hara-kimi
Well-known member
- Liittynyt
- 28.3.2007
- Viestit
- 152
Mitäs neitiä siinä on että sanoo asiat niinku ne menee. Jos tiimi käskee tiputtamaan mootoritehoja ja tekee niin, tallikaveri sitten käyttää sen hyödyksi.Webberin kaltaiset neidit ei ole koskaan mestareita. Näin niitä mestaruuksia voitetaan. Vettelille iso hatun nosto. :alppu:
Mutta oliko Vettel oikeasti nopeampi ennenkun Webber alko tallin kehotuksesta säästämään autoaan? Ja ilmeisesti ihan vaan varmuuden vuoksi eikä sen takia ettei muuta vaihtoehtoa ollu. Ei se ole reilua kilvanajoa, jos vaan toinen ajaa kilpaa.Eli jos oletetaan, että RedBull-tapausta ei olisi tapahtunut ja oltaisiin körötelty maaliin WEB-VET ja HAM-ROS muodostelmassa, niin olisit vain halunnut, että Rosberg olisi päästetty ohi, koska se olisi reilua? Vettelin ohi päästäminen nopeampana on taas suuri no no.
Webberin ja Vettelin kamppailu oli härskiä ja kutkuttavaa. Kyllä siinä molemmat ties, että siellä ajettiin kisaa, ei varmasti tullut yllätyksenä. Tyhmää olisi, jos Webber nyt ottaisi agendakseen Vettelin sabotoimisen. Keskittyy vaan nyt itseensä ja antaa tästä lähtien samalla mitalla takaisin.
Mikäs siinä jos tykkää "rehdistä" mestaruustaistelusta.Webberin kaltaiset neidit ei ole koskaan mestareita. Näin niitä mestaruuksia voitetaan. Vettelille iso hatun nosto. :alppu:
Toki kilpailua mieluummin kuin ei kilpailua. Mutta epäreilua on se että toinen kisaa ja toinen ei. Homma pitää olla molemmille selvä, että kisataanko vai ei. Ja myös tallille.Hmm. Aika moni näyttää olevan sitä mieltä, että talli saa määrätä sijoitukset varikkomuurilta.
Kyllä minä mieluummin katselijana seuraan kilpailemista ihan loppuun asti.
Ehkäpä te Vettelin arvostelijat sitten haluatte nähdä niitä tallimääräyksiä ja ykköskuskeja niin että kuljettajien järjestys on aina selvä jo etukäteen.
Trolli on kyllä sinunkin kommentti. Teamin jäsenet pitäisi noudattaa käskyjä ja tässä homma jäädytettiin. Sebastien Vettel rikkoi tallin sopimusta. Kuskin kääntää moodeja, mutta niin niiden tule myös noudattaa ohjeita.Huono trolli, Webber itse hallitsee koneensa tehoja, ei kukaan varikkomuurilla kuin sanomalla jotain.
Ja vielä huutelee perään olevansa nopeampi, kun toiselta on jo pudotettu tehoja samaan tapaan, kuin itseltäänkin oli tarkoituksena. Mielestäni varsin säälittävää! :yuck:Mitäs neitiä siinä on että sanoo asiat niinku ne menee. Jos tiimi käskee tiputtamaan mootoritehoja ja tekee niin, tallikaveri sitten käyttää sen hyödyksi.
Vedän esiin DRS-kortin.Toki kilpailua mieluummin kuin ei kilpailua. Mutta epäreilua on se että toinen kisaa ja toinen ei. Homma pitää olla molemmille selvä, että kisataanko vai ei. Ja myös tallille.
No ei. Minun kommenttini piti paikkaansa, kommentoimani kommentti ei. Iso ero. Mark olisi voinut kanssa nakata ehdotuksella vesilintua, ehkä niin tekikin muttei se riittänyt.Trolli on kyllä sinunkin kommentti. Teamin jäsenet pitäisi noudattaa käskyjä ja tässä homma jäädytettiin. Sebastien Vettel rikkoi tallin sopimusta. Kuskin kääntää moodeja, mutta niin niiden tule myös noudattaa ohjeita.
Tallimääräyksiäkin kun on niin monenlaisia. Kun puhutaan valmistajapisteistä, lienee itsestään selvää, että tallit tekevät kaikkensa pistepotin maksimoimiseksi. Esimerkiksi kuskeille voidaan antaa kisan loppuvaiheessa määräys säästää autoja, jotta vältetään turhat keskeytykset. Tällainen määräys ei sinällään aseta kuskeja eri asemaan, kuten nytkin nähtiin. Se jäädyttää kuskit silloisille sijoilleen oli edellä sitten ykköskuski tai ei. Tässä kisassahan nähtiin juuri tämän tyyppisiä määräyksiä, joita Vettel tosin rikkoi ohittamalla Webberin, joka noudatti käskyä auton säästämisestä.No, nähtiin, että Redbullkin käyttää tallimääräyksiä. Lasketaan moottorintehioja Webberiltä, että Vettel pääsee lähelle. Vettelin komentti kisan aikana kertoo jo paljon, jos käsketään ottaa Webber edestä pois. Mercuhan käytti tallimääräystä myös. Turha ainakaan urputtaa, että Ferrari käyttää tallimääräyksiä.
Riippuen Webberin polttoaine-/rengastilanteesta himmailu saattanut olla välttämätöntä, piti ensinnäkin päästä maaliin ja sitten siellä olla vielä tarpeeksi bensaa tankissa (vai olikos se bensasääntö vain aika-ajoon?)Ei varikolta niitä kierroksia himmata, kuski tekee sen itse. Taitaa moinen "kauko-ohjaus" olla sääntöjenvastaistakin. Webslave kertoo meille miten on.
Hämiksellä uhkas loppua bensa ja Nico ei saanut ohittaa sitä. Vauhtia olis kyllä ollut RB:n haastamiseen.Mihin Mersun vauhti kisan lopussa katosi? Alkoiko ne himmailemaan kun näkivät ettei RB:n vauhtiin ole vastaamista (tai että bensa meinaa Mersusta loppua), 2,3 stopin jälkeen aivan kannoilla ja jopa Vetteliä edellä kunnes tippuivat...
Hamiltonilta meinasi bensa loppua, Nicon ei annettu mennä ohi.Mihin Mersun vauhti kisan lopussa katosi? Alkoiko ne himmailemaan kun näkivät ettei RB:n vauhtiin ole vastaamista (tai että bensa meinaa Mersusta loppua), 2,3 stopin jälkeen aivan kannoilla ja jopa Vetteliä edellä kunnes tippuivat...
Webber on aina ollut yksi pahimpia valittajia ja samaan aikaan itse on todella härski radalla.Mitäs neitiä siinä on että sanoo asiat niinku ne menee.
Samalla tavalla tietyissä talouksissa tuuletetaan Kimin suoritusta. Harmi, että pääsi pisteille. :wall:En ikinä. Tänään sai taas tuulettaa Alonsoa kunnolla. Sääli, että pääsi noin vähällä.
Sehän olisi täysin idioottimaista jos ei käyttäisi?Mitäs neitiä siinä on että sanoo asiat niinku ne menee. Jos tiimi käskee tiputtamaan mootoritehoja ja tekee niin, tallikaveri sitten käyttää sen hyödyksi.
Referoi...No nyt tulee kovaa settiä Webberiltä Skyllä. Odotin jo että pillahtaa itkuun.
"Te ette voi ymmärtää koko skenaariota mikä on tässä taustalla" :alppu:
Niinno, Red Bull/Marko haluaa Vettelin olevan ykköskuski ei kai tuosta muuta tartte ymmärtää.