No voi morjes. :nope: Ihan uskomattoman paskaa tuuria, vielä siinä mielessä, että harvoin auto menee ulosajossa niin huonoksi, ettei sitä saada korjattua viikossa. Varsinkin kun kyse tehdastallista. Ei taida Hyundain budjetti lopulta olla aivan maailman yhden suurimman myyjän tasolla, jos pakassa ei ole uutta, vaan täytyy lähteä korjaamaan vanha. Eih' sitä perhana olisi tarvinnut, kun lähettää Saksasta lavetilla uus auto laivalla Suomeen viikossa olisi tänne kerennyt.Ei paljon valoa Huihai-casessa, viikon päästä tiedotellaan ajaako Sordo NRF:ssä, NRF-testit siirtyy saman viikon lopulle ja AutoGlymi peruttu Paddonilta :dunno:
Luulisi, että olis halvempi lähettää Saksasta laivalla uus auto Suomeen, kun viedä koko talli takaisin.kai FIA:lla on jotkut säännöt siihen koska auto on laitettava hylkyyn ja koska sitä saa parsia kasaan. Vrt. turvakaari-sääntö... Ennen wanhaan Subaru harsi Legacyn kasaan KilinKolin -vainaan teutaroinnin jäljiltä pariinkin otteeseen, nykysäännöillä ei tulisi kuuloonkaan.
Joka topikkiin oot tämän jo kirjottanu, ja monesti se on (näköjään tuloksetta) kumottu. Kyllä ne Legacynkin kaaret tarkastettiin moneen kertaan, mutkun ei löytyny vaurioita.Ennen wanhaan Subaru harsi Legacyn kasaan KilinKolin -vainaan teutaroinnin jäljiltä pariinkin otteeseen, nykysäännöillä ei tulisi kuuloonkaan.
Tästä tuli mieleeni viime vuodelta eräs case, jossa kaivettiin maalitussi esiin etenemisen pysähdyttyä mäntyynJoka topikkiin oot tämän jo kirjottanu, ja monesti se on (näköjään tuloksetta) kumottu. Kyllä ne Legacynkin kaaret tarkastettiin moneen kertaan, mutkun ei löytyny vaurioita.
Tuskinpa Nikaraa nyt sentään Hyundain puikoissa tänä vuonna nähdään. Mikäli Sordo ei nyt sitten pysty kisassa ajamaan, niin melko varmasti Abbring tulee tuuraamaan. Sitten onkin jännä nähdä, miten tarkasti Marti pystyisi lukemaan englannin kielellä nuotit Abbringille...Edit: Ja Abbring on tuurannut Sordoa Ruotsissa tänä vuonna, eli No nikama, Take Nikara - päiväunet voidaan haudata?
Niin olikos tuo tapaus Ruotsi nyt niin että Sordo loukkas itsensä jo ennen ilmoittautumistaan kisaan? Kun Abbring ajoi sen rallin Seb Marshallin kanssa..Edit: Ja Abbring on tuurannut Sordoa Ruotsissa tänä vuonna, eli No nikama, Take Nikara - päiväunet voidaan haudata?
En tiiä miten kv-kisoissa mennään, kotomaassa on ainakin mahdollista vaihtaa molemmat kuljettajat kunhan kuljettajan vaihdos ilmoitetaan ennen kisaa. Kartanlukijan vaihto suoritetaan sitten kisapäivän ilmottautumisessa. Ja autoahan tässä tapauksessa ei tarvitse vaihtaakaan.Niin olikos tuo tapaus Ruotsi nyt niin että Sordo loukkas itsensä jo ennen ilmoittautumistaan kisaan? Kun Abbring ajoi sen rallin Seb Marshallin kanssa..
Nyt puhuvat jostain säännöstä että jos Abbring korvaa Sordon niin se joutuu ajamaan sit Marc Martin kanssa? Mä oon vähän pihalla näistä sääntöjutuista mulle riittää että toimin sulkumiehenä testeissä ja toisinaan kuvaan pärinää..
