Vämpylä
Well-known member
Oliko tilanne nyt siis se että Ogierin ja Hirvosen välissä oli 6min(ja vettä tuli kaatamalla tuonkin ajan?)??
Jos Mikko lähti 13:na autona pätkälle niin kyllä. Ja illan kruunaa Killerin mutapaini.Oliko tilanne nyt siis se että Ogierin ja Hirvosen välissä oli 6min(ja vettä tuli kaatamalla tuonkin ajan?)??
Kuten sanottu, sää teki juuri sen paikan huonoksi. Paska säkä ja sattumien summa. Fiksumpi jätkä olis valinnut alunperin esim. paikan 12. Pelivaraa nääs.Ei säästä, vaan tästä uudesta käytännöstä lähettää autot purskeissa. Eli muutama auto.. tauko.. muutama auto.. tauko.. jne. Se tekee vaan sateella sen että jos reitti urautuu, niin purskeiden välillä urat ehtii täyttyä kokonaan vedellä ja sillon purskeen ekana ajaminen on kuin ilmatyynyaluksella..
Thus, 16 sekuntia käkättimeen (e: pätkäpohjista)
Kuinka vain metsänhoitaja haluaa, en mie ala kinaamaan tulkinnoista. Mutta järjestelmä kyllä osoitti pahan heikkouden heti esittelyssä, sitä ei sovi kenkään kiistää.Kuten sanottu, sää teki juuri sen paikan huonoksi. Paska säkä ja sattumien summa. Fiksumpi jätkä olis valinnut alunperin esim. paikan 12. Pelivaraa nääs.
Lähinnä ärsytti se vitunmoinen meuhkaaminen. Kaikki on muiden vikaa. Hirvosella tuppaa olemaan vähän aina. Ehkä siinä on se ero.
Ei Hirvonen tätä valinnut, Latvalan keskeytettyä Mikon ajovuoroksi tuli eilen valitun 14. sijaan 13. ja sitä myöten joutui ryhmän ekaksi. Viksumpi olisi toki osannut ennustaa, kuinka monta siitä edeltä keskeyttää ennen Himosta.Fiksumpi jätkä olis valinnut alunperin esim. paikan 12. Pelivaraa nääs.
Näiden vuosien jälkeen jättäisin ehkä jo sen tsägän pois yhtälöstä, kun automerkin vaihtokaan ei ole osumaprosenttiin mitään vaikuttanut.Miksi juuri Latvala löytää kivet reitin varrelta?
– Toi on yks hyvä kysymys. Jari-Matti yrittää mennä nykyajan tyyliin nokka edellä, mutta ehkä se perä sillä liitää enemmän kuin muilla. Mutta onhan se aina tsägääkin, Alen muistuttaa.
M#¤3
Näin on. Hirvonen olisi normaalisysteemillä (lähtö 2 min välein) hävinnyt kenties pari-kolme sekuntia Ogierille ja tuplasti Neuvillelle eli paljon vähemmän kuin nyt. Östbergiin ero olisi varmaan ollut lähes toteutunut. Säälle ei voi mitään ja ralliäijät sen tietää, Hirvosen purkaus oli siksi järjestäjien kokeilun suuntaan.Itse asiassa kokonaisuuden kannalta parempi että kokeilu tehtiin juuri Himoksen kakkosella, nimittäin juuri siksi idean erittäin huonot puolet tulivat räikeästi esiin. Näillä asetuksilla voi olla jopa jotain toivoa ettei tämä aivopieru mene jatkoon..
E: se nyt vaan maksoi Mikolle paljon sekunteja, toivottavasti ei voittoa. Mutta jos maksoikin voiton, niin toivottavasti ei maksanut turhaan.
Jos on tabletti tai älymölyluuri, niin voipi kuunnella nettiradiotaAika pyllystä, kun Koukunmaalla Ralliradio kuului vain hetken. Paikallisradio terrorisoi humpalla ja diipadaapalla.