Vailla tietoa asian suhteen operoivana joudun tyytymään mutuun, mutta mutustelen Vettelin asenteen tallimääräyksiin pohjautuvan siihen, että ei suuremmin arvosta Webberiä tallikaverina tai ihmisenä. Voi asenne muuttua jos tallikaveri on enemmän tiimipeluri kuin Webber on.Tarkoitan sitä, että Malesian tapauksen jälkimainingeissa Vettel on melko suoraan myöntänyt, ettei tule noudattamaan jatkossakaan tallin ohjeita.
Kuskien sanomisia pelkän lehtijutun perusteella ei pitäisi lähteä ylianalysoimaan, mutta minusta Vettel puhuu tuossa linkittämässäni jutussa yleisemmällä tasolla kuin pelkästään yhteistyöstä Webberin kanssa. "Kuljettajana minulla on tarkoitus voittaa, enkä pyydä anteeksi voittamista."Vailla tietoa asian suhteen operoivana joudun tyytymään mutuun, mutta mutustelen Vettelin asenteen tallimääräyksiin pohjautuvan siihen, että ei suuremmin arvosta Webberiä tallikaverina tai ihmisenä. Voi asenne muuttua jos tallikaveri on enemmän tiimipeluri kuin Webber on.
Kyllä, ylitulkinnan riski on suuri. Mutta tosiasia on myös se, että Vettel ei ole ollut mikään poikkeuksellisen huono häviäjä muille kuin Webberille hävittyään.Kuskien sanomisia pelkän lehtijutun perusteella ei pitäisi lähteä ylianalysoimaan, mutta minusta Vettel puhuu tuossa linkittämässäni jutussa yleisemmällä tasolla kuin pelkästään yhteistyöstä Webberin kanssa. "Kuljettajana minulla on tarkoitus voittaa, enkä pyydä anteeksi voittamista."
Kimi varmaan onkin enemmän tiimipelaaja kuin Webber, mutta siitä tiimipelaamisesta tulee aika yksipuolista, jos Räikkönen Red Bullille menee. Tallikaveri kun ajaa vain itselleen.
En kyllä itsekään pidä Kimin RB-pestiä itsestään selviönä,mutta mielestäni Kimillä on kuitenkin valttina tasaisuus. Sinivalkolasit päällä pidän Kimiä Webberiä nopeampana ja tasaisempana kuskina, ja haluaisin ainakin uskoa, että RB:lle tallimestaruus merkitsee enemmän kuin kuskimestaruus..En kyllä ollenkaan näe Kimin paikkaa selvänä RB:lle. Siellä on kumminkin omastakin takaa hyviä nuoria kuskeja tyrkyllä.
Epäilen. Rahasta ei ole kiinni ja energiajuoman markkinoinnin kannalta kuskimestaruus on paljon tärkeämpi, koska se on faneille (=osatajakunnalle) merkityksellisempi.Eja haluaisin ainakin uskoa, että RB:lle tallimestaruus merkitsee enemmän kuin kuskimestaruus..
Missitkin haluaa maailmanrauhaa, mutta EI aina saa mitä haluaa. Edelleenkin uskon Kimin jatkavan Lotuksella.Kyllä ihmettelen jos kimi ei mene redbullille. Kimi itse sanoi että haluaa nopeimman auton.
Hyvä! Mahtavaa.Missitkin haluaa maailmanrauhaa, mutta aina saa mitä haluaa. Edelleenkin uskon Kimin jatkavan Lotuksella.
Näillä 1-2 tilannetta/kausi on todella suuri merkitys. Viimeisten 10v aikana mestaruus on voitettu 6 kertaa alle 10pisteen erolla.Samaa mieltä siinä, että jo markkina-arvon takia kuljettajamestaruudet arvostetaan korkeemmalle.
Ykköskuskijutuissa se vähän hassua, kun on tyyliin joku 1-2 kisa kaudessa kun tulee tilanne jossa asiaa useimmiten pitää edes puida ja siitä aina suuret puimingit. Siis yhtä lailla pätee Shumiin kuin Vetteliinkin, kerran kaks kaudessa tullut itku ja parku, pääsääntöisesti jääneet ihan jalkoihin. Joo, tiedän että autoa heille kehitetty ym. Alonsolla vähän enemmän erikoisjärjestelyjä, mutta nekin ymmärrettäviä yleiseen suoritustasoon nähden. No Trulli toki piti potkia silloin nopeempana pois...
Eiköhän Vihannes Massa kuitenkin jatka...2014 Ferrari: Alonso - Ricciardo/Hulkenberg/Kobayashi
Nopeimmalla autolla ei tee mitään jos se ei kestä maaliin asti kisoissa, joten tallia valitessa ei kannata liikaa tuijottaa nopeuteen, koska tarvitaan myös luotettavuutta jos haluaa taistella maailmanmestaruudessa.Kyllä ihmettelen jos kimi ei mene redbullille. Kimi itse sanoi että haluaa nopeimman auton.