Rentta
Well-known member
Viis subbarista, kunhan on huppariViis renkaista, kunhan on subbari!
Viis subbarista, kunhan on huppariViis renkaista, kunhan on subbari!
Viis hupparista kun on tsuppari(nhommissa).Viis subbarista, kunhan on huppari
Ei mitään, omahan on toikkisi.Kovin jyrkkää kurvia ei tällä kertaa tarvittu, että lähti lipeemään lapasesta
Toi on jo paha. :nope:Ei mitään, omahan on toikkisi.
Kolmen sadan kilometrin kokemus Hankookeista vahvistaa jo edelliskerralla muodostuneen käsityksen. Aika hengettömät Michelineihin verrattuna. Kurvaaminen noilla on raskasta, ja aiheuttaa jähmeän palautusmomentin. Kulkevat mieluiten suoraan. Toisaalta suoraan ajamista vaikeuttaa se etteivät urat tunnu mitenkään. Joutuu katsomaan eteensä tietääkseen missä tie menee. Merkinnän mukaan pitäisi olla 18cm leveä rengas, mutta kulutuspinta on sormituntumalla noin 12cm. Loppu on niin viisto ettei juuri koske maahan.
Onhan 14":set aika pienet 406:seen, jos niiden pienuutta Poloon moitittiin. Sen kyllä huomaa ajaessa. Ei se mikään sportti-ihme ole, vaan ennemmin kuin laivalla seilaisi. Vaikka ohjauksessa ei ole väljää, siinä on reilu viive ja rattia saa pitää jonkin aikaa käännettynä, ennen kuin mitään tapahtuu. No itse en ole koskaan pitänytkään tarkan tiukasta etupäästä, joka reagoi millisekunnissa ohjauksen liikkeisiin. Riittää kun keskimäärin menee oikeaan suuntaan, eikä tarvii koko ajan olla suuntaa korjaamassa.
Mittarivirheen perusteella olisi varaa vaihtaa huomamattavastikin isommat renkaat, ja pyöränkoteloissa olisi sille tilaa. Jos niin tekisin, mieluummin kuitenkin pitäisin riittävästi ilmaa tien ja vanteen välissä, kuin ajelisin jollain isojen vanteiden päällä olevilla tyhjillä kumiräteillä. Tykkään että renkailla on iso rooli auton alustan toiminnassa. Ulkonäköseikat ovat toissijaisia, mutta isot sälekaihdinvanteet saavat oksetusreaktion.
Niinpä, on tosi vaikeata katsella luontodokumentteja ajaessa.Toi on jo paha. :nope:
En kyllä saa selvää että missä pirssissä tollaset mittarit? On kai se täällä tullu ilmi, mutta unohtunut enkä jaksasi ettiä.Osui matkalle motaria ja otinpa vielä kuvan pyydetyllä 2000rpm. Eipä se siitä miksikään muutu; 200rpm lisäys tuo 15kmh lisää menoa. Gepsinopeus 140 (mittari 141). Saa jatkokuvaukset jäädä; kesägummit on nin loppusliksit, että hyvä kun kärry pysyi lapasessa hiljemmassakin vauhdissa - tämän päivän kelissä.
Joku Audi mittariston perusteella... A6?En kyllä saa selvää että missä pirssissä tollaset mittarit? On kai se täällä tullu ilmi, mutta unohtunut enkä jaksasi ettiä.
Mieli tekis uutta kutosta joo. Tämon pikkuveljensä.Joku Audi mittariston perusteella... A6?
Sun pitää mitata vielä gepsillä tai Puolipöhkis tekee mielivaltaisen vähennyksen. Multakin nipsas gepsistä huolimatta kilsan pois, ettei baijerilainen olis jäänyt liian kauasKokeilin tätä kanssa. Tosin rundeilla 1400 ja nopeus 99km/h. Tuosta tulee sitten se 141km/h, kaiketi.
Pahoittelen paskaa kuvaa.
Nokivasara.
Ja tätä näköäkö se sammysammy halajaa?Kokeilin tätä kanssa. Tosin rundeilla 1400 ja nopeus 99km/h. Tuosta tulee sitten se 141km/h, kaiketi.
Pahoittelen paskaa kuvaa.
Nokivasara.
En tunne uuden kutosen mittaristoa. Jos tää on sen bi-turbon, niin joo. Mutta - ei tule riittämään pelimerkit tällä miehelläJa tätä näköäkö se sammysammy halajaa?
Nipsasin kilsan, koska rundimittarisi näyttää vähän, mutta kuitenkin havaittavasti yli 2000 rpm kuvassa. Samoin näyttää mustakaaren rundimittari yli 1400.Multakin nipsas gepsistä huolimatta kilsan pois, ettei baijerilainen olis jäänyt liian kauas
Nipsaise kilsa takaisin, kuva otettu ratin keskiöön kännyä tukien so. alaviistosta. Katselukorkeudelta kierroksia max 1999,75. Mielivaltaista tuomarointiaNipsasin kilsan, koska rundimittarisi näyttää vähän, mutta kuitenkin havaittavasti yli 2000 rpm kuvassa. Samoin näyttää mustakaaren rundimittari yli 1400.
Ei vaan millintarkkaa, kuvatodisteisiin pohjautuvaa tiedettä!Mielivaltaista tuomarointia
Tuossa näkyy nykyisen koteroni tilanne suunnilleen silloin kun todellinen nopeus on about 79 km/h.
Olisko tuossa 1200 rpm, nuan suurinpiirtein.
Juu. Kuinkas muuten :ahem:Ei vaan millintarkkaa, kuvatodisteisiin pohjautuvaa tiedettä!
Nääh.Juu. Kuinkas muuten :ahem:
83 näytti GPS.Diselin liike-energiaksi muuttava Ford Transit körötteli menemään 90km/h @ 2000rpm. mittarin mukaan. GPS:llä en mitannut, koska laiska.