On se. Ei mitään jakoa. Todennäköisesti tippuu ulos Q3. Antavathan nämä harjoitukset niin vahvan signaalin.Onko kimi oikeesti noin hidas, vai mitä se tekee siellä?! Kai seki kevyellä tässä vaiheessa ajaa...
Piilovittuilusi on hyvin taidokastaOn se. Ei mitään jakoa. Todennäköisesti tippuu ulos Q3. Antavathan nämä harjoitukset niin vahvan signaalin.
On kyllä totta että on mun ongelma, kun luen näitä harkkaketjuja aina, vaikka jengi ei vuosien ja kisojen vieriessä ikinä opi näkemään metsää puilta.Piilovittuilusi on hyvin taidokasta
Toivotaan, että Kimi himmailee, eli että on bensaa reilusti tankissa, mutta taitaa tällanenki mennä toiveajattelun puolelle...
Ja sä sitten vai näet metsän puilta?! Kaikki tietää että aika-ajo on eri asia kuin harjoitukset, mutta ei se muuta sitä, että jos muut kärkitallit on edellä, jotka mahdollisesti tai jopa oletettavasti himmailevat yhtä paljon kuin Lotus, niin ei se hyväkään juttu ole.On kyllä totta että on mun ongelma, kun luen näitä harkkaketjuja aina, vaikka jengi ei vuosien ja kisojen vieriessä ikinä opi näkemään metsää puilta.
Pahoittelen..
Jos tämän tietää, niin ei ihmettele harjoitusten tulosliuskaa. Ei tee sitä normaalisti, saati jos Lotus on koko kauden ollut harjoituksissa taka-alalla (ks. Kimin harjoitussijoitukset, jos ei muuten usko --> vertaa kisasuorituksiin --> mieti). Samalla täällä saa lukea kommentteja (tyyliin Iltalehti) "tallikaveri pesi Kimin - kriisi".Kaikki tietää että aika-ajo on eri asia kuin harjoitukset
Tallit lähtevät aika-ajoon varmasti myös eri taktiikalla. Jotkut painottavat aika-ajo säätöjä ja jotkut enemmän kisasäätöjä. Barcelonassa varmasti aika-ajo on tärkeämpi kuin monella muulla radalla mutta Lotuksen mahdollisesti kevyempi rengaskulutus saattaa mahdollistaa enemmän kisasäätöjen painottamisen. Totuus kuitenkin lienee että Lotus ei ole ihan yhtä nopea yhdellä kierroksella kuin jotkut muut kärkitallit.Ja sä sitten vai näet metsän puilta?! Kaikki tietää että aika-ajo on eri asia kuin harjoitukset, mutta ei se muuta sitä, että jos muut kärkitallit on edellä, jotka mahdollisesti tai jopa oletettavasti himmailevat yhtä paljon kuin Lotus, niin ei se hyväkään juttu ole.