Mun on kyllä tosi vaikea hahmottaa tätä mahdollisuutta. Kimi Ferrarille mielellään joo, mutta Alonso takaisin Enstoneen? Suksien pitäisi olla tosi pahasti ristissä Ferrarin johtoportaan kanssa. Erityisen vaikea mun on kuvitella skenaario, että pelkästään Kimin takia Fernando luikkisi muihin maisemiin.
Toivottavasti olen väärässä.
ps. Vedetään näin uhkarohkeasti hatusta, että nämä spekuloidut siirrot ensi kaudelle kuvaavatkin vasta varmoja suunnitelmia vuodelle 2015. Siis sitä, että ollaan menossa kahdeksan tallin ja kolmen auton malliin. Taustalla ollaan jo sovittu, että valmius on olemassa siirtyä tähän jo tarvittaessa ensi vuonna. Joku huipuista saattaa siis jäädä ilman ajopaikkaa ensi vuonna, mutta palkkalistoilla silti ovat. Pahoissa vaikeuksissa olevia talleja on ainakin lehtitietojen mukaan monta. Jos nyt vaikka Sauberin taru päättyisi, niin pari tallia kolmikosta Caterham/Marussia/Toro Rosso luultavasti väistyisi suosiolla syrjään asiallisella kertakorvauksella jo ensi vuonna. Myös Lotus ja suuremmalla varauksella Force India voivat liittyä näihin kuvioihin joko Sauberin tai ulosostettavien tallien joukossa. Jos pari tallia joutuu lopettamaan taloudellisista syistä, niin kuvio on vielä todennäköisempi.
Ns. varmoja jatkajia näkisin yleensäkin olevan Ferrarin, Red Bullin, Mercedeksen (kiitos viimeaikaisen menestyksen), McLarenin ja Williamsin.
edit. Noista luultavasti Ferrari, Red Bull/Renault ja McLaren/Honda ajattaisivat jonkinlaisia asiakasautoja, jotta gridi saataisiin täyteen. Mersun rooli Williamsin toiminnassa on toimittaa ne moottorit ja mahdollisesti muuta tekniikkaa, mutta itse auton tämä perinteinen talli suunnittelee itse.