Kaimann
Well-known member
eikös se sanonu et ennemmin olis vaikka neljäs jos ei voita.Kimillä saattaa tehdä tiukkaa sen pronssitilan kanssa:dunno:
eikös se sanonu et ennemmin olis vaikka neljäs jos ei voita.Kimillä saattaa tehdä tiukkaa sen pronssitilan kanssa:dunno:
Melko vahvasti sanottu siellä.En kyl tajuu miks kimi tuli varikolle vaikka se ois voinu vielä lopettaa kesken olleen kierroksen ja aloittaa vielä uuden kierroksenkin. Varmasti olisi ollut ainakin kuudes.
Vettelin lähtöruutu on omasta takaa riittävän hyvä mestaruuden varmaistamiseen. Kikkailemalla Webberi tippuisi Alonson taakse, joka ei olisi kovin hyvä juttu Sepin kannalta.Jos Massan sinetti rikotaan, niin uskon siinä vaiheessa RedBullin tekevän saman päätöksen rikkoa sinetti Webberin autosta. Näin Vettel pääsisi lähtemään radan puhtaalta puolelta.
Ei voisi vähempää kiinnostaa Kimin tunteet tässä asiassa.eikös se sanonu et ennemmin olis vaikka neljäs jos ei voita.
Renkaista ei tainnut saada kuin yhden nopean tänään irti.En kyl tajuu miks kimi tuli varikolle vaikka se ois voinu vielä lopettaa kesken olleen kierroksen ja aloittaa vielä uuden kierroksenkin. Varmasti olisi ollut ainakin kuudes.
Niin, ja olisko bensaakaan ollut kolmen kierroksen vetoon? Kimin aika oli sen verran hyvä että ehkä ajeli höyryillä.Renkaista ei tainnut saada kuin yhden nopean tänään irti.
jospa renkaat meni siinä riehuessa ku yritti ehtiä?En kyl tajuu miks kimi tuli varikolle vaikka se ois voinu vielä lopettaa kesken olleen kierroksen ja aloittaa vielä uuden kierroksenkin. Varmasti olisi ollut ainakin kuudes.
Ei välttämättä. Mersuhan osti juuri tallin kokonaisuudessaan itselleen, joka tarkoittanee suurta panostusta pitkällä aikavälillä. Lisäksi 2014 tulee uudet moottorit, jotka mersu saa kenties optimoitua paremmin omaan autoonsa verrattuna asiakkaisiin.Hämmentävän typerä kyllä tuo Hamiltonin Mersu-siirto, ei sinänsä kovin olennaisena liity tähän aika-ajoon mutta se siirron järjettömyys iskee täysillä päin naamaa koko ajan.
Ei voisi vähempää kiinnostaa Kimin tunteet tässä asiassa.
Niinkuin Markoj jo aiemmin totesi, niin kyllä on. Tosin nykyisten sääntöjen mukaan auton säätöjä ei saa muuttaa aika-ajon ja kisan välissä, niin ratkaisu siitä kuinka paljon auto säädetään sadetta varten on tehtävä jo ennen aika-ajoja.Ei oo mitään sadesäätöjä nykyään. Koska ihmiset oppii sen.
Maldonadolle 10. ruudun rangaistus; tai oikeammin 3. varoitus tällä kaudella joka johti tähän rankkuun. Alonso nousee.
jos sataa niin eikös se silloin ole aika 0.onko täällä puhdas ja likaisen puolen ero mitenkään merkittävä?
Perjantain lehdistokonferenssissa Ross Brawn kertoi ostamisen johtuneen Aabarin sijoitustaktiikasta: myivat kaiken mita omistivat Daimlerista, eika F1-talli jaanyt poikkeukseksi.Ei välttämättä. Mersuhan osti juuri tallin kokonaisuudessaan itselleen, joka tarkoittanee suurta panostusta pitkällä aikavälillä. Lisäksi 2014 tulee uudet moottorit, jotka mersu saa kenties optimoitua paremmin omaan autoonsa verrattuna asiakkaisiin.
Ei sateella, eikä kuivallakaan läheskään niin suuri kuin Austinissa. Sateella likainen puoli voi olla jopa parempi.onko täällä puhdas ja likaisen puolen ero mitenkään merkittävä?