Zervuska Haidis
Well-known member
On kyllä kaikkien aikojen lässähdys tämä rallin mm-sarja.
Olihan tylsä kisa. Saakohan toi mikko ajaa kilpaa edes Jyväskylässä?
Talteen vaan. Vaikka Ford saisi autoon luotettavuutta, niin ihmettelen mikäli Petteri on loppupisteissä edes paras Ford, eli MM-sarjan kolmas. :alppu:Kyllä tämä tästä vielä mielenkiintoiseksi muuttuu loppukaudeksi kun Ford saa parsittua auton pysymään kasassa koko kisan ajan. Petteri voittaa mestaruuden, saa ottaa talteen.
Mads on lumiralleissa parhaimmillaan, mutta tässä rallissa se ei mitenkään mahtavasti ajanut, vaikka sijoitus on toki hyvä, eroa kärkeen tulee ihan liikaa.Taitaa olla Mads se Fordin suurin "toivo" tällä kaudella (ja oli vielä Montesta poissa).
Joo ei auton luotettavuus auta, jos kuskit ajavat ulos. Latvalla ja Solbergillä on nopeutta, mutta virheitä tulee. Tiedä sitten onko tukivarren katkeminenTalteen vaan. Vaikka Ford saisi autoon luotettavuutta, niin ihmettelen mikäli Petteri on loppupisteissä edes paras Ford, eli MM-sarjan kolmas. :alppu:
Toivottavasti Sordo pääsee ajamaan jonkun asvalttikisan Fordilla
Koitetaan ymmärtää :wall:Ei jos järjestys on vastaava kuin nyt. Jos Citikat on ykkönen ja kakkonen niin Mikko on automaattisesti kakkonen.
Koitetaan nyt ymmärtää Mikkon sopimuksessa lukee, se on Citikan kakkoskuski:wall:
5. T. NEUVILLE +11:17.6
6. P. SOLBERG +12:02.2
8. E. NOVIKOV +21:10.2
9. N. AL-ATTIYAH +28:22.6
10. O. TÄNAK +37:19.5
Keskeyttäneet kuskit ajavat pisteille. Karu tilanne tälle sarjalle.
Super-ralli sääntö on kyllä typerä juttu, jos keskeyttää niin silloin pitäisi
rallin olla ohi.
Tallimääräys on tullut jo ennen kauden alkua.Koitetaan ymmärtää :wall:
Mitenkä se jotenkin näytti, että Mikko pysty pistään kampoihin lööpille, nyt kun on sama auto. Kunnes tallimääräys tuli..
Ennen vanhaan, siis joskus 80-luvulla saatto olla jo kolmoseen eroa tunti, nykyään nää erot on ihan pieniäPisteille kun eroa kärkeen 37 min??
Siis aivan älytön ero, siellä oli Salazarinkin, 57- vuotias "tulokas" lähellä keretä pisteille...
Näinhän se on, asfaltillahan Dani on ollut jo pariin otteeseen voittotaistossa, soralla/lumella vielä se aivan viimeinen puristus vielä puuttuu mutta ei se kaukana oleSe täytyy sanoa Sordon ajosta, samaa vauhtia se Minilläkin päästelee, kuin Fordilla.
Tuli vain sellanen mieleen jos joku ihan nopein kuski sillä ajaisi, niin veikkaisin että Minilläkin ajettaisiin voitoista.
Vain siinä tapauksessa että Lööppi selättää Sitruunansa Ouninpohjassa. Jos lööppi pysyy tiellä, niin Hirvoska on kiltisti aisankannattaja.Olihan tylsä kisa. Saakohan toi mikko ajaa kilpaa edes Jyväskylässä?
Sattumoisin kisat olivat pidempiä, yöaikaan niitä erojakin syntyi ja kuskista oli muutenkin enemmän kiinni.. Ja ajettiin rehellisesti ilman mitään lopunajan superrallitouhua.Ennen vanhaan, siis joskus 80-luvulla saatto olla jo kolmoseen eroa tunti, nykyään nää erot on ihan pieniä
Mä veikkaan että Suomi on se kisa minkä Mikko ajamalla voittaa, ei se vaadi kuin sen että toinen Fordeista on välissä, joka on juuri Suomessa hyvinkin mahdollista. Toki niiden pitäisi pysyä ojien välissä... Enkä usko että Loebilläkään on kauheita hinkuja lähteä ajamaan tosissaan kilpaa Mikkoa ja Fordeja vastaan, varmistellen kolmas sija jne.Vain siinä tapauksessa että Lööppi selättää Sitruunansa Ouninpohjassa. Jos lööppi pysyy tiellä, niin Hirvoska on kiltisti aisankannattaja.
Riippuu niin monesta asiasta. Jos tallipisteissä Citruuna on kaukana edellä mutta kuskien pisteissä peli olisi "liian tiukka" niin voipi olla että Citruuna ottaa mieluumin sijat 2 & 3 kuin 1 & 3 ja vieläpä siten että Hirvoska saa antaa tietä Sepe Sudelle... Kätevimmin se käy Super EK:lla jossa Mikko ei ainakaan saa viedä pisteitä.Mä veikkaan että Suomi on se kisa minkä Mikko ajamalla voittaa, ei se vaadi kuin sen että toinen Fordeista on välissä, joka on juuri Suomessa hyvinkin mahdollista. Toki niiden pitäisi pysyä ojien välissä... Enkä usko että Loebilläkään on kauheita hinkuja lähteä ajamaan tosissaan kilpaa Mikkoa ja Fordeja vastaan, varmistellen kolmas sija jne.