Sam
Muumipappa
Parissa mersussa nähnyt Koffin laatikosta leikattua viimasuojaa maskin peittonaPizzalaatikko konehuoneen puolelle ja menoks.
Parissa mersussa nähnyt Koffin laatikosta leikattua viimasuojaa maskin peittonaPizzalaatikko konehuoneen puolelle ja menoks.
Parantaa auton aerodynamiikkaa ja siten keulan pitoa. Helpottaa varsinkin nopeissa mutkissa.Mikähän tarkoitus noillakin oikeen on?
Siellä heti joku 'gangsterijoukko' iskee kimppuun, kun huomaa avuttoman naisihmisen ja kohta seison siellä pelkän maskisuojan kanssa.Jonkun tavaratalon parkkihalli tms?
Valmistajan. Minulla ei aiemmin ole ollutkaan ja siksi en ole tottunut virittelemään. Muutenkin peukaloni ovat kämmenen keskustassa. :frown:Onko valmistajan oma tuote vai joku muu viritys? Minä olen kolmeen eri autooni noita tottunut laittamaan ja menee alta puoleen minuuttiin jokaiseen. Kasissa on helpoin toteutus - senkun painaa vaan.
Mankelo kutsuisi ajonvaikeuttajaksi tai vastaavaksi.Parantaa auton aerodynamiikkaa ja siten keulan pitoa. Helpottaa varsinkin nopeissa mutkissa.
Joku tuonkaltainen viritys isäukon pösössäkin on ja jostain syystä siinä nousee lämmöt niin huonosti, että se suoja on paikallaan suurinpiirtein syyskuulta toukokuulle.Parissa mersussa nähnyt Koffin laatikosta leikattua viimasuojaa maskin peittona
Laitetaanko täällä sanoja suuhun?Mankelo kutsuisi ajonvaikeuttajaksi tai vastaavaksi.
Ei kannata. Nuo uudet nykydieselit on niin pihejä että ei niissä pakkasilla lämmöt nouse kunnolla.kannattaa tarkistaa termostaatin toiminta jos ei lämpöä riitä.
Pääasiassa niitä ja selänpesurinkiläiset munaa.Laitetaanko täällä sanoja suuhun?
Ilmeisesti olet harrastanut vanhempaa autokantaa? Onko kaasarin jäätyminen tuttua? Noh, nykyisissäkin moottoreissa (myös bensalla käyvissä) tuppaa kovalla pakkasella tuleva viima aiheuttamaan ongelmia koneen käynnille, joten valmistajat suosittavat viimasuojan käyttöä talviaikaan.Laitetaanko täällä sanoja suuhun?
Koskaan en ole viimasuojaa virittänyt, kannattaa tarkistaa termostaatin toiminta jos ei lämpöä riitä.
Täytynee tästä ilmeisesti suunnata S-marketin juomaosastolle noutamaan merkkiin sopiva talvivaruste. Ei ole tuossa Saksan tuonnissa edes takaliston lämmittimiä.Parissa mersussa nähnyt Koffin laatikosta leikattua viimasuojaa maskin peittona
Ei ole ollut muutamassa kaasari- ja ruiskubensakoneessani muita talvisia käyntiongelmia kuin akusta ja öljystä johtuvia käynnistysvaikeuksia kovemmilla pakkasilla. Ja venttiilien kilkatusta kylmänä.Ilmeisesti olet harrastanut vanhempaa autokantaa? Onko kaasarin jäätyminen tuttua? Noh, nykyisissäkin moottoreissa (myös bensalla käyvissä) tuppaa kovalla pakkasella tuleva viima aiheuttamaan ongelmia koneen käynnille, joten valmistajat suosittavat viimasuojan käyttöä talviaikaan.
Olen myös kuullut kalliimmista moottorivaurioista - puhumattakaan tielle jäämisistä kylmän ilmavirran seurauksena.
Jep. Pitäis itsekin väsätä jonkinlainen maskisuoja. Tosin tosta on kyllä aika hyvin tukittu ylempi maski. Alamaskiin voisi jonkun muovisuojan askarrella.Ei kannata. Nuo uudet nykydieselit on niin pihejä että ei niissä pakkasilla lämmöt nouse kunnolla.
Piti kuuklettaa tuo Shazam... tuollaisen ohjelman tiesinkin olevan olemassa, nyt sitten sain sille nimenkin. Että kiitti vitusti.Uudessa autossa Shazam toimii nappularenkailla paremmin kuin vanhassa kesäkumeilla.
Ole hyvä vaan.Piti kuuklettaa tuo Shazam... tuollaisen ohjelman tiesinkin olevan olemassa, nyt sitten sain sille nimenkin. Että kiitti vitusti.
Onko sullakin 17M?Jep. Pitäis itsekin väsätä jonkinlainen maskisuoja. Tosin tosta on kyllä aika hyvin tukittu ylempi maski. Alamaskiin voisi jonkun muovisuojan askarrella.