä, mutta se onkin sitten eri juttu.
Jep-Tuomari on puusilmä! :mad_old:
Ne on just noi salomonin-tuomiot kaikkein pahimpia. Pitäis nähdä se aloittaja. Toisella raukalla munasarjat sekaisin, niin saa vielä haukut päälle.:nope:
Opel Sorsa! Seinät kapealla ja katto matalalla.
Lukkiutuva SDP-jarrujärjestelmä.
Piti ajaa tällä espanjalaisvalmisteisella urhellusautolla 200 000km täyteen, muttei pää kestä enää.
Joudun luopumaan pitkin hampain röhönaurun saattelemana tästä hyvin palvelleesta perheen neljännestä autosta.
Mitä suomalainen mies vihaa eniten maailmassa? Treffi-ilmoituksen tekoa Internetiin.
Toiseksi eniten se vihaa ajoneuvon myynti-ilmoituksen tekemistä samaan instanssiin.
Millä tällaisen nyt sitten myy, kun sitä ei kukaan halua koskaan ostaa?
Miksi tehdä myynti-ilmoitus artikkelista joka ei kiinnosta ketään?
Miksi vastata kysymyksiin ihmisille, joilla ei ole pienintäkään aikomusta ostaa myytävää artikkelia?
Kuten kuvasta selvästi näkyy on kyseessä tehtaan varustellumpi s-malli, jossa on mm. s-kirjain takaluukussa. Tässä on 55 hevosen voimat ja vääntöä saman verran kuin keskiverrossa kotikissassa kun yrität pestä sitä. Istuimista huokuu reilun 20 vuoden istumakäryjen lisäksi ergonomia ja ne onkin säädettävissä mitä erilaisempiin asentoihin. Varsinkin kuljettajan istuimen säädöt yllättävät monipuolisuudellaan. Penkkiä ei saa mitenkään minkään mittainen ihminen järkevälle etäisyydelle mistään hallintalaitteesta. Olenkin ajanut autoa kurottelemalla rattiin ja vaihteenvalitsimeen hakaten samalla kytkinjalan polvea kojetaulun alapintaan.
Ajomeluhan tässä aerodynamiikan ajan mallituotoksessa on mitä mainioin ja se estää tehokkaasti turhan small talkin emännän kanssa. Huudettuasi kuudennen kerran "MITÄ!" ei enää pyydetä uudestaan vastaamaan mihinkään sisustus- tai parisuhdeaiheiseen kysymykseen. Äänieristettä löysin silmästäni purkaessani edellisen teiniomistajan hienoja sähköjohdotuksia, joten kyllä sitä on autoon jossain kohtaa asennettu.
Harmillista sinänsä on minun myönnettävä että olen idiootti, koska ostin tämän tammikuussa ja laitoin auton katsastuskuntoon kauhealla vaivalla ja noitumisella. Auto onkin katsastettu ennätykselliset neljä kertaa 2012 helmikuussa. Viimeisellä kerralla kun sain viimeinkin nuo Delcon ja Saatanan yhteistyössä suunnittelemat etujarrusatulat yhteistyöhön katsastuskonttorin jarrudynon kanssa löysi insinööri vielä ruostevaurioita korista. Ensin purskahdin itkuun ja konttasin pitkin konttorin lattiaa hukaten puolikkaan suklaakaurakeksin joka oli kylmän kahvin kanssa kuulunut ylihinnoitellun jälkitarkastuksen jälkitarkastuksen jälkitarkastuksen hintaan. Sen jälkeen keskustelin insinöörin kanssa vaurion vakavuusasteesta ja sain leiman paperiin ihan ilman että piti turvautua suuseksiin tai lahjontaan.
Auto on siis katsastettu tänä vuonna ja myynnissä oleva Opelkin helmikuussa. Kehuipa katsastusinsinööri pohjan ruosteettomuuttakin, mutta silloin en ollut tätä myytävää Opelia katsastamassa.
Millään ajaminen ei ole niin halpaa kuin juuri tällä kyseisellä Opelilla ajaminen. Vakuutus ei maksa juuri mitään ja veroja tästä ei tarvitse juurikaan maksella. Varaosat tähän ei maksa yhtään mitään. Jarrulevyjä saa alle kympillä, joten sellaisen voi ostaa vaikka avaimenperäksi ja vaihtaa alle jos sattuu vaikka levy pamahtamaan kesken peruuttamisen. Polttoainettahan tämä ei kuluta oikeastaan ollenkaan ja tankkiin voi tankata ihan GM:n luvalla uutta polttoainetuotekehityksen lippulaivaa 95E10-polttoainetta. Kulutus tosin lisääntyy merkittävästi, jos tankkaat tankin aivan täyteen, koska tankki vuotaa tällöin ihan maahan saakka. Vuoto on onneksi siltä osin tukittu, että se lakkaa heti kun polttoainetta ei enää valu tankin saumassa olevasta reiästä. Tämä pikkuvuoto ei menoa haittaa, mutta kannattaa pitää mielessä ettei tankkaa Opelia ihan täyteen. Tällä teho/painosuhteella sitä nyt ei kannata muutenkaan tehdä koska paino lisääntyy tarpeettomasti.
