Monella taitaa MM-rallin seuraamisen suola olla nykyään se, että jo ennen kisaa valitellaan suomalaiskuskien surkeutta ja manataan vähintäänkin keskeytystä. Nyt kun suomalainen onkin johdossa, niin näyttää että sekin ilo ollaan viemässä pois.Missäs kaikki normaali hatespammi suomalaisista? Topikki on jotenkin hiljasen olonen ku Latvala johtaa ja Mikko on reilun sadan kilsan jälkeen 28s kärkeen. Eihän näistä kavereista pitäny olla mihinkään koskaan ikinä?
Äsken sanoi että auto pelaa hienosti, mutta ei uskalla vetää leikkauksista niin kuin Ogier.Latvala taisi taas sanoa ennen päivähuoltoa, että ei ole tyytyväinen säätöihin ja auto ei tunnu hyvältä leikkauksissa. :alppu:
Ei varmasti uskalla eikä etenkään sen jälkeen kun Okineekeri lipsautti... Yrittää ajaa safetya ja pitää Neuvillen takanaan, missä ihme kyllä perjantaina onnistui ihan kelvollisesti. No vielä on koko lauantai päivä ja kaksi sunnuntai-pätkää jäljellä eli kosolti mahdollisuuksia tyriä.Äsken sanoi että auto pelaa hienosti, mutta ei uskalla vetää leikkauksista niin kuin Ogier.
Huomennahan Latvalalla ei ole Ogierin tekemiä jälkiä sisämutkissa, eikä asvaltille tullutta paskaa. Varsinkin jos sataa, niin Latvala hyötyy Neuvilleen nähden. Neuville valitteli, että auto puskee ja Fiestan asvalttisäädöt on vielä hakusessa. Vauhti siis ei ole silläkään suunnalla laskemaan päin.Ei varmasti uskalla eikä etenkään sen jälkeen kun Okineekeri lipsautti... Yrittää ajaa safetya ja pitää Neuvillen takanaan, missä ihme kyllä perjantaina onnistui ihan kelvollisesti. No vielä on koko lauantai päivä ja kaksi sunnuntai-pätkää jäljellä eli kosolti mahdollisuuksia tyriä.
Tossa rallilähetyksessä näki miten paljon leikkauksissa lenti likaa tielle, niin ei varmaan uskalla ja ihan hyvä niin.Äsken sanoi että auto pelaa hienosti, mutta ei uskalla vetää leikkauksista niin kuin Ogier.
Joo. Aika ja sen kuluminen tekee näissä karkeloissa yleensä tehtävänsä.Latvala kolhi autonsa oikeaa kylkeä aamupäivän 11. erikoiskokeella. WRC:n ralliradion mukaan auton oikeanpuoleista, eli kartanlukija Miikka Anttilan ovea ei saatu kunnolla kiinni. Latvala joutui starttaamaan Stein & Weinin erikoiskokeelle ovi puoliksi auki.
Latvala joutui erittäin pahoihin ongelmiin 12. erikoiskokeen lopussa. Suomalainen kolhi ensin autonsa takaosaa ja ajoi lopulta pätkän lopussa ulos.
jepjep...:dunno:Nyt mitataan taas se kuuluisa Latvalan pään kestävyys,pahoin pelkään...