Itävalta.Niin, ensimmäinen saksalainen maailmanmestarihan oli Jochen Rindt 1970.
Meikä vähän veikkaa, että ellei kyseessä ole erityisen isokokoinen kuski (pläski/leveäharteinen), nii penkkiä ei sen kummemmin tarvi ottaa suunnittelussa huomioon. Kunhan penkin sisusta saadaan kuskille natsaan ja sehän käy varmaan melko nopeasti, muotti kuskista ja sit tehdä se vaa. Tottakai paino ja tämmöiset täytyy ottaa huomioon, mut edelleen, niin pienistä marginaaleista kyse, että tuskin tarvii alusta asti ottaa huomioon. Varmasti jää aina varaa pelata lisäpainoilla. Kumpikaan Ferrarin tulevista kuskeista ei varmaan kuitenkaan sieltä keveimmästä ja pienimmästä päästä ole.Todennäköisesti Kimi on käynyt tekemässä istuimen ensi kauden autoa varten, jotta se voidaan suunnitella myös hänet huomioiden. Muistelisin että lupia tuollaiseen on tiimit ennenkin antaneet, mutta varmaan vallitsevassa sopimusrikkotilanteessa on voitu hoitaa homma Lotukselta kyselemättä, vähän niinkuin kostoksi?
Itävallan lisenssi, Saksan kansalaisuus.Itävalta.
No joo tää menee taas välimerkkien ahdistelun puolelle. En esim Rosbergin Nicoa suomalaismestariksi laskis, jos sellaisen Saksan lipulla voittais. Hiuksen hieno erohan siinä on, mut kyllä mestaruus voitetaan sillä maalla mitä edustaa, ei sillä mikä kansallisuus on. Räikkönenki vois haistaa [lisää tähän joku], jos tekis samat mitä tää yks moottoripyörä-rällättelijä teki.Itävallan lisenssi, Saksan kansalaisuus.
Meikä vähän veikkaa, että ellei kyseessä ole erityisen isokokoinen kuski (pläski/leveäharteinen), nii penkkiä ei sen kummemmin tarvi ottaa suunnittelussa huomioon. Kunhan penkin sisusta saadaan kuskille natsaan ja sehän käy varmaan melko nopeasti, muotti kuskista ja sit tehdä se vaa. Tottakai paino ja tämmöiset täytyy ottaa huomioon, mut edelleen, niin pienistä marginaaleista kyse, että tuskin tarvii alusta asti ottaa huomioon. Varmasti jää aina varaa pelata lisäpainoilla. Kumpikaan Ferrarin tulevista kuskeista ei varmaan kuitenkaan sieltä keveimmästä ja pienimmästä päästä ole.
Kimi meni käymää Maranellossa, koska hän vaa voi Lotuksen kustua sopparin totaallisesti.
Tai valmistautuu ajamaan ensiviikonloppuna Ferrarilla, mikäli Alonso ei saa lääkäriltä lupaa. Jotenkin vähän tuntuu siltä, että Lotus on jälleen lipsunut suoritteiden maksuajoista ja Kimi on vapaa tekemään mitä lystää (TS). Jos hän ei aja Lotuksella ensiviikonloppuna, niin miksei sitten ajaisi Ferrarilla, jos Alonso ei ole ajokunnossa. Ensikautta ajatellen tuo olisi aika suuri etu päästä ajamaan tämän kauden autolla. Käytännössähän nämä kaksi kisaa on ainoat paikat ajaa autoa ja uskoisin, että vaikka autot muuttuu ensikaudeksi paljon, niin vertailua tehdään kuitenkin kehityksessä tämänkauden autoon. Uskon että ajo ei olisi menestys, mutta varmasti hyödyllistä ensikautta ajatellen ja toisaalta varmasti Kimi hoitaisi homman kuitenkin paremmin kuin kuski joka ei ole ajanut tämän kauden F1 autolla (ja renkailla).Todennäköisesti Kimi on käynyt tekemässä istuimen ensi kauden autoa varten, jotta se voidaan suunnitella myös hänet huomioiden. Muistelisin että lupia tuollaiseen on tiimit ennenkin antaneet, mutta varmaan vallitsevassa sopimusrikkotilanteessa on voitu hoitaa homma Lotukselta kyselemättä, vähän niinkuin kostoksi?
Miten tuntuiski niin mukavalta toteutuessaan, paalulta voittoon....Tai valmistautuu ajamaan ensiviikonloppuna Ferrarilla, mikäli Alonso ei saa lääkäriltä lupaa. Jotenkin vähän tuntuu siltä, että Lotus on jälleen lipsunut suoritteiden maksuajoista ja Kimi on vapaa tekemään mitä lystää (TS). Jos hän ei aja Lotuksella ensiviikonloppuna, niin miksei sitten ajaisi Ferrarilla, jos Alonso ei ole ajokunnossa. Ensikautta ajatellen tuo olisi aika suuri etu päästä ajamaan tämän kauden autolla. Käytännössähän nämä kaksi kisaa on ainoat paikat ajaa autoa ja uskoisin, että vaikka autot muuttuu ensikaudeksi paljon, niin vertailua tehdään kuitenkin kehityksessä tämänkauden autoon. Uskon että ajo ei olisi menestys, mutta varmasti hyödyllistä ensikautta ajatellen ja toisaalta varmasti Kimi hoitaisi homman kuitenkin paremmin kuin kuski joka ei ole ajanut tämän kauden F1 autolla (ja renkailla).
Ja Kimiä kiinnostaa vai?Haloo! Miksi kimi menisi tiputtamaan omia osakkeitaan Ferrarin tämän kauden autolla? Muistamme, kun Fisi siirtyi Ferrarille kesken kauden ja sai Kimiltä turpaan sekuntti per kierros. Oikeasti Fisi ei noin hidas ole ja Kimi olisi idootti, jos antaisi Alonso fani spedeille ammuksia jos olisi Massaa hitaampi.
Kyllä todellakin kiinnostaa. Se miten kaveri medialle itsensä esittää on vain kuori, mutta kyllä Kimiä kiinnostaa samat jutut mitä muitakin kuskeja.Ja Kimiä kiinnostaa vai?
Voittaahan se haluaa, mutta jos omassa päässään laskee, että auttaa ensi kautta ajatellenKyllä todellakin kiinnostaa. Se miten kaveri medialle itsensä esittää on vain kuori, mutta kyllä Kimiä kiinnostaa samat jutut mitä muitakin kuskeja.
Se mullaki ekana kävi mielessä, että mitä väliä, mitä ALONSON fanit on mieltä, jos jätkällä itellä on enskausi joka tapauksessa mielessä.Voittaahan se haluaa, mutta jos omassa päässään laskee, että auttaa ensi kautta ajatellen
Jep. Ihminen se on Kimikin ja nyt jo mennessä Ferrarille häviten Massalle, voisi se vaikuttaa itseluottamukseen. Kimi tietenkään ei itse ajattele noin kilpakuskina, mutta jonkun muun pitää tehdä se ja estää Kimiä. Ennemmin olisi vaikka ajamatta kokonaan.Kyllä todellakin kiinnostaa. Se miten kaveri medialle itsensä esittää on vain kuori, mutta kyllä Kimiä kiinnostaa samat jutut mitä muitakin kuskeja.
