Kerrassaan yllätys. Vielä Latvalalle samanlainen niin ollaan takas normaalissa päiväjärjestyksessä...Petteri löi ekan rastin ruutuun (?), kuka seuraavaksi.
Kerrassaan yllätys. Vielä Latvalalle samanlainen niin ollaan takas normaalissa päiväjärjestyksessä...Petteri löi ekan rastin ruutuun (?), kuka seuraavaksi.
Neuville on päässyt ilman superrallia (eiku Rally2) maaliin vissiin kaksi kertaa. Jos alkaa pysyä tiellä niin on sitten suoraan palkinnoilla.Neuville piknikillä:
:thumbup:Suomalaiset taktikoinnin mestarit painostivat muut virheisiin, toinen pyörähtelemällä ja toinen matelemalla sarjan parhaalla autolla.
Noin pienellä sammuttimella ei kovin kummosta paloa sammuteta. Mahtaa olla turhauttavaa katella, kun tuon hintainen ajopeli palaa poroksi eikä mitään mahda.Jutin.. eiku Prokopin grilli eiliseltä katsojan kuvaamana, tulee lähinnä jotkut 70-luvun formulat mieleen (sammutusyritykset):
http://www.youtube.com/watch?v=sKzjDiichH4
Kyllä niillä taitaa olla, mutta ei tietenkään joka mutkassa.Hyvinhän tuo sitikan ja Hirvosen taktiikka toimii.
Jännä muuten ettei toimitsijoilla ole mitään sammutuskalustoa pätkien varsilla.
Wilson taas mielissään.Ott teki petterit, eli irroitti takarenkaan Panzerplattella. Ja Sordokin taas vaihteeksi pysähdyksissä. Ja hollantilainen tukkii tietä muilta (Tänakin paikassa?).
Kylläpä niillä ei juuri taida olla.Kyllä niillä taitaa olla, mutta ei tietenkään joka mutkassa.
Ei riittänyt Latvalalla kantti tehdä "timomäkisiä".EK13: Latvalan konepelti temppuili
Jari-Matti Latvalan taisto Saksan MM-rallin palkintosijoista sai pienen lisähaasteen kisan päätöspäivän ensimmäisellä erikoiskokeella.
Kilpailussa toisena olevan Latvalan Ford-auton konepelti alkoi temppuilla kisan 13. erikoiskokeella.
- En tiedä, mitä konepellille tapahtui, mutta se on löysällä. Nopealla pitkällä suoralla se alkoi avautua, ja minun oli pakko vähän höllätä. Se täytyy saada kuntoon, tai saatan menettää toisen sijani, Latvala totesi ralliradiolle.
Latvala jäi 9,7 sekuntia erikoiskokeen pohja-ajan tehneestä Sebastien Loebistä. Loeb myös johtaa kisaa. Latvalan onneksi kolmantena oleva Mikko Hirvonen jäi hänelle 2,9 sekuntia lisää. Suomalaisten välinen ero on nyt 32,7 sekuntia Latvalan hyväksi.
Hirvosen mukaan aamupäivän sade teki ajamisesta haastavaa.
- Yritän nyt saada fiilistä näihin märkiin olosuhteisiin, Hirvonen sanaili.
Lauantaina toiselta sijalta ajovirheen seurauksena keskeyttänyt Petter Solberg jatkoi kisaansa sunnuntaina, mutta aikasakkojen myötä hän on yli 20 minuuttia kärkeä perässä. Keskeyttäneistä myös Belgian Thierry Neuville ja Espanjan Dani Sordo jatkoivat kisaamista.
Kilpailusta on vielä kaksi erikoiskoetta jäljellä.
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/2012/08/1604607/ek13-latvalan-konepelti-temppuili