Ainakin WRC:n sivuilla uutiset tuosta olivat 7 päivää ennen rallin alkua, joten varmaan silloinkin oli ilmoittautumisen päätyttyä, vai onko jollain varmaa tietoa toisin? Tehdastalleilla lienee omat oikeutensa näiden asioiden suhteen. En oikein usko Martin selviävän nuoteista Abbringin kanssa, varmaan onnistuisi lukemaan ne, mutta ymmärtääkö Abbring nopeasti espanjalaisittain luettua englantia ja tuleeko nuotituksessa väärinymmärryksiä.Niin olikos tuo tapaus Ruotsi nyt niin että Sordo loukkas itsensä jo ennen ilmoittautumistaan kisaan? Kun Abbring ajoi sen rallin Seb Marshallin kanssa..
Ainakin WRC:n sivuilla uutiset tuosta olivat 7 päivää ennen rallin alkua, joten varmaan silloinkin oli ilmoittautumisen päätyttyä, vai onko jollain varmaa tietoa toisin? Tehdastalleilla lienee omat oikeutensa näiden asioiden suhteen. En oikein usko Martin selviävän nuoteista Abbringin kanssa, varmaan onnistuisi lukemaan ne, mutta ymmärtääkö Abbring nopeasti espanjalaisittain luettua englantia ja tuleeko nuotituksessa väärinymmärryksiä.
Eli tilanne olisi lähes sama kuin Hännisellä viime vuonna, tosin Abbring on tässä välissä sentään päässyt ajamaan Hyundain R5-autolla testiä...Abbringille sit vissiin auton säätäminen jäis moneen vetoon shakedownilla.. Tai sit kylmiltään Sordon tekemillä säädöillä
Näkyy koko Hyundain muu kalusto (kuormurit, hallinnon autot ja nuotitus-Bemarit) seisovan parkissa Vantaalla eilisen päiväkävelyreittini varrella.Luulisi, että olis halvempi lähettää Saksasta laivalla uus auto Suomeen, kun viedä koko talli takaisin.
Eivät kovin kiireesti sinne Saksaan ole matkalla. Eikä Paddonia ole vedetty yli AutoGlymmin osallistujalistalta.Näkyy koko Hyundain muu kalusto (kuormurit, hallinnon autot ja nuotitus-Bemarit) seisovan parkissa Vantaalla eilisen päiväkävelyreittini varrella.
Testiauto on siellä Saksassa jo... Ei oo mitään järkee lähtee siirtämään koko kalustoo edestakas kun kuitenkin tulevat ajamaan NRF:n ja nuo mainitsemasi testit...Eivät kovin kiireesti sinne Saksaan ole matkalla. Eikä Paddonia ole vedetty yli AutoGlymmin osallistujalistalta.
Kirjoittivat toki nettiin, että jatkavat testejä. 22-25.7 Paddonilla ja Neuvillellä.
Joutuuhan ne roudaan sen tänne kuitenkin vielä takaisin. :thumbup: Hieman väärinymmäretty toki asia minulta, että veivät koko tallin takaisin.Testiauto on siellä Saksassa jo... Ei oo mitään järkee lähtee siirtämään koko kalustoo edestakas kun kuitenkin tulevat ajamaan NRF:n ja nuo mainitsemasi testit...
Tulishan se ny vasta kalliiks jos koko kalustoo nyt raahaisivat edes takas suomen ja saksan väliä.. :alppu:
Nou hätä mutta aika varmalta vaikuttaa se ettei Paddon aja glymissä.. Elleivät sitten tuo sitä ens vuoden autoo testattavaks muutenhan nuo uudet testipäivämäärät on jo sovittu..Joutuuhan ne roudaan sen tänne kuitenkin vielä takaisin. :thumbup: Hieman väärinymmäretty toki asia minulta, että veivät koko tallin takaisin.