Uskoisin että F1 kuskina Kimi ymmärtäisi ettei edes odottaisi Massan päihittämistä. Ei Massa kuitenkaan ihan lapanen ole ja viime aikoina ajanut ihan ok. Jos taasen miettii Ferrarin pisteitä, jos talli tarvitsee tuuraajaa ja Kimi on käytettävissä, niin IMO Kimillä olisi saatavilla olevista kuskeista parhaat mahdollisuudet kerätä pisteitä. Hän on ajanut tänä vuonna ja on käsittääksenin nopea tottumaan uuteen kalustoon. Lisäksi olisi etu ensikautta varten että hänkin pääsisi ajamaan tämän kauden autolla + se että Lotus on yksi mahdollinen uhkä Ferrarin sijoitukselle MM sarjassa. Kimi ajaisi pisteitä Ferrarille ja Lotus joutuisi ottamaan kylmän kuskin. Lotuksen ja Ferrarin ero mm sarjassa on vain 26 pistettä ja jos Alonso ei aja, niin Ferrari käy taistelua mm 3 ja 4 paikasta Lotuksen kanssa... Mersu saa ottaa hopean.Jep. Ihminen se on Kimikin ja nyt jo mennessä Ferrarille häviten Massalle, voisi se vaikuttaa itseluottamukseen. Kimi tietenkään ei itse ajattele noin kilpakuskina, mutta jonkun muun pitää tehdä se ja estää Kimiä. Ennemmin olisi vaikka ajamatta kokonaan.
McLaren ei hopeaa saa missään tapauksessa, koska se on jäänyt 202 pisteen päähän Lotuksestakin joka on neljäntenä tällä hetkellä ja kakkosena tällä hetkellä on Mercedes.Uskoisin että F1 kuskina Kimi ymmärtäisi ettei edes odottaisi Massan päihittämistä. Ei Massa kuitenkaan ihan lapanen ole ja viime aikoina ajanut ihan ok. Jos taasen miettii Ferrarin pisteitä, jos talli tarvitsee tuuraajaa ja Kimi on käytettävissä, niin IMO Kimillä olisi saatavilla olevista kuskeista parhaat mahdollisuudet kerätä pisteitä. Hän on ajanut tänä vuonna ja on käsittääksenin nopea tottumaan uuteen kalustoon. Lisäksi olisi etu ensikautta varten että hänkin pääsisi ajamaan tämän kauden autolla + se että Lotus on yksi mahdollinen uhkä Ferrarin sijoitukselle MM sarjassa. Kimi ajaisi pisteitä Ferrarille ja Lotus joutuisi ottamaan kylmän kuskin. Lotuksen ja Ferrarin ero mm sarjassa on vain 26 pistettä ja jos Alonso ei aja, niin Ferrari käy taistelua mm 3 ja 4 paikasta Lotuksen kanssa... McLaren saa ottaa hopean.
Menen häpeämään... Noin tietenkin.McLaren ei hopeaa saa missään tapauksessa, koska se on jäänyt 202 pisteen päähän Lotuksestakin joka on neljäntenä tällä hetkellä ja kakkosena tällä hetkellä on Mercedes.
Tuli vaan sellanen asia mieleen, että Kimillä on sopimus ensi kaudesta taskussa, joten sen puolesta ei tarvitse pelätä vaikka tulisi turpaan. Muutenkin siinä vaiheessa kun kuljettaja alkaa pelkäämään häviämistä vaikka on mahdollisuus 'voittaa', kannattaa lopettaa. Toisekseen Kimi pärjäisi varmasti kylmiltään paremmin kuin Fisichella. Keskinkertainenkin suoritus noteerattaisiin ehkä positiivisesti, kun Fisichella on vielä muistissa, vaikka tuskin Kimi siihen olisi tyytyväinen.Haloo! Miksi kimi menisi tiputtamaan omia osakkeitaan Ferrarin tämän kauden autolla? Muistamme, kun Fisi siirtyi Ferrarille kesken kauden ja sai Kimiltä turpaan sekuntti per kierros. Oikeasti Fisi ei noin hidas ole ja Kimi olisi idootti, jos antaisi Alonso fani spedeille ammuksia jos olisi Massaa hitaampi.
Kimillä on soppari kahdesta seuraavasta kaudesta. Jos Ferrarilta tulee uudestaan potkut, eiköhän Kimi pistä hanskat naulaan F1:n osalta. Muissa ajohommissa kurssi riittänee edelleen enempi kuin hyvin.Haloo! Miksi kimi menisi tiputtamaan omia osakkeitaan Ferrarin tämän kauden autolla?