Ennen kaikkea se ettei juuttunut kenenkään taakse, niinkuin viime vuonna useasti. Aika-ajo ei vielä oikeita nopeussuhteita näyttänyt kun kaikki eivät saaneet puhdasta kierrosta aikaiseksi.Ei sovi unohtaa, että Loistava auto ja kuski mahdollisti taktiikan.
Totta :alppu::thumbup:Ei sovi unohtaa, että Loistava auto ja kuski mahdollisti taktiikan.
No eikös voittoon yleensä tarvita hyvä auto ja onnistunut taktiikka? Kuinkas usein sitä voitetaan huonolla autolla ja epäonnistuneella taktiikalla?Voitto huuma haihtunut. Jäi vähän sellainen olo, että taktiikalla voittoon. Pitäisi päästä aikaajoissa 4 joukkoon jotta hyvää biisiä saa lisää kuunnella. Ferrari vaikuttaa kyllä jäätävän hyvältä.
Eikä RB varmaan kisa tasoitusta kauan anna.
Sinällään aika epäreilua kiihkoilua. Skylla juuri kerrottiin Grosjeanin saaneen autoonsa uudet osat (uusi etusiipi ja pohja ainakin) vasta lauantain harjoituksiin, kun ne oli Kimillä ollut perjantaista alkaen.- Grosjean, 10 sija voittaja-autolla, täysi statisti joka ei pysty tuomaan tiimille edes kunnon pisteitä.
Lähinnä tarkoitin, että jos ei aikaajot ala sujumaan. Niin ei tuolta 7 ruudusta kovin monta voittoa oteta. Niinkuin viime kaudella nähtiin.No eikös voittoon yleensä tarvita hyvä auto ja onnistunut taktiikka? Kuinkas usein sitä voitetaan huonolla autolla ja epäonnistuneella taktiikalla?
Oletko tehnyt seurantaa, mistä lähtöruuduista voittoja on tullut ja mistä ei?Ainakin tämä kisa osoitti että myös 7 lähtöruudusta voi voittaa.
No viime kaudella voitettiin taaempaakin.Ainakin tämä kisa osoitti että myös 7 lähtöruudusta voi voittaa.
Ei tuo ole kiihkoilua. Vaikka katsottaisiin tuloksen taakse kuinka niin tallikaveri voitti. Ei hyvältä näytä.Sinällään aika epäreilua kiihkoilua. Skylla juuri kerrottiin Grosjeanin saaneen autoonsa uudet osat (uusi etusiipi ja pohja ainakin) vasta lauantain harjoituksiin, kun ne oli Kimillä ollut perjantaista alkaen.
Romainilla siis ollut huikeasti aikaa säätää autoa jopa kourallisen kierroksia kuivalla ennen kuin sade iski radalle.
Ei silmät kiinni paljoa näekäänEi tuo ole kiihkoilua. Vaikka katsottaisiin tuloksen taakse kuinka niin tallikaveri voitti. Ei hyvältä näytä.
Kyl vaan ja Kimihän kertoi kontroilloineensa ja säästelleensä renkaita, niin hyvää vauhti oli. Todennäköisesti Kimi olisi voittanut VAIKKA olisi tehnyt yhden pysähdyksen vielä enemmän: tuoreemmat renkaat, ei olisi ollut säästelyynkään tarvetta.Suoritus oli musertava ja pisteissä ollaan edellä. Niistä lähtökohdista mennään Sepangiin. Ei ainakaan mulla ole mitään syytä olettaa, että viikossa tapahtuisi Kaakkois-Aasiassa siirtyessä mullistavia muutoksia. Kimi voittaa myös viikon päästä. Tylyä shittiä, mutta ylivoimaisuus usein on.
Salo kehui Lotuksen riskinottoa, että ainut oikea ratkaisu, jos se olisi kosahtanut niin Salo olisi tokaissut, että "kuka idiootti edes harkitsee tollaista kun oli faktat tiedossa jo etukäteen"Kuuluuko tallille nyt iso kiitos onnistuneesta varikkotaktiikasta? Jos varikotaktiikka olisi epäonnistunut, niin ainakin silloin talli saisi huutia.
Totta, mutta enimmäkseen kuitenkin eturivistä.No viime kaudella voitettiin taaempaakin.
Hyvin mahdollista kieltämättä, että ero johtui pääosin tuosta. Juuri tämmöiset asiat ratkaisevat tolkuttoman paljon tallikaverien keskinäisissä F1:ssä. Mutta sinänsä hyvä, jos nyt on Lotus alkanut panostaa Kimiin enemmän. Sinänsä en kannata ykköskuskiasetelmaa ja olen aina vihannut esim. Ferrarin naurettavuuten asti meneviä ykköskuskiasetelmia Schumin ja Alonson kanssa, mutta Lotus on sen verran pieni tiimi, että varaa ei ole kohdella kuskeja 100% tasapuolisesti kuten viime kaudella, jolloin paljolti juuri tämänkaltaisten asioiden johdosta välillä Kimi ja välillä Romain oli niskan päällä. Ja jos munia laitetaan enemmän toisen koriin, niin kyllähän Kimi on tietysti parempi valinta.Sinällään aika epäreilua kiihkoilua. Skylla juuri kerrottiin Grosjeanin saaneen autoonsa uudet osat (uusi etusiipi ja pohja ainakin) vasta lauantain harjoituksiin, kun ne oli Kimillä ollut perjantaista alkaen.
Romainilla siis ollut huikeasti aikaa säätää autoa jopa kourallisen kierroksia kuivalla ennen kuin sade iski radalle.
Mies itse kehuskeli säätöjä FP3:sen jälkeen, niin ei nyt oikein uppoa tää selitys.Sinällään aika epäreilua kiihkoilua. Skylla juuri kerrottiin Grosjeanin saaneen autoonsa uudet osat (uusi etusiipi ja pohja ainakin) vasta lauantain harjoituksiin, kun ne oli Kimillä ollut perjantaista alkaen.
Romainilla siis ollut huikeasti aikaa säätää autoa jopa kourallisen kierroksia kuivalla ennen kuin sade iski radalle.