Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Veikkaan itselleni hopiapallia autonpidoksellisessa pituuskisassa. Tummansininen ja uskollinen Saab 99 GLi (ex-petro) vm. 1981 palveli noin 13:metoista vuotta. Osin moitteellisesti, mutta kuitenkin. Asuntovaunukärryä tuli paljon kiskottua Saabilla ylt' ympäri Suomea.
Kytkinsylinteri-/painelaakerivikaan päättyi lopulta yhteinen taival Saabin kanssa.
Velipuolen vanhin tytär paalautti rahapulassaan heidän tontillans' eläkeseisonnassa olleen Saabini mitään multa kysymättä. Ei muuten murhetta, mutta takaluukussa oli iso kassillinen vanhoja Jerry Cottoneita, jotka hävisivät jonnekin... Tana ja ttu!
Jaajuu, Saab 99 GLi:tä ei liene koskaan valmistettu tehtaalla? Oman 99 Petron päivitin i:ksi kolaroidun 9:satasen ruiskumoottorilla, petrolimootorissa ilmenneen runkolaakerivian takia.
Jaajuu2, asian tiimoilta mulle jäi ikuinen trauma silloiseen Kaivokselan Volvo-Autoon.
Lienee forumin ennätys?Olin just tulossa laittamaan edit. kakkosta, että ehkä enemmänkin yksilö- kuin merkkiuskollinen olen. Hiukan päälle 19 vuotta ollut tuo sama laite mulla.
Veikkaan itselleni hopiapallia autonpidoksellisessa pituuskisassa. Tummansininen ja uskollinen Saab 99 GLi (ex-petro) vm. 1981 palveli noin 13:metoista vuotta. Osin moitteellisesti, mutta kuitenkin. Asuntovaunukärryä tuli paljon kiskottua Saabilla ylt' ympäri Suomea.
Kytkinsylinteri-/painelaakerivikaan päättyi lopulta yhteinen taival Saabin kanssa.
Velipuolen vanhin tytär paalautti rahapulassaan heidän tontillans' eläkeseisonnassa olleen Saabini mitään multa kysymättä. Ei muuten murhetta, mutta takaluukussa oli iso kassillinen vanhoja Jerry Cottoneita, jotka hävisivät jonnekin... Tana ja ttu!
Jaajuu, Saab 99 GLi:tä ei liene koskaan valmistettu tehtaalla? Oman 99 Petron päivitin i:ksi kolaroidun 9:satasen ruiskumoottorilla, petrolimootorissa ilmenneen runkolaakerivian takia.
Jaajuu2, asian tiimoilta mulle jäi ikuinen trauma silloiseen Kaivokselan Volvo-Autoon.