JVR
Banned
- Liittynyt
- 17.6.2007
- Viestit
- 2963
Noni... sullaki sytty valot todellisuutee :idea:Ai hitto kun noloo. Kyllä Tuosta voi riemua repiä. Itse tunsin suunnatonta ylemmyyttä hetken aikaa. Nyt on taas tyhjä olo.
Noni... sullaki sytty valot todellisuutee :idea:Ai hitto kun noloo. Kyllä Tuosta voi riemua repiä. Itse tunsin suunnatonta ylemmyyttä hetken aikaa. Nyt on taas tyhjä olo.
Sullaki tullu aika terävii kommentoi tähän toikkiin. Mopoautolla Suomussalmelle hakee Heikin äidin nimmarii, parran kasvua ja nyt samantie työkkärii.Ai hitto kun noloo. Kyllä Tuosta voi riemua repiä. Itse tunsin suunnatonta ylemmyyttä hetken aikaa. Nyt on taas tyhjä olo. Uskon että JVR sinäkin voit ajatella tuota työkkärissä ilmoitustaulua silmäillessä niin tuntuu paljon paremmalta.
Sillä välin, kun vedät käteen iloisena heikin puuttumisesta lähtlsuoralla voit kuitenkin muistaa sen, että whitmarsh yritti järkätä heikille paikkaa marussialta koska halusi, että heikki ei jää ilman tallipaikkaaNoni... sullaki sytty valot todellisuutee :idea:
Nii yritti, mitä siitä sitten?Sillä välin, kun vedät käteen iloisena heikin puuttumisesta lähtlsuoralla voit kuitenkin muistaa sen, että whitmarsh yritti järkätä heikille paikkaa marussialta koska halusi, että heikki ei jää ilman tallipaikkaa
Lue omia kommettejasi ja mieti hetkiNii yritti, mitä siitä sitten?
En jaksa vääntää enää. Ihan asiakeskustelu :alppu: Ilmesesti mä oon laittanu sanoja Heikin suuhun mitkä on vielä paskapuhetta, sovitaan näin.Lue omia kommettejasi ja mieti hetki
Älä häpeile yhtään Heikkiangstiasi. Ihan inhimillinen ja valitettavan yleinen piirre suomalaisessa. Kimillä niitä antifaneja vasta riittääkin.En jaksa vääntää enää. Ihan asiakeskustelu :alppu: Ilmesesti mä oon laittanu sanoja Heikin suuhun mitkä on vielä paskapuhetta, sovitaan näin.
Kyllä tuosta viestistäni JVR:än juttujen sijaan (viesti)nr 603 olisi pitänyt se varoitus napsahtaa, kun hieman kiehahti yliToivottavasti modelinja on oikeudenmukainen. Jos minä olisin noi JVR:n viestit lähettänyt niin bannia olisi tullut jo eilisen puolella. En toki JVR:lle bannia toivoisi, koska leppoisa on kaveri kyseessä, mutta tässä mitataan modejen tasapuolisuus.
Siis väitätkö sä vakavalla naamalla siellä että jos Stedos olisi laukaissut räpylään hakkaamis kommentin niin sille ois kuulunutkin tulla banaania ihan vaan sen takia että se on aikaisempaa tehnyt jotain tietyn monta kertaa (ja siksi ei ole modejen suosikkilistalla). Rentta tää ei ole sulle nyt mitenkään henkilökohtaisestiSellainen yksityiskohta moderointiin/bannauslinjaan liittyen, että hiukan paremmin osuu ketjusta silmään kymmenen samantyylisehköä enemmän tai vähemmän trollailulinjaista viestiä yhdeltä hahmolta kuin yksi itsetyydytysviittauksen sisältävä kommentti toiselta. Edelleen jos on viesteillään onnistunut ajan mittaan jättämään nimimerkkinsä muiden foorumistien (modet mukaanlukien) mieleen, silleen negatiivisessa mielessä, niin suurin syyllinen vallitsevaan asiantilaan löytyy jälleen kerran sieltä peilin toiselta puolelta.
Niinhän se Heikki taisteli mestaruudesta vuonna 2008 kun samalla autolla otettiin mestaruus.Heikki on aivam paras. Melkeen kaikki varikolta, kenen kanssa olen Heikin tilanteesta puhunut, ovat olleet sitä mieltä, että Heikki olisi jollakin kärkiautolla mestaruustaistossa kärkiporukoissa pyörimässä. Heikkiä pidetään ihan yhtenä lupaavimmista. Vai oliko se luppavimmista.
Caterhamin työntekijät ovat inhimillisiä ihmisiä. Inhimillisyyteen kuuluu oman suoritustason nousu intohimon ja uskon myötä. Minkälainen intohimo ja usko on caterhamin työntekijöillä tämän testiviikon jälkeen kun ero kärkeen on 5 sekuntia. Miten tämä heijastuu heidän työpanokseensa?Melkein on jännempää seurata toikin otsikon suhteen päinvastaista tilannetta eli "Caterham - Elämää Heikki Kovalaisen jälkeen". On se tallin tilanne mielestäni ikäänkuin lähtökohtaisesti kuitenkin aikalailla eri kuin viime kaudella, jolloin yritettiin saavuttaa kilpailumenestystä taloudellisella panostuksella. Nyt vissiin tavoitellaan taloudellista menestystä tai ainakin pyritään saamaan taloudellisesti voitollinen tulos kaudesta.
