Lobosaurus
Jopefani
Tämän streamin kanssa sama juttu http://www.justin.tv/cubejam_05#/w/5012604352
Entäpä jos kestääkin? Juokset viisi kertaa talosi ympäri?Toi Lotus E21 ei tuu kyllä kestämään viittä kierrosta Melbournen rääkissä parin viikon kuluttua.
AMUS:n tietojen mukaan DRS:ää voi käyttää ainoastaan samoilla alueilla kuin kisassakin. Tuolla siis pää- ja takasuoralla. Vaikka joku haluaisi vetää luukku auki koko kierroksen, niin se ei ole mahdollista.Sinänsä huhuavat, että Mersut käyttäisivät drs:ää kaikkialla kierroksella. Esim. Alonso ei käyttänyt lainkaan drs:ää omalla nopeimmallaan
Älä vielä revi pelihousujasi. nyt alkaa keli Barcelonassa olla lämpimimmillään +16c, ennenkuin alkaa laskemaan ja pomminvarmasti seuraavan vajaan tunnin sisällä nähdään kovia vetoja. Lotuksen kannattaisi ensin ajaa aika-ajosimulaatio pois ja tuon jälkeen suunnittelemansa kisasimulaatio. AIKAA on vielä ihan tarpeeksi, mutta yhtään ongelmia ei saa enää tulla ja auto pitää saada säätöihin. Ennemmin ongelmat ja vastoinkäymiset täällä ottaa joka talli kuin Australian kisastartissa.Toi Lotus E21 ei tuu kyllä kestämään viittä kierrosta Melbournen rääkissä parin viikon kuluttua.
Hieho. Mistä löysit?Lotuksella hitsailtu uutta putkea. Mitenhän on sääntöjen kanssa?
Tulee ajamaan.Onko Valtteri ajanut kierroksia? Nimeä ei ainakaan listoilla näy!
13:54 Bottas comes out for his first laps of the day, on unmarked Pirellis.
Ihan irkistä poimittua linkkiä Onko sulla taas joku tekijänoikeus gate päällä?Hieho. Mistä löysit?
Joo sääntö koskee virallisia kilpailuita harjoituksineen. Talvitesteissä saa näköjään ajaa vaikka laittomilla pakoputkilla kuten on käynyt vaikka säännöt mitä sanoo. Ei ole tullut mitään seuraamuksia tai kukaan protestoi huomauttamista kumemmin... Joten feikkaaminen on kyllä mahdollista...AMUS:n tietojen mukaan DRS:ää voi käyttää ainoastaan samoilla alueilla kuin kisassakin. Tuolla siis pää- ja takasuoralla. Vaikka joku haluaisi vetää luukku auki koko kierroksen, niin se ei ole mahdollista.
Ikävää tosiaan, mutta jääpä jotain jännitystä vielä Melbourneenkin.Tässä on ihan pihalla, kun ei näe kisasimujen kierrosaikoja.
Kimin lyhyt 5 kierroksen veto, vähällä bensamäärälläTässä on ihan pihalla, kun ei näe kisasimujen kierrosaikoja.
Nicon pidempi veto suurella bensamäärällä:Raikkonen pits after another short run on mediums of around five flying laps:
1:23.762 / 1:25.894 / 1:26.559 / 1:26.055 / 1:26.764
by James Galloway 4:00 PM
Button kovilla n.10 kierrosta:Rosberg's last stint on the stopwatch:
1:27.630 / 1:27.138 / 1:27.060 / 1:27.602 / 1:40.369 / 1:28.313 / 1:28.732 / 1:30.664 / 1:29.930 / 1:34.409 / 1:29.130 / 1:29.304 / 1:29.349 / 1:29. 455 / 1:39.710 / 1:29.442.
by James Galloway 4:08 PM
Rosberg mediumeilla:Jenson Button's previous stint on the hard tyre: 1:29.562 / 1:29.720 / 1:30.262 / 1:30.100 / 1:30.808 / 1:31.454 / 1:31.785 / 1:32.240 / 1:32.578
by James Galloway 4:28 PM
Jenson:Times for Rosberg’s last run (on the medium tyre): 1:27.232; 1:26.816; 1:26.980; 1:27.184; 1:27.618; 1:28.226; 1:28.488; 1:29.513; 1:29.840; 1:29.750; 1:35.979; 1:31.805; 1:34.097.
by Mike Wise 4:46 PM
Nico:Button completed what was a 15-lap stint on the hard tyres a few minutes ago. The degdration Mark Hughes alludes to, as posted below, would of course be less of an issue on Pirelli's hardest compound, but here's the sint times for a more detailed assessment:
1:30.377, 1:30.279, 1:30.568, 1:30.805, 1:30.803, 1:30.172, 1:31.422, 1:32.057, 1:31.709, 1:31.888, 1:31.908, 1:32.030, 1:32.693
by James Galloway 5:00 PM
Rosberg has just pitted and here are his lap times: 1:27.305; 1:26.695; 1:28.316; 1:27.366; 1:28.023; 1:28.307; 1:28.271; 1:28.961; 1:28.565; 1:28.876; 1:28.831; 1:28.759; 1:29.347; 1:29.235; 1:29.780; 1:29.795 (medium tyre).
by Mike Wise 5:42 PM
Lyhyissä vedoissa on se ongelma ettei voi tehdä kunnon johtopäätöksiä bensamääristä..Kimin lyhyt 5 kierroksen veto, vähällä bensamäärällä