Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2012, 1. kisa, KiC Helsinki

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Tuosta Renngeistin ohitustilanteesta vielä että kannattaa vaan päästää koko letka kerralla kun ei ole ketään omalla kierroksella lähellä, kenen kanssa itse taistella sijasta. Nyt siinä onneksi ei kai tullut sijamuutoksia ohittajille (paitsi näköjään 3 mutkaa myöhemmin Bemarille).
Joo mulle siinä tuli joku ihan ihme sekavuuskohtaus. Heti kun lähdin liikkeelle ni tajusin, et ei ehkä sittenkään ois pitäny. :thumbfh:

Noh, seuraavalla kerralla sitten paremmin ;)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Hollolassa muutokset on tehty, ja aika pitkälti piirtämiesi karttojen perusteella. Kokeilimme ajaa Totken kanssa kisasimulaation, ja Totke meni musta ohi ihan hyvin. Mitään en muuten yritä kirjoittaa pois kärkikolmikon suorituksilta. Painot tai ei, tai rata kuin rata, nopeita olette, enkä varmaan ilman autotuuria tälläkään kaudella teitä pääse hätyyttämään.
Millasia ne muutokset on, suureniko rata-alue vai mahduttivatko sen vaan samoihin tiloihin?
Ja onko ne julkasemassa siitä jonkinmoisen profiilin sivuillaan ?

edit. Jaah, Nasty näköjään käynyt kuvaamassakin sen jo, hyvän oloisia muutoksia kyllä :)
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
suoravauhdit 30 -> 40, jarrutusmatkat 2m -> 4m

no antaa se nyt teoreettiset ohitusmahollisuudet, ja suuremmat virhemahdollisuudet. Takaosan "parabolicaan" joutuu nyt ilmeisesti käyttämään vähän jarrua myös.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
suoravauhdit 30 -> 40, jarrutusmatkat 2m -> 4m

no antaa se nyt teoreettiset ohitusmahollisuudet, ja suuremmat virhemahdollisuudet. Takaosan "parabolicaan" joutuu nyt ilmeisesti käyttämään vähän jarrua myös.
No lähinnä vaikutti siltä että vauhdin ylläpitäminen olisi helpompaa, eli ts. kone pysyisi vetoalueella enempi.
vanhalla profiililla oli hidasteua niin usein että tuntui auto tukehtuvan koko ajan tuolla, toisaalta kai nyt näillä läskeillä tukehtuu mikä vaan :D
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
No lähinnä vaikutti siltä että vauhdin ylläpitäminen olisi helpompaa, eli ts. kone pysyisi vetoalueella enempi.
vanhalla profiililla oli hidasteua niin usein että tuntui auto tukehtuvan koko ajan tuolla, toisaalta kai nyt näillä läskeillä tukehtuu mikä vaan :D
Toisaalta nyt on niiden kahden tosihitaan neulansilmän jälkeen pidempi suora joissa läski jää eniten. Profiilina parannus entiseen kyllä, eli parempi kilparata. Ja mutuilen että aika kiihtyvät/lyhyet välitykset kun kyllä ne 6,5 heppaisiksi tuntuivat syksyllä aika pirteiltä.
 
Ylös