Kyllähän kaljateltat ovat olleet rallin tärkein asia jo hieman pidempään. Niin kauan kuin AKK ja Tarkiainen ovat järjestelyissä mukana, niin kaikki tähtää voiton maksimointiin ja reitin minimointiin, kunnes huomataan että missäs katsojat ovat. Viime vuosina on kato jo käynytkin.
Katsoja kato käy varmasti, jos tämä nyky linja jatkuu!
Jotenkin sitä kaipaa vanhaa kunnon jyskälää.. katsomoon siirryttäessä kuunneltiin ratiosta edellisen pätkän tilanteita ja noin 30 auton jälkeen alkoi seuraavalta ek.lta tulla jo tilanne tietoja.. Eli kisa tunnelma oli kokoajan päällä!
Nykyään ajetaan yksi tai kaksi pätkää 2h aikana ja sitten 2-3h kuunnellaan jazzia..eli juodaan kaljaa..:alppu:
Tähän, kun vielä ynnää lippusiima karsinat, niin homma on sillä sipuli!!:wall:
Lääkkeet uudelle nousulle..
- erikoiskokeita 30-40 kpl pituus noin 7-15km
- jokaisen kisapäivän reitti eri suuntaan kilpailukeskuksesta
- päivähuolto jossain muualla, kuin jyväskylässä
- 2. Kertaan ajettavat pätkät ?? Voitais suosilla jättää pois!!
- Ehkä ns. Yleisöpyöritykset voidaan säilyttää, jotta karjala tyypit jatkaa sponsorointia..
- muutama EK voitaisiin ajaa pimeässä.
- joka päivälle oheisluokka ( historic, vetomies, junnut?)
- 0- autoiksi vanhoja kilpureita, ja historic kuskit.. ( alen, grönholm, ym..)