Nämä rengas-keisit ovat erittäin vaarallisia ja niistä on monia ennakkotapauksiakin ollut, että rankkua tullut. Eli jos vaikka autosta rikkoontuu osia ja tulee näin sääntöjen vastainen, edessä on automaattinen hylkääminen?Niinpä. Webberiltä tippui rengas kisassa ja rankkua seuraavaan kisaan, vaikka ei varmaan hyötynyt siitä renkaan irtoamisesta.
Olis hauska nähdä Ferrarin politikointi asiassa, jos esim. Vettelille olisi käynyt ko. vika.
Lopeta jo. Tekninen vika niin minkäs sille mahtaa ja kun siitä ei ollut edes hyötyä niin ei todellakaan mitään rankkuja.Ei Fergien halulla saada siipeä kiinni ole mitään tekemistä rangaistuksen kanssa. Kuka tahansa muu, niin penaltia. Aivan kuka tahansa muu.
Arvostaisin jos et käyttäisi "vingut"-tyylisiä sanontoja minuun viitatessa.
Muut eivät uskalla tulla haastattelemaan palkintopallille päässeita kuljettajia, koska he pelkäävät esittävänsä Kimille sellaisen kysymyksen jota tämä pitää tyhmänä ja tuijottaa kysymyksen jälkeen haastattelijaa sanomatta yhtään mitään.Eikö muut enää suostu pallihaastattelijoiksi
Hljaa teini. Vastasin aivan toiselle hahmolle. Ja kyllä, mikä tahansa muu talli niin rangaistus olsi ollut varma.Lopeta jo. Tekninen vika niin minkäs sille mahtaa ja kun siitä ei ollut edes hyötyä niin ei todellakaan mitään rankkuja.
Mistä olet niin varma?Hljaa teini. Vastasin aivan toiselle hahmolle. Ja kyllä, mikä tahansa muu talli niin rangaistus olsi ollut varma.
Minulle on kyllä jäänyt sellainen muistikuva, että Webber sai rangaistuksen kolarin aiheuttamisesta eikä renkaan irtoamisesta.Niinpä. Webberiltä tippui rengas kisassa ja rankkua seuraavaan kisaan, vaikka ei varmaan hyötynyt siitä renkaan irtoamisesta.
Olis hauska nähdä Ferrarin politikointi asiassa, jos esim. Vettelille olisi käynyt ko. vika.
Irtorengas radalla aiheuttaa välittömän vaaratilanteen, se ei ole ihan sama jos siipi jää jumiin.Niinpä. Webberiltä tippui rengas kisassa ja rankkua seuraavaan kisaan, vaikka ei varmaan hyötynyt siitä renkaan irtoamisesta.
Olis hauska nähdä Ferrarin politikointi asiassa, jos esim. Vettelille olisi käynyt ko. vika.
No jos sääntöjen mukaan mennään, pitää sääntöjen vastainen auto hylätä. Oli siitä tullut sääntöjen vastainen miten hyvänsä.Nämä rengas-keisit ovat erittäin vaarallisia ja niistä on monia ennakkotapauksiakin ollut, että rankkua tullut. Eli jos vaikka autosta rikkoontuu osia ja tulee näin sääntöjen vastainen, edessä on automaattinen hylkääminen?
:thumbup:No jos sääntöjen mukaan mennään, pitää sääntöjen vastainen auto hylätä. Oli siitä tullut sääntöjen vastainen miten hyvänsä.
Kyllä. Talli sai sakot renkaan irtoamisesta.Minulle on kyllä jäänyt sellainen muistikuva, että Webber sai rangaistuksen kolarin aiheuttamisesta eikä renkaan irtoamisesta.
En olisi eri mieltä, jos FIA Alonsoa/tallia rankaisisi, kommenttini oli ennustus. Ei Alonso auki jääneestä siivestä kierrosajassa olennaisesti hyötynyt, koska loppukierroksen nopeat mutkat vaativat downforcea. Ja kärsi ongelmasta koko loppukisan, kun siipi oli kiinni.Otapa nyt järki käteen. Tuomaristonko tehtävä on miettiä hyötyikö joku vai ei? Tulee muuttujia ihan vitusti jos tuolle linjalle lähdetään. Siipi auki väärässä paikassa = penalty. Hyötyi tai ei.
Saako ajaa yhdellä rengasseoksella kisan jos ei "hyödy"?
Miten minulla on sellainen muistikuva, että jos kisan aikana auto rikkoontuu, ei säännöt enää niin päde? Täyttikö Kimin viime kisan nokka auton keulalle asetetut vaatimukset?No jos sääntöjen mukaan mennään, pitää sääntöjen vastainen auto hylätä. Oli siitä tullut sääntöjen vastainen miten hyvänsä.
Näinpä.Miten minulla on sellainen muistikuva, että jos kisan aikana auto rikkoontuu, ei säännöt enää niin päde? Täyttikö Kimin viime kisan nokka auton keulalle asetetut vaatimukset?