On kyllä hieno yleisö paikan päällä, tälläistä ei ihan joka kisassa nähdä.Paikanpäällä ei ainakaa näytä ketään harmittavan. Siellähän on meno, kuin rock-konstertissa. :alppu:
ehkä bernie on ruennut jakamaan yleisölle ilmaisia juomia et pysyy yleisö tyytyväisenä ja fiilis nouseeOn kyllä hieno yleisö paikan päällä, tälläistä ei ihan joka kisassa nähdä.
Kyllä. Taidan mennä Silverstoneen ensi vuonna.:ahem:Kyllä, osaavat ottaa ilon irti tilanteesta. :ahem: Todellista moottoriurheilu kansaa.
Mini DiResta!
Kimiä stagelle odotellessa.Paikanpäällä ei ainakaa näytä ketään harmittavan. Siellähän on meno, kuin rock-konstertissa. :alppu:
Edelleenkin se oikeudenmukainen ja urheiluhenkinen tapa hoitaa asia on tajuta tiimeissä että radalla ei voi ajaa ja ANTAA SEN Q2- AJAN KULUA LOPPUUN. Jos ei miellytä niin voi mennä radalle kolaroimaan tai tallin tiloihin itkemään, ihan miten vaan.Samat sankarit kuin meuhkaavat toisaalla varikkoalueelle pysäköidyn kuorma-auton vaarallisuudesta, kiukuttelevat täällä, kun kuskit eivät halua ajaa näkemättä lainkaan eteensä. Tulkaa nyt järkiinne, mielellään kerralla.
Unohdit tallipomon antaman käskyn, koska silloin kun pomo käskee auttaa tallitoveria on käskyä toteltava tai huomaa pian olevansa työtön.Kilpailuhenkiselle ihmiselle (joita kaiken järjen mukaan kutakuinkin kaikki F1- kuskit ovat), pahinta mitä voi olla on "tallikaverin" menestys, ainakin jos se on sellaista mitä ei itse ole saavuttanut. Vaikka tätä ei kukaan kuski toki ääneen kehtaa sanoa. Mutta ainoa jollain tapaa looginen syy miksi Coulthard olisi tällä tavalla "auttanut Mikaa" olisi jos hän tietäisi saavansa siitä paljon rahaa tai muita etuja, mutta ei se nyt sentään mikään Briatoren tiimi ollut joten erittäin epätodennäköinen skenaario.
Sateella ajaminen ei ole yhta vaarallista kuin kuorma-autoon tormaaminen.Samat sankarit kuin meuhkaavat toisaalla varikkoalueelle pysäköidyn kuorma-auton vaarallisuudesta, kiukuttelevat täällä, kun kuskit eivät halua ajaa näkemättä lainkaan eteensä. Tulkaa nyt järkiinne, mielellään kerralla.
Kuten tuossa rivien välissä jo luki, niin tuollaista odottaisin ehkä Briatorelta mutta en Dennisiltä.Unohdit tallipomon antaman käskyn, koska silloin kun pomo käskee auttaa tallitoveria on käskyä toteltava tai huomaa pian olevansa työtön.
Enemmän vituttaa lauantaina venailla jotain urpoa päätöstä.Ymmärrän kyllä, että Alonson, Schumacherin tai Grosjeanin jättäminen noille sijoille viehättää...
Juu. Taannoin Brasilian kisa alkoi turva-auton takana märällä. Bridgestonen kuskit itkivat radioon että ei voi ajaa koska heillä olisi ollut tuohon keliin hitaammat renkaat kuin Michelin-kuskeilla. Radalla olisi kyllä voinut ajaa kilpaa, mutta ei käynyt koska olisi ollut ikävä juttu Brisukkakuskeille.Kaikki kuljettajat puhuvat ihan vaan sen mukaan mikä heitä itseään hyödyttää, siten luotettavuus heidän puheisiin on tasan 0. Olisi voinut kysyä vaikka Perezilta tai Kobayashilta että voiko siellä ajaa...koska "kuljettajat itse varmasti kaikkein parhaiten tietävät millaisissa olosuhteissa he pystyvät ajamaan", näinhän se meni?
Käsittääkseni on olemassa sellainen mahdollisuus, että jos aika-ajoa ei pystytä tänään jatkamaan se yritetään ajaa huomenna aamulla loppuun ja jos en aivan väärin muista niin muutama vuosi sitten yhdessä kilpailussa meneteltiin juuri näin, kun aika-ajo jouduttiin keskeyttämään rankkasateen takia.Mitä pelleilyä! Nyt siellä lakaistaan harjoilla vettä radalta, kun samaan aikaan vettä sataa koko ajan lisää. Yhtä hyvin voisi kantaa valoa säkissä pimeään huoneeseen. Turhaa entropian kasvattamista. :nope:
Miksei voida vain hyväksyä että tämä oli nyt tässä? Ilmeisesti säännöt ovat esteenä. Mutta jos oltaisiin annettu Q2 päättyä ajallaan, luulenpa että säännöistäkin löytyisi selvät sävelet siihen miten nyt kannattaisi jatkaa, eli tod. näk. ei jatkettaisi lainkaan.