Kyllä kyllä, mutta juuri tämän takia ajokorkeutta ei ikinä nosteta tarpeeksi korkeaksi, koska ei voida olla satavarmoja kisapäivän kelistä.Kyllä ne nyt saavat säätää miten haluavat, mutta eivät aika-ajon ja kisan välillä.
Kyllä kyllä, mutta juuri tämän takia ajokorkeutta ei ikinä nosteta tarpeeksi korkeaksi, koska ei voida olla satavarmoja kisapäivän kelistä.Kyllä ne nyt saavat säätää miten haluavat, mutta eivät aika-ajon ja kisan välillä.
En nyt tiedä mitenkä tosissaan tämän heitit, mutta kyllähän eilenkin vapaat vietiin läpi vaikka saderenkaiden keliä oli tarjolla.En edelleenkään ymmärrä miksi noita kunnon sadekelin renkaita ylipäätään otetaan mukaan kisaviikonloppuina? Jos niitä tarvitaan, niin homma pistetään automaattisesti poikki ja odotetaan kunnes pärjätään välikelin renkailla.
Ja tästä hyötyy kuka? Eipä ainakaan katsojat.ei sielä mitään liian märkää ole. Pitää vaan ajaa oikeaa vauhtia...
Tietysti, mutta idea on siinä, että tässä silmien alla komeilisi varsin jännä lähtöjärjestys.Mitäs eivät osanneet ajaa parempaa aikaa. Peilistä löytyy syylinen eikä mistään radasta...
..mutta nuo olivatkin vain vapaat harjoitukset. Kisoissa ja aika-ajoissa homma on pistetty poikki.En nyt tiedä mitenkä tosissaan tämän heitit, mutta kyllähän eilenkin vapaat vietiin läpi vaikka saderenkaiden keliä oli tarjolla.
Tälläsiä vesilätäkkökelejä varten voisivat kehittää kunnon monsuunirenkaat.
Aivan varmasti osataan tehdä. Niitä ei vain ole tehty, kun ei ole pyydetty.Milloins ne jatkaa. Ja mihin selostajat on hävinnyt? Itse tulin mukaan tuossa ~15.50 kun heräsin silloin.
Ja kyllähän tuo siltä näyttää että kunnollisilla saderenkailla voisi ihan hyvin ajaa. Se on toki eri asia osataanko italiassa sellaisia tehdä. Voisi olla Nokian paikka toimittaa oikeat saderenkaat bambumaiden asukeille.
Jep. Harjoituksiin vertaaminen ei sinänsä kannata, että punaisella lipullakin kello jatkaa käymistä...mutta nuo olivatkin vain vapaat harjoitukset. Kisoissa ja aika-ajoissa homma on pistetty poikki.
FIA päätti suuressa viisaudessaan, että monsuuni renkaita ei tarvita, koska olisi tyhmää rahdata niitä mukana ympäri maailmaa tämmösiä tilanteita varten.Aivan varmasti osataan tehdä. Niitä ei vain ole tehty, kun ei ole pyydetty.
Ja kahvilla/paskalla lienevät.
Tulee huvittavan näköistä kun monsuunirenkaiden pitäisi nostaa auton ajokorkeutta useilla senteillä.Sopisi tulla vettä joka ainoassa kisassa tähän malliin. Kyllä 10 peräkkäisen kisan jälkeen ja aina tunteja punaisen lipun takia odoteltua kaikki - Charlie mukaan lukien - vaatisivat monsuunirenkaat takaisin ja piut paut sanoivat näkyvyydelle.
En edelleenkään ymmärrä miksi noita kunnon sadekelin renkaita ylipäätään otetaan mukaan kisaviikonloppuina? Jos niitä tarvitaan, niin homma pistetään automaattisesti poikki ja odotetaan kunnes pärjätään välikelin renkailla.
Olen eri mieltä. Kyllä kisoissa ja aika-ajoissakin, kuten nyt hetken aikaa ennen kuin vettä alkoi olla ihan vallattomasti, on ajettu sadekelinrenkailla silloin kun niillä on radalla pysynyt. Yksinkertaisesti tällä hetkellä vallitsevat olosuhteet ovat liikaa nykyisille saderenkaille...mutta nuo olivatkin vain vapaat harjoitukset. Kisoissa ja aika-ajoissa homma on pistetty poikki.
Ihan sama vaikka valmistettaisiin Kongossa, mutta oleellista on että missä ne suunnitellaan.FormulaPirellit valmistetaan Turkissa.
Onko tosiaan pistetty kelin vuoksi aika-ajoja kesken?..mutta nuo olivatkin vain vapaat harjoitukset. Kisoissa ja aika-ajoissa homma on pistetty poikki.
Mitä rengasvalmistaja on tehnyt väärin? Sääntöjen mukaan mitään monsuuni-renkaita ei ole käytössä..ja vaikka olisi, niin siltikään ei ajettaisi, koska nykyaikaisia Formuloita ei voida säätää monsuuni-keleihinEi kai nyt huomiseen. Huonoa valmistumista rengasvalmistajalta jos ei voida ajaa. Typeräksi ja tylsäksi menee. Ja tosi huonoksi mainokseksi.