Jos lupaat puolestasi olla äkkipikaisempi.Voisitko Bobakki olla vielä vähän enemmän ylimielinen viesteissäsi. Thanks.
Deal.:thumbup:Jos lupaat puolestasi olla äkkipikaisempi.
Helppohan se on jälkiviisaana olla nohevana paikalla.Asiantuntijoille tiedoksi, että jokainen talli ajaa auton tankin tyhjäksi kerran talvitestien aikana, ja Sauber ja Lotus päättivät tehdä sen tänään. Näitä viime hetken radalle jäämisiä on siis tiedossa jatkossakin.
Voisitko Bobakki olla vielä vähän enemmän ylimielinen viesteissäsi. Thanks.
Soitanpa tässä Guinnessin toimitukseen, että on tulossa uutta materiaalia seuraavaan laitokseen.Jos lupaat puolestasi olla äkkipikaisempi.
Massan pitkät vedot vaikuttavat kaikkein parhaimmilta, ajat ovat siinä 1.20-1.22 haarukassa kun muut vetävät sellaisia 1.23-1.24 aikoja Grosjean mukaan lukien. Aika-ajot kiekat sitten erikseen...Aij saakeli että vaikuttaa hyvältä tuo Lotuksen vauhti ! Toivottavasti sopii Kimille heti alusta lähtien :thumbup:
Ferrarista kyllä puhutaan kaikkea muuta kuin hyvää. Huhutaan, että ovat pettyneitä autoonsa ja syö paljon renkaita.Massan pitkät vedot vaikuttavat kaikkein parhaimmilta, ajat ovat siinä 1.20-1.22 haarukassa kun muut vetävät sellaisia 1.23-1.24 aikoja Grosjean mukaan lukien. Aika-ajot kiekat sitten erikseen...
BBC F1 technical analyst Gary Anderson in Jerez
"I've been out on the track watching the cars and the Lotus continues to look very impressive. The front end is always there, the traction is good and Romain Grosjean is able to be committed on the throttle. Sergio Perez was on a long run in the McLaren and he was very consistent. It also looks pretty good. The Toro Rosso has lost its edge from yesterday - now the rear is moving too much, which was always their problem last year. Red Bull I believe are concentrating on reliability before some upgrades but at the moment it looks like a one-line car - if the driver misses the turn-in, it's hard to get the nose back on line. The Ferrari looks OK, but its tyres are going off more quickly than some others - and it's not always riding the bumps as well as the best."
"The two problems suffered by Mercedes on their first two days of testing are not major but they have cost the team a lot of laps, which is a set-back with only 12 days of testing before the start of the season. Nico Rosberg's problem on day one was an electrical fault and Lewis Hamilton suffered a failure of a rear brake fitting on Wednesday. So before Thursday they will have to re-do the brakes and fix the pick-up points. In the brief running they have done so far, they haven't been slow, with the proviso we do not know the fuel loads they in reality anyone else was running. So it's a set-back, but not an insurmountable one. However, they don't need too many more of them."
Ei näistä ota Erkkikään selvää.Ferrarista kyllä puhutaan kaikkea muuta kuin hyvää. Huhutaan, että ovat pettyneitä autoonsa ja syö paljon renkaita.
Eikös se korjattu jo viime vuonna. Tähän kauteen on varmasti paljon helpompi lähteä kuin vuosi sitten. :thumbup:Kimi ajaa alkuun 2-5 hidasta kierrosta, jonka jälkeen huonoa ohjaustuntumaa yritetään korjata loppupäivä. :alppu:
Ei vaan tehtiin kompromissi, jolla ajeltiin loppukausi. Puhe oli jossain vaiheessa kautta että ens kauden (tähän) autoon se saadaan niin herkäksi kuin Kimi halajaa. Saas nähä.Eikös se korjattu jo viime vuonna. Tähän kauteen on varmasti paljon helpompi lähteä kuin vuosi sitten. :thumbup:
Testien tässä vaiheessa ei kannata tehdä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä autojen suorituskyvyistä, koska testit ovat vasta alkaneet ja esimerkiksi Red Bullista voi varmuudella sanoa, että he eivät ole vielä paljastaneet sitä miten nopea heidän autonsa on ja Mercedeksellä on ollut erinäisiä ongelmia joiden takia heidän autonsa suorituskyvystä ei voi tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä.Aika lailla näyttäisi voimasuhteet pysyneen ennallaan mitä nyt näistä testien tuloksista voi päätellä. Olihan/Onhan se toki odotettavaakin, kun sääntöihin ei juurikaan muutoksia tullut. Pientä hienosäätöä varmaan lähinnä nähdään voimasuhteissa, ja nythän näyttää hyvältä sikäli, että juuri Lotus olisi se joka pienen harpauksen on muihin nähden saanut otettua.
Aina puhutaan, että sitten vasta Melbournessa nähdään missä kukin menee autonsa kanssa, mutta kyllä näiden kärkipäässä huitelevien tallien onnistumisen/epäonnistumisen on pääsääntöisesti pystynyt näkemään jo näistä testipäivistä: Brawn, Lotus toista äärilaitaa Ferku 2012. Kaikki juuri niin kovia/surkeita, kuin testiajot olivat osoittaneet.
Että tuota noit.. Millehän bookkerille sitä vois tykittää massit Kimin mm:n puolesta ?:idea: