Formula 1 - 2012 - Silverstone: Aika-ajot

JoneZi

User
Paikanpäällä ei ainakaa näytä ketään harmittavan. Siellähän on meno, kuin rock-konstertissa. :alppu:

Pahkasika

Well-known member
Sijainti
Oulu
Yllättävän viihdyttävää seurata yleisön huutelua kuvissa näkyville kuskeille ja tallien henkilöille. Fiilistä sentään riittää :thumbup:

korona

Well-known member
Koskahan nää keksii että kuivallakin kelillä voi kultsimussukat pyörähdellä ja jopa osua keskenään? Varmaan siirrytään kohta pelkkiin simulaattoreihin.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Samat sankarit kuin meuhkaavat toisaalla varikkoalueelle pysäköidyn kuorma-auton vaarallisuudesta, kiukuttelevat täällä, kun kuskit eivät halua ajaa näkemättä lainkaan eteensä. Tulkaa nyt järkiinne, mielellään kerralla.

Kotikatsomo

Well-known member
Paikanpäällä ei ainakaa näytä ketään harmittavan. Siellähän on meno, kuin rock-konstertissa. :alppu:
Kimiä stagelle odotellessa.

Mistä tulikin mieleeni, että todella paljon Kimin ajoa näytetty tänään. Jännä ettei miestä nyt tässä tauolla ole näkynyt. :wink::wink:

Raikku

Well-known member
Kimi varmaan mietti tuossa että "...tu mä oon bätmän, mä voin ajaa missä tahansa". Tai sitten "Voisin nytkin olla veneen kannella avaamassa blondin bikineitä".

Ukyo Katayama

Well-known member
Samat sankarit kuin meuhkaavat toisaalla varikkoalueelle pysäköidyn kuorma-auton vaarallisuudesta, kiukuttelevat täällä, kun kuskit eivät halua ajaa näkemättä lainkaan eteensä. Tulkaa nyt järkiinne, mielellään kerralla.
Edelleenkin se oikeudenmukainen ja urheiluhenkinen tapa hoitaa asia on tajuta tiimeissä että radalla ei voi ajaa ja ANTAA SEN Q2- AJAN KULUA LOPPUUN. Jos ei miellytä niin voi mennä radalle kolaroimaan tai tallin tiloihin itkemään, ihan miten vaan.

Hartsa76

Well-known member
Kilpailuhenkiselle ihmiselle (joita kaiken järjen mukaan kutakuinkin kaikki F1- kuskit ovat), pahinta mitä voi olla on "tallikaverin" menestys, ainakin jos se on sellaista mitä ei itse ole saavuttanut. Vaikka tätä ei kukaan kuski toki ääneen kehtaa sanoa. Mutta ainoa jollain tapaa looginen syy miksi Coulthard olisi tällä tavalla "auttanut Mikaa" olisi jos hän tietäisi saavansa siitä paljon rahaa tai muita etuja, mutta ei se nyt sentään mikään Briatoren tiimi ollut joten erittäin epätodennäköinen skenaario.
Unohdit tallipomon antaman käskyn, koska silloin kun pomo käskee auttaa tallitoveria on käskyä toteltava tai huomaa pian olevansa työtön.

Calvin

Well-known member
Mitä pelleilyä! Nyt siellä lakaistaan harjoilla vettä radalta, kun samaan aikaan vettä sataa koko ajan lisää. Yhtä hyvin voisi kantaa valoa säkissä pimeään huoneeseen. Turhaa entropian kasvattamista. :nope:

Miksei voida vain hyväksyä että tämä oli nyt tässä? Ilmeisesti säännöt ovat esteenä. Mutta jos oltaisiin annettu Q2 päättyä ajallaan, luulenpa että säännöistäkin löytyisi selvät sävelet siihen miten nyt kannattaisi jatkaa, eli tod. näk. ei jatkettaisi lainkaan.

turssi

Well-known member
Sateella ajaminen ei ole yhta vaarallista kuin kuorma-autoon tormaaminen.

Ukyo Katayama

Well-known member
Unohdit tallipomon antaman käskyn, koska silloin kun pomo käskee auttaa tallitoveria on käskyä toteltava tai huomaa pian olevansa työtön.
Kuten tuossa rivien välissä jo luki, niin tuollaista odottaisin ehkä Briatorelta mutta en Dennisiltä.
(sori off-topicit mutta ei kai tässä tilanteessa niin väliä ole, itse vaihdoin Tour de Franceen, kertokaa jos homma jatkuu :alppu:)

Calvin

Well-known member
Ymmärrän kyllä, että Alonson, Schumacherin tai Grosjeanin jättäminen noille sijoille viehättää...
Enemmän vituttaa lauantaina venailla jotain urpoa päätöstä.

Olen muuten johdonmukaisesti aina vaatinut että märällä jatketaan aika-ajoja tai kisaa, voit tarkistaa viestihistoriani jos jaksat. Olen aina protestoinut punaisia lippuja tai Safety Careja märän kelin vuoksi. Kaikki voivat ajaa, kuka ajaa hitaammin kuka nopeammin. Oma valinta.

Viimeksi muokattu:

JVR

Banned
Peter Sauber käveli vesisateessa, pois sieltä hullu!

VilleH

Banned
Sijainti
Kuopio
Kohta sielä ajellaankii jo slikseillä ja sehän onkii todella reilua tällä hetkellä top10 joukossa olevia kohtaan...

Calvin

Well-known member
Kaikki kuljettajat puhuvat ihan vaan sen mukaan mikä heitä itseään hyödyttää, siten luotettavuus heidän puheisiin on tasan 0. Olisi voinut kysyä vaikka Perezilta tai Kobayashilta että voiko siellä ajaa...koska "kuljettajat itse varmasti kaikkein parhaiten tietävät millaisissa olosuhteissa he pystyvät ajamaan", näinhän se meni?
Juu. Taannoin Brasilian kisa alkoi turva-auton takana märällä. Bridgestonen kuskit itkivat radioon että ei voi ajaa koska heillä olisi ollut tuohon keliin hitaammat renkaat kuin Michelin-kuskeilla. Radalla olisi kyllä voinut ajaa kilpaa, mutta ei käynyt koska olisi ollut ikävä juttu Brisukkakuskeille.

Hartsa76

Well-known member
Mitä pelleilyä! Nyt siellä lakaistaan harjoilla vettä radalta, kun samaan aikaan vettä sataa koko ajan lisää. Yhtä hyvin voisi kantaa valoa säkissä pimeään huoneeseen. Turhaa entropian kasvattamista. :nope:

Miksei voida vain hyväksyä että tämä oli nyt tässä? Ilmeisesti säännöt ovat esteenä. Mutta jos oltaisiin annettu Q2 päättyä ajallaan, luulenpa että säännöistäkin löytyisi selvät sävelet siihen miten nyt kannattaisi jatkaa, eli tod. näk. ei jatkettaisi lainkaan.
Käsittääkseni on olemassa sellainen mahdollisuus, että jos aika-ajoa ei pystytä tänään jatkamaan se yritetään ajaa huomenna aamulla loppuun ja jos en aivan väärin muista niin muutama vuosi sitten yhdessä kilpailussa meneteltiin juuri näin, kun aika-ajo jouduttiin keskeyttämään rankkasateen takia.