06:30 herätys ja matkavalmistelut päälle.
Huomasin heti että oikea olkapää on helkkarin kipeä, kipeytyi edellisillan sähköasenteluissa. Buranaa nekkuun ja kipu häipyi liki täysin.
Scyber H:käältä kyytiin ja kohti Hankoa. Treenit skippasin, koska ne oli suoritettu jo elokuussa.
Paikalta bongasin uuden tiimikaverin eli Quick:in, jonka perässä pääsin sitten ajamaan pari kiekkaa a-a:ssa ja sain siitä pari hyvää tippiä mietiskeltäväksi omaan ajoon. Paikalla oli myös hahmo, joka esittäytyi itsensä nimellä "renkaist" - ajattelin että wau, täällä on joku jostain todella isosta rengasfirmasta, kun sanoo että on vaan "renkaista". Piti kuitenkin kysyä uudestaan ja siinähän se selvisi että huono kuuloni teki tepposet, sehän oli Renngeist tämä hahmo
Harkat #18:
Aijai mitä luistelua. Edes takasuoran pitkää loivaa en päässyt hölläämättä, puski melko pahasti. Se siitä. Olkapää näytti silti kestävän. Kuitenkin sija #9 eli hieman oli odotusta jatkoa varten päällä.
A-a #39:
Auto "näytti nopealta" ja olihan siinä pito aivan toista luokkaa kuin edellisessä autossa. Kukaan ei pahemmin ajanut ohi joten oletin että suoritus oli ok, mutta pettymys kova kun näin tuloslistan
Ei todellakaan se mitä odotin.
Kisa #313:
Alle piti tulla ensiksi #70 mutta siitä oli hajonnut kytkin ja autoksi vaihtui #313. Ei paha kuulemma.
Laadin starttitaktiikan pikaisesti ja treenasin sen kun lähdettiin lämppärikiekalla. Sitten taktiikan realisointi ja ohitin ilokseni heti kaksi kuskia ekoissa mutkissa - ajautuen kuitenkin lopulta leveäksi mutkassa 2.
Siinä hukkui 1-2 sekkaa aikaa.
Rymysin kuitenkin Cmoneyn uudestaan kiinni, kerran vähän osuttiinkin ja päästin uudestaan edelle. Siinä meni taas 1-2 sekkaa. Pääsin kuitenkin lopulta ohi ja aloitin Totken ja 4stroken takaa-ajon. Auto kulki kuin unelma, ajo sujui hyvin ja hitaasti mutta varmasti 4stroken peräpää läheni kierros kierrokselta.
Sitten tuli kuitenkin merkki että kolme kierrosta jäljellä. Tiesin ettei se riitä ja taisin siinä suoralla pudistella päätäni. Lopulta ero jäi kahteen sekuntiin, toiset kaksi - kolme kierrosta lisää niin olisi päässyt koittaamaan ohitusta. Siis paino sanalla päässyt.
Lopputulos 11. eli aika vakisijoitus noin yleensä, mutta Hangossa olisi pitänyt pystyä parempaan.
Ulkoratakausi oli sitten siinä. Yhteensä 11 kisaa tuli ajettua ulkona tälle kaudelle. Kyllä ne on tämän lajin "SE" joka innostaa aina ajamaan. Sisäratapöristely, VMKC:ta lukuunottamatta ei vaan iske.
Mutta Turkuun näillä näkymin tullaan!
Epilogi: jos olkapää oli lauantaina tuhannen paskana, eilen se oli 2000 paskana ja tänään sama juttu. Mikä lie "jännetuppitulehdus" iskenyt
Tänks radalle, järkkäreille, kisakavereille, Daltonin veljeksille ruokaseurasta ja Scyberille matkaseurasta