Mukana seuraa viisi pyöreää kumista rengasta vanteineen sekä käyttöohjekirja johon edelliset omistajat ovat kuulakärkikynällä piirrelleet masennuksissaan koukeroita. Kaikki hallintalaitteet toimivat, yhtään polttimoakaan ei ole palanut, öljyt, suodatin, jakohihna, termostaatti, vesipumppu, laturin hihna, etujarrulevyt, palat ja takajarrupalat on uusittu helmikuussa 2012. Miksi? Koska olen ääliö ja tein tästä itselleni ajoautoa. Tuulilasissakaan ei ole halkeamia ja olen sen läpi kateellisena katsellut kun joillain on varaa ajella pari vuotta uudemmillakin corsilla.
Autossa saattaa olla radio ostohetkellä. Se riippuu talousalueeni narkomaaneista ja muista varkaista. Jos onni on potkaissut voittajaa ja radiota ei ole, niin asialle ei voi ostohetkellä mitään.
Tuli nyt niin rumasti haukuttua autoa, että oikein sääliksi käy. Onhan kyseessä "Ihan hyvä auto" kuten auton minulle myynyt 9 henkisen perheen isäkarhu virkkoi. Oli siitä omituinen autonmyyjä että väitti ettei ole koskaan ajanut metriäkään ko. ajoneuvolla vaikka tuli hakemaan minua asemalta sen kanssa. No niitä positiivisia puolia tähän muutama eriteltynä:
- Vararenkaassa on sama pulttijako kuin itse ajoneuvossakin
- Vehje kulkee suoraan, eikä täristä kovassakaan vauhdissa
- Tällä on oikeasti todella halpaa ajella
- Tunkki puuttuu (kulkee kovempaa. se oli jotain todella kevytmetallivalua ja heitin sen tallin viereiseen metsikköön. tunkkia ikävöiville voin piirtää kännissä kartan sen sijainnista.)
Että semmoinen kapistus. Osta pois äläkä päristä enää pahvilaatikossa istumassa. Siirry autonomistajan ihanuuteen ja koe suomalaisen liikennekulttuurin eri ihanuudet paikan päällä.
Mikä voisi olla parempi ostos kuin juuri tämä Opel?
...ainiin se ihanuus vielä että vaihdossahan pitää auton myyjän ottaa kaikenlaista ylihintaista romua sitä näkemättä ja siitä loukkaantumatta, joten rajaan nyt törkeästi hiukan vaihdossa kelpuuttamiani artikkeleita tähän vielä:
- 244 Volvo (EI 242, 245, 240 vaan 244.)
- Nelivetoinen Subaru
- Kirka
- W201 koppainen Mercedes-Benz
Ihmeellistä sinänsä maksan välirahaa ylläoleviin artikkeleihin.
Tosiostajalle lisäkuvia faksilla.
Hammaslääkäriliitto ei suosittele tätä myynti-ilmoitusta.
Sama epätodellisuudentunne tulee kun kattoo omaa, että vastako mä oon alottanu vai mitä hittoja?Opintorekisteriotteen katsominen aiheuttaa epäuskon tunteita. Vastahan oli phuksisyksy...
Ja vastahan pääsit yläasteelta. Kyllä meillä on pitkä forumointiura.Opintorekisteriotteen katsominen aiheuttaa epäuskon tunteita. Vastahan oli phuksisyksy...
Nostalgista oli lukea tuota vallan. Opel Corsa 1,2s oli eka henkilöauto, jota olen ajanut. Kuvaus ei siltä osin pidä paikkaansa, että ajoasento Sorsassa on ihan priima 12-vuotiaalle, luokan lyhimmälle idioottiräkänokalle.
Ihan samat fiilikset edelleenkin. Onko pakko kasvaa isoksi, jos ei taho?Ja vastahan pääsit yläasteelta.
Ei, ei, ei. Minullakin on sama ongelma. Ei millään tahtoisi muistaa olevansa aikuinen.Ihan samat fiilikset edelleenkin. Onko pakko kasvaa isoksi, jos ei taho?
Nahkaa vain munan päälle!Väsyttää ihan helvetisti.
Jos nyt vaan kahvia.Nahkaa vain munan päälle!
Sama vika ja kohti Joe's mouthia.Jos nyt vaan kahvia.
Oisit huomenna ollut, niin voisi telakoitua tai jotain.Sama vika ja kohti Joe's mouthia.
Varmaan Mickelsplassissa huomenna.Oisit huomenna ollut, niin voisi telakoitua tai jotain.
Voitais tehdä pientä tasoitusta.Sama epätodellisuudentunne tulee kun kattoo omaa, että vastako mä oon alottanu vai mitä hittoja?