On kyllä aika kutkuttava tilanne, kun Kimillä kulkee ja tallikaveri rämpii. Tosin ei siitä mestaruusuhkaa olis vaikka pärjäiskin, mutta parempi kun nyt kaikki pisteet menee Kimille, eikös se ole varmaa jo.:thumbup:
PS. Joko Kimi varmisti tämän kauden maailmanmestaruuden harjoitusten aikojen perusteella?
Uusi härpäke ei aina ole parempi kuin vanha härpäke.Kimi taitaa olla nyt Lotuksen ykköskuski? Uudet härpäkkeet näkyy laitettavan ensin Kimin autoon, ja Grosjean joutuu odottamaan uutta pakoputkistoa seuraavaan kisaan.
Tuleeko pakoputkisto Grosjeanille vasta seuraavassa kisassa, eli ei huomenna?Kimi taitaa olla nyt Lotuksen ykköskuski? Uudet härpäkkeet näkyy laitettavan ensin Kimin autoon, ja Grosjean joutuu odottamaan uutta pakoputkistoa seuraavaan kisaan.
Lotari ei pysty asentamaan testattavia osia Crossun auton kun kaveri ei saa edes kahta samanlaista kierrosta aikaiseksi. Yritä siinä sit tehdä vertailua...Uusi härpäke ei aina ole parempi kuin vanha härpäke.
Jos uutta härpäkettä on tarve testata käytännössä, niin usein se asennetaan kakkoskuskin autoon.
http://www.lotusf1team.com/kimi-keeping-cool-on-free-practice.html?lang=enIt was a pretty good day and it’s always nice to be fastest, but of course that doesn’t mean it will be the same for the whole weekend. We ran pretty heavy so I don’t know what will happen when everyone is light for qualifying, but I’m happy with where we are and expect we’ll be reasonable tomorrow. We’ll just have to wait and see what happens.
Noi ei todellakaan. Se hidastuksissa näkyvä renkaan pinnalla liikkuva "soiro" ei tarkoita, että renkaat olisivat ajokelvottomat. Uskon, että voittaja tekee maksimissaan kolme stoppia kuivalla kelillä.Renkaat näytti kyllä rispaantuvan niin pahasti, että kisassa joutunevat varikkostoppailemaan 5-7 kertaa jos on kuivaa.
No kyllä ne renkaat on aika ajokelvottomat jos pinta lähtee ja kankailla mennään 10+ kierroksen jälkeen.Noi ei todellakaan. Se hidastuksissa näkyvä renkaan pinnalla liikkuva "soiro" ei tarkoita, että renkaat olisivat ajokelvottomat. Uskon, että voittaja tekee maksimissaan kolme stoppia kuivalla kelillä.
Ainakaan Kimillä ei ollut kyseessä pelkästään visuaalisesta "soirosta" vaan siitä lähti ihan fyysisiä kappaleita irti, oli vielä tuo kovempi seos.Noi ei todellakaan. Se hidastuksissa näkyvä renkaan pinnalla liikkuva "soiro" ei tarkoita, että renkaat olisivat ajokelvottomat. Uskon, että voittaja tekee maksimissaan kolme stoppia kuivalla kelillä.
On niistä ennenkin palasia lähtenyt. Ei huolestuta. Button:Ainakaan Kimillä ei ollut kyseessä pelkästään visuaalisesta "soirosta" vaan siitä lähti ihan fyysisiä kappaleita irti, oli vielä tuo kovempi seos.
Linkkiä ei oo heittää, Autosportin foorumilta löyty."I don't think there's a lot of degradation here, I think we're not going to see much degradation in the race at all so it's definitely not an issue that we have here like we had in the first race."
Menihän Kimillä renkaan pinta 'riekaleille' australian kisassakin. Vaikuttaa hyvältä jos pystyy ajamaan renkaista kaiken irti kilpailukykyiset ajat säilyttäen.Noi ei todellakaan. Se hidastuksissa näkyvä renkaan pinnalla liikkuva "soiro" ei tarkoita, että renkaat olisivat ajokelvottomat. Uskon, että voittaja tekee maksimissaan kolme stoppia kuivalla kelillä.
Tos linkki: http://en.espnf1.com/malaysia/motorsport/story/103810.htmlOn niistä ennenkin palasia lähtenyt. Ei huolestuta. Button:
Linkkiä ei oo heittää, Autosportin foorumilta löyty.
Koska niistä ei jaeta pisteitä.Miksihän Massa on 3 kymmenystä nopeampi kuin Alonso? :doubtful:
Ottaen huomioon sen kun Massa on kakkoskuski. Pidän sitä ihmeenä että hän on Alonsoa nopeampi harkoissa ja a-aassa.
Hienoa!Kimin mukaan harjoituksissa ajettiin isolla polttoainekuormalla:
http://www.lotusf1team.com/kimi-keeping-cool-on-free-practice.html?lang=en