Rally Guanajuato Mexico 2012

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Don Vito nosti ihan hyvän pointin esille. Itse olen jo useamman vuoden ihmetellyt menoa -toki olen kyllä Donin tapaan ymmärtänyt säännön kirjaimen- näiden kaatotarkastuksien suhteen.

Hieman on ennen ilmeisesti katsottu sormien välistä touhua, kun on annettu kuskien jatkaa. Vai onko kyse siitä, että kaarista on tehty osittain absorboivia?? Täähän tuntuu olevan kaava, että jos katollaan käyt, niin homma on selvä.
 

henkka_ok

penkkapelle
Liittynyt
24.9.2008
Viestit
1376
Sijainti
Etelä-Pirkanmaa
Don Vito nosti ihan hyvän pointin esille. Itse olen jo useamman vuoden ihmetellyt menoa -toki olen kyllä Donin tapaan ymmärtänyt säännön kirjaimen- näiden kaatotarkastuksien suhteen.

Hieman on ennen ilmeisesti katsottu sormien välistä touhua, kun on annettu kuskien jatkaa. Vai onko kyse siitä, että kaarista on tehty osittain absorboivia?? Täähän tuntuu olevan kaava, että jos katollaan käyt, niin homma on selvä.
Kaarien kuuluu olla energiaa absorboivia. Sehän niiden idea on, ja on aina ollut. Toki ne nyt sitä teräksisinä on, vaikka eivät haluaisikaan.
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8280
Teemalla Löysäillen kohti 9. maailmanmestaruutta:

Sebastien Loeb reckons Citroen was resting on its laurels prior to Rally Mexico.
..

"The Fords improved a lot in Mexico," said Loeb. "We did not work a lot with the altitude – maybe we were too much confident in Mexico.

"Maybe we saw their improvement and we had to fight very hard. It was important to finish first and second."

http://www.maxrally.com/news/entry/loeb_says_citroen_got_complacent_over_mexico/
Miksi hikoilla kun vähempikin näköjään riittää? (ainakin vielä tänä vuonna)
 
Ylös