Ihan yhtä merkityksellinen kuin kauden kaikki muutkin rallit. Näyttäisi Citikka kohtuu typerältä, jos kuskit toisiaan vastaan taistellessaan humauttaisivat lepikkoon. Tilanteen jäädyttäminen oli ainut järkevä vaihtoehto, oli sopimuksissa sitten mitä pykäliä tahansa.Toki tuon ymmärrän, mutta kyseessä olisi kuitenkin yksittäinen osakilpailu. Mestaruuden kannalta kuitenkin merkityksetön.
Tilillä olisi jo muutama keskeytys tekniseen vikaan. Eikä tuo Fordin vauhtikaan ole vakuuttanut kuin silloin, kun Citikat ovat jo lopettaneet kilvanajon.Ihan ajatusleikkinä vaan, mutta jos Mikko olisi jatkanut ilmeisen kilpailukykyisen Fordin puikoissa....
Uskotko itsekkään? Ford on vauhdissa selvästi edellä Citroenia. Vain kuljettajien hölmöilyt ja uskomattoman huono tuuri ovat estäneet Fordia karkaamasta molemmissa sarjoissa. Ota huomioon että Fordit ovat johtaneet jokaista rallia ylivoimaisesti siihen asti kun on puppeloitu jotain. Citroenit ovat ilmeisesti lopettaneet kilvanajon jo ennen rallin alkua vai?Tilillä olisi jo muutama keskeytys tekniseen vikaan. Eikä tuo Fordin vauhtikaan ole vakuuttanut kuin silloin, kun Citikat ovat jo lopettaneet kilvanajon.
Ford on tälläkin kaudella kilpailukykyinen lähinnä Wilsonin ja palkollistensa julkisissa puheissa. Muuten ei.
No jaa. Eipä tuolla tälläkään kaudella näytä Loebin ja Citikan mestaruuksille estettä olevan, joten siinä mielessä edes yhden osakilpailun verran olisi saumoja antaa kuskien kisata rauhassa, mikä taas ainakin omasta mielestäni näyttää huomattavasti vähemmän typerältä, kuin tilanteen jäädyttäminen.Ihan yhtä merkityksellinen kuin kauden kaikki muutkin rallit. Näyttäisi Citikka kohtuu typerältä, jos kuskit toisiaan vastaan taistellessaan humauttaisivat lepikkoon. Tilanteen jäädyttäminen oli ainut järkevä vaihtoehto, oli sopimuksissa sitten mitä pykäliä tahansa.
Lajin nimi on kuka ajaa täysillä pisimpään. Tuppaa olemaan aika usein Loeb, joka voi alkaa nostella muiden virheiden jälkeen. Kyllä niitä virheitä Loebillekin tulee, mutta sillä ei ole väliä jos muut tekee virheensä ensin. Kai se aika lähellä oli, ettei Hirvonen olisi painostanut Loebia pihalle :alppu: Huoltotauko tuli ihan viime tipassa.. Enkä nyt mitenkään kritisoi tallipeliä: se oli ainoa oikea ratkaisu. Hirvonen on vain backup kuskimestaruuteen - ja aika vahva sellainen. Johtaisi sarjaa ilman hylkyä :dunno:Ei tuo paska tuuri voi koko kautta jatkua, ja sitten mennäänkin oikeasti. Pitää Loebinkin ruveta ajamaan tosissaan 2 Fordia vastaan ja siinä vaiheessa Hirvoselle ei jää kuin statistin rooli käsiin. Nyt tämä näyttää liian helpolta Citroenille.
Ja voittaisi mestaruuden toisella autolla...Hirvonen on vain backup kuskimestaruuteen - ja aika vahva sellainen. Johtaisi sarjaa ilman hylkyä :dunno:
Mikä sitten meni vikaan viime ja toissakaudella? Miksei Fiesta kulkenut Mikon alla?Ja voittaisi mestaruuden toisella autolla...
Loebin haastaamiseen tarvitaan täydellinen kausi. Sitä ei tullut kohdalle, pari kertaa se oli todella lähellä. Auto ei myöskään ollut samassa iskussa, jokainen voi miettiä mistä se Fiestan vauhti on tälle kaudelle löytynyt lopullisesti. Ne on ne pienet asiat, tarvittiin vain yksi herra löytämään ne.Mikä sitten meni vikaan viime ja toissakaudella? Miksei Fiesta kulkenut Mikon alla?
Ei siihen muuta tarvita kuin sellainen auto jolla voi ajaa riittävän lujaa ilman kohtuuttomia riskeja. Toistaiseksi muutamaan vuoteen sellaista tilannetta ei Suomalaislla kuskeilla ole ollut. Jos jatkuvasti joutuu ajamaan ihan ylärajalla niin tuppaa jatkuvasti käymään niitä pikku vahinkoja joita tavataan huonoksi tuuriksikin sanoa. Fordilla voi ajaa hetkittäin kovempaa kuin sitikalla mutta se ei vielä riitä. Sitkka on vain parempi tällä hetkellä. Mikko voi haastaa Loebin vahdillaan mutta ei saa voittaa. Sama tilanne olisi jos JM ajaisi sitikalla. Todennäköisesti JM ajaisi Mikkoakin kovempaa...Loebin haastaamiseen tarvitaan täydellinen kausi...
Fordilla voi tällä hetkellä ajaa riittävän lujaa ilman mitään riskejä. Ei nämä parin viime rallin toilailut minkään riskinottamisen piikkiin ole tosiaan menneet. Sitikka on ehkä ollut parempi viimeiset vuodet, mutta ei todellakaan tällä hetkellä.Ei siihen muuta tarvita kuin sellainen auto jolla voi ajaa riittävän lujaa ilman kohtuuttomia riskeja. Toistaiseksi muutamaan vuoteen sellaista tilannetta ei Suomalaislla kuskeilla ole ollut. Jos jatkuvasti joutuu ajamaan ihan ylärajalla niin tuppaa jatkuvasti käymään niitä pikku vahinkoja joita tavataan huonoksi tuuriksikin sanoa. Fordilla voi ajaa hetkittäin kovempaa kuin sitikalla mutta se ei vielä riitä. Sitkka on vain parempi tällä hetkellä.