Villi veikkaus, että huonomman, koska pienempi osa renkaasta on kontaktissa asfaltin kanssa.Kyllä urat näyttäs myös Vettelissä ja Vettelissä ihmetystä herättävän. http://www.motorsport-magazin.com/images/950/q_80/sw_adrivo/se_sutton/0522258.jpg
Saakohan tuosta nyt paremman vai huonomman pidon lähdössä? Jokatapauksessa paalulta starttaava saa erinlaisen kohtelun.
Juu, Shumi naris kun paalulta starttas. Kivet oli "säästetty" radan alkuperäisestä pinnasta joka oli kivetys koko ovaaliradan mitalta.Eikös muinoin ollut jotain jupakkaa indinapolisin lähtöruudokosta kun eka rivi oli päällystetty kivillä tjsp.?
On pidemmästi. Tuo on varmaan laitettu, että vesi virtaisi paremmin. Uritus loppuu heti paalupaikan jälkeen. Märällä radalla paalulta lähtevä todennäköisesti kärsii.Jos ovat vain parin ekan ruudun kohdalla, niin keties ovat Ferrarin tai Lotuksen tekosia. Tuskin ainakaan Mersun tai Red Bullin :alppu:
Pitäs olla varikkomuurinkaltainen keskikaideOnko noi tehty grossua varten että pysyy kaistallaan?
Ei kai se muuten, jos ei vedä renkaita lukkoon kesken pääsuoran.Tuo radan uritus voi olla järkevää, jos sillä voidaan vettä virrata paremmin. Miten se vaikuttaa renkaat kulumiseen toi ura?
Tuo radan uritus voi olla järkevää, jos sillä voidaan vettä virrata paremmin. Miten se vaikuttaa renkaat kulumiseen toi ura?
Juuripa näin, koska tossa kohtaa ei ole edes mutkaa.Ei kai se muuten, jos ei vedä renkaita lukkoon kesken pääsuoran.
Näiden tiilien päältä nyt ei olisi saanut kunnon lähtöä edes 4wd autolla.Juu, Shumi naris kun paalulta starttas. Kivet oli "säästetty" radan alkuperäisestä pinnasta joka oli kivetys koko ovaaliradan mitalta.
Shumin narinasta johtuen lähtöruudukoita siirrettiin taakse päin. (muistaakseni).
Voisiko tuo olla se kolmosmutka, jossa -03 melkein puolet porukasta vesiliirtoili Schumin esimerkistä kaiteeseen.Samaa on käytetty jo aiemmin Brasiliassa (en tosin tiedä missä kohdin rataa tarkalleen), jossa se on kuulemma toiminut. Siellähän tosiaan sadekisoissa on joskus ollut ongelmana, että vesi valuu "puroina" radan poikki.
MERCEDES AMG F1 @MercedesAMGF1
Air temp 16C, track temp 16C #FP1 #Spa #F1 #BelgiumGP