Kas, Hirvonenhan vetäs Hagfors Sprint 1:sen aika vauhdikkaasti. Ajaisi nyt samaa tahtia noita pidempiäkin pätkiä.
Östberg ahdistaa nyt Latvalaa sen verran, että toivottavasti Latvala saa pidettyä pään kylmänä ja auton ojien välissä.
Mitenköhän paljon tuolla tuo ajopaikka oikeasti vaikuttaa? Hirvonen sanoi, että keulassa on huonompi pito, kuten arvata voikin, mutta pito on tasainen ja voi valita oman ajolinjan ilman, että pito vaihtelee, joten ainakin mukava ajaa. Mutta mukava ei lienee kuitenkaan se paras, kun siellä perässä on latu puhdistunut ja urissa on parempi pito kun ei ole irto lunta pinnassa.
Ihan ok aikoja tuo Hirvonen on mielestäni ajanut siihen suhteutettuna, että ajaa keulassa, eikä todellakaan tarvitse ottaa yhtään riskejä, kun mitään niiden ottamisella ei saavuta, joten mahdollisesti pystyisi vielä tuosta puristamaan lujempaakin. Parilla pätkällä tosin pieniä notkahduksia sinne Hännisen ajoille.
Onhan tämä tosiaan oikeasti mielenkiintoista seurata kun sijoista 2-4 ajetaan tosissaan kilpaa ja ei Ogierin kärkipaikkakaan vielä mitenkään turvattu ole. Yksi virhe ja takana tuleva kolmikko on jo perseessä kiinni.
Ja suomalaisittain nyt kuitenkin ihan kohtuu mielenkiintoista seurattavaa, kun toinen kahdesta suomalaisesta, jotka pystyy kärkisijoilla ajamaan, on vielä täysin mukana kisassa. Hirvonen nyt ryssi kisansa sillä tokalla pätkällä, mutta sitä sattuu. Se on sitä motorsporttia.