- Liittynyt
- 22.4.1999
- Viestit
- 8809
Mistä lähteestä olet tiedon saanut? Jospa sittenkin toiveeni kävisi toteen ja Lotus pääsisi jo huomenna testaamaan.Joka tapauksessa kiirettä pitää mutta heidän onneksi kalusto taitaa olla jo paikalla tänään...
Mistä lähteestä olet tiedon saanut? Jospa sittenkin toiveeni kävisi toteen ja Lotus pääsisi jo huomenna testaamaan.Joka tapauksessa kiirettä pitää mutta heidän onneksi kalusto taitaa olla jo paikalla tänään...
Tuskin niitä rekkoja ajettiin edellisen testin jälkeen Enstoneen, eiköhän sinne mennyt lentorahtina tarvittavat ja samalla tavalla uudet osat takaisin.Mistä lähteestä olet tiedon saanut? Jospa sittenkin toiveeni kävisi toteen ja Lotus pääsisi jo huomenna testaamaan.
Mielessä kummittelee ajatus siitä, että tehdyt korjaukset eivät olisikaan riittäviä ja testi pitäisi taas jättää kesken heti alussa.. Toisaalta luulisi, että Lotuksella osataan valmistaa kestävä runko.Toivottavasti Lotus kestää ettei taas jää Kimin päivät kokonaan väliin...
Heikin ajattaminen kahtena ensimmäisenä testipäivänä saattaa johtua siitä, että viime viikolla Caterhamilta jäi auton säätäminen puolitiehen. Oletan, että ovat nyt päättäneet laittaa ykköskuskinsa urakoimaan ensimmäisenä, että saadaan ajettua testiohjelma läpi mahdollisimman nopeasti ja auto kuntoon Australiaa varten. Petrov saa sitten viikonloppuna jatkaa itsensä sovittamista Caterhamin ohjaamoon.Ajovuorot viimeisiin testeihin on julkaistu: http://www.f1fanatic.co.uk/2012/02/29/driver-lineup-confirmed-final-preseason-test/
Heikki ajaa to-pe ja Kimi la-su. Näköjään melkein kaikki tallit ajattaa kuskeja vuoropäivinä eli esim. Red Bull: Webber, Vettel, Webber, Vettel. Ainoastaan Caterham, Lotus ja Toro Rosso ajattavat kuskeja kahtena peräkkäisenä päivänä. Sunnuntaina kaikki maailmanmestarit Buttonia lukuunottamatta radalla.
HRT:stä ei ole vielä tietoa.
Petrov saa sitten viikonloppuna jatkaa itsensä sovittamista Caterhamin ohjaamoon.
Ei lähelläkään. http://www.vivaf1.com/testing.phpSiis mitenkäs nämä testisäännöt nyt meni? Oliko talleilla testipäivien lisäksi myös kilometrimäärät mitä ei saa ylittää? Alkaako se jollain olemaan jo täysi? Onko jollain käryä monta kilometriä tallit ovat tämän vuoden autojaan testanneet? Kun jostain muistan lukeneeni mutta voi olla, että muistan väärin. Elättelen toivetta, että joillain talleilla kilometrimäärä tulisi täyteen jolloin Lotus kuroisi "eroa" kiinni.
On tuo 15 000 km tainnut viime vuosina jäädä tiimeiltä aika kauas. Nyt tietysti on ennen kautta neljä päivää vähemmän kuin aiemmin, joten ei tässä vaiheessa kellään voisikaan kiintiö olla lähellä täyttä. Jotainhan täytyy vielä säästää Mugellonkin testiin.Ei lähelläkään. http://www.vivaf1.com/testing.php
Quick Heikki update: he's down with a bit of food poisoning which he picked up overnight. Nothing too serious but a day in an F1 car is out!
@Lotus_F1Team: "7 laps completed so far. We ran some sensor equipment on the car during the 1st run, takes a bit of time to remove. All part of the plan."Lotus käynyt vain kertaalleen radalla. Mikähän siellä oikein maksaa? Saas nähdä saavatko "kulkineen" toimimaan vielä tänään?
Tsekkasivat siis vielä radalla, että paikat pysyy kasassa?@Lotus_F1Team: "7 laps completed so far. We ran some sensor equipment on the car during the 1st run, takes a bit of time to remove. All part of the plan."
Kustannuksista on kysymys.Tsekkasivat siis vielä radalla, että paikat pysyy kasassa?
Hyvä jos menee suunnitelmien mukaan kuitenkin...
Miksei testeissä voisi olla kaksi autoa mukana, mutta vain yksi saisi olla radalla kerrallaan? Tallin henkilökuntaa voisi rajoittaa vaikka nuppiluvulla, jos se siitä on kiinni... Saisivat tallit testata enemmän, kun olisi aina auto valmiina radalle vaikka olis jotain viriteltävääkin...
Niin on, mutta mistä kustannuksista. Onko pääasia pitää testitiimin nuppiluku pienenä vai onko tarkoitus säästää kuljetuskuluissa vai missä... No kuhan pohdin ääneen..Kustannuksista on kysymys.
Ja heti ihan eri sfääreissä kuin Caterham... Pitäisikö jo todeta, että ei tuosta Caterhamin kanootista ole mihinkään? Käsittämättömän vaikeaa tuntuu olevan...Lotus vihdoin radalle. Ovat saaneet sensorit irroitettua kulkineesta. Paljon kierroksia tälle päivälle, niin hyvä tulee.