[/COLOR]
Yksittäinen tumputusviesti ei itsessään ole periaatteessa kuin korkeintaan poistamisen arvoinen. Jos sisältää muutakin juttua, niin poistamatta jäänee. Sitten jos sama hahmo katsoisi tarpeelliseksi kirjoitella vastaavia oikein urakalla, alkaisi varoituksen ja homman jatkuessa edelleen bannin uhka leijua ilmassa. Stedoshan viittasi nimenomaan anti-Heikki -viesteihin, jollaisia on itse ajan mittaan aika paljon kirjoittanut.Siis väitätkö sä vakavalla naamalla siellä että jos Stedos olisi laukaissut räpylään hakkaamis kommentin niin sille ois kuulunutkin tulla banaania ihan vaan sen takia että se on aikaisempaa tehnyt jotain tietyn monta kertaa (ja siksi ei ole modejen suosikkilistalla). Rentta tää ei ole sulle nyt mitenkään henkilökohtaisesti
Ei sitä yhtä ja samaa faktaa tarvitse koko aikaa kai toistella. Menee ns. agenda-postaamisen puolelle silloin. Ja kun kirjoittelee ilmiselvällä ajatuksella, että: "Katsokaa kun laitoin taas 100 kertaa aikaisemminkin luettua moitetta x-kuljettajasta. Eiks kukaan huomaa? Reagoisitte nyt hei!" ja sitten joku reagoi, niin turhahkoa ruveta siinä vaiheessa reagoimisesta valittamaan, kun se tapahtuu mode(je)n toimesta. Ja linja tiukkenee bannimäärän kasvaessa saman hahmon kohdalla, erityisesti jos monta kertaa joudutaan samasta asiasta huomauttelemaan/bannaamaan.Se mikä lasketaan trollaukseksi ja mikä ei niin on tosiaan vaan modejen hallussa, se että todetaan että heikki on oikeasti lapanen ja ei siksi ole mukana (toisin kuin kimi) ei ole trollausta vaan fakta (jos heikki olisi läheskään kimin veroinen se ajaisi sarjassa edelleen).
Linja on aina sama, vaan ei kaikille..pienet sille :alppu:
Vähintään kahden vuoden ajan pitää tilannetta seurata kyllä. Todennäköisesti tää kausi jää hiukan sellaiseksi välikaudeksi. Omat riskinsä on tietysti ensi kaudellekin panostamisesta, mutta siitä on paha sanoa etukäteen mitään.aiheeseen Gaattori. Näyttää siltä että talli hakee nyt rahaa siihen kehitystyöhön ensikaudelle ja siitä eteenpäin. On tulossa isoja muutoksia sääntöihin ja autoihin joten NYT on se hetki että voi ponnistaa keskikastiin. Se vaatii rahaa ja aikaa joten ei ole ollenkaan tyhmä temppu ajattaa tää viiminen vuosi kahta maksukuskia jotka tuovat hirveän kasan massia talliin. ensivuodeksi sitten yksi maksukuski ja yksi OIKEA kuljettaja kenellä on vauhtia. amen.
Joo onhan meillä toki menestystä tullut maan kokoon nähden kivasti, ei siinä mitään. Mutta jos tuolla saa mahdollisuuden niin se pitää käyttää, kyse ei ole kansalaisuudesta. Kyllä britit ja saksalaiset ihan samallatavalla toivottavat omansa menemään jos ei vaan osaa. Spanskit nyt syyttää aina muita. Heikki on varmasti ihan kiva ja mukava en sitä kiellä kun en häntä tunne. Mutta ajamisessa siltä puuttuu se ns. "tappamisen_meininki"Vähintään kahden vuoden ajan pitää tilannetta seurata kyllä. Todennäköisesti tää kausi jää hiukan sellaiseksi välikaudeksi. Omat riskinsä on tietysti ensi kaudellekin panostamisesta, mutta siitä on paha sanoa etukäteen mitään.
Heikistä vielä sen verran, että ollaan täällä Suomessa totuttu aika mannaan F1-menestyksen suhteen kun kuljettaja, joka kuitenkin on F1-kilpailun voittanut, on hiukan semmoinen välimallin menestyjä kuitenkin. Monessa maassa taidetaan leipoa suurta sankaria kuljettajasta, joka on päässyt edes ajamaan F1-autoa kilpailussa.
Yritätkö sano jotain? Taitaa olla parempi olla noteeraamatta, kun muutkaan ei noteeraa. Noterat?Niinhän se Heikki taisteli mestaruudesta vuonna 2008 kun samalla autolla otettiin mestaruus.
Ei ollut Heikin kisavauhti 2008 samaa tasoa Hamiltonin kanssa, mutta epäonni ja auton viat saivat Kovalaisen ajosuoritukset näyttämään pistetaulukkoa katsottaessa todellista huonommilta. Kauden aloituskisassa Heikki oli ajamassa joko voittoon tai toiselle sijalle, kunnes turva-auto pilasi strategian kisan lopulla. Monacossa auton vika siirsi Heikin lähtemään koko joukon hänniltä. Lisäksi Heikille osui 2008 neljä auton viasta johtunutta keskeytystä, kun taas Lewis ei keskeyttänyt kertaakaan auton vian takia.Niinhän se Heikki taisteli mestaruudesta vuonna 2008 kun samalla autolla otettiin mestaruus.