Juu, mutta heillä tuntuu olevan enemmän ongelmia jarrujen kanssa, kuin muilla kärkitalleilla.Grosjeanilla oikean etupyörän vanne oli ihan musta ja vasen ei. Ehkä jarrulevy paskana.
Juu, mutta heillä tuntuu olevan enemmän ongelmia jarrujen kanssa, kuin muilla kärkitalleilla.Grosjeanilla oikean etupyörän vanne oli ihan musta ja vasen ei. Ehkä jarrulevy paskana.
Joo, pidempi auto on sopinut Grosjeanille tosi hyvin.Jos haluaa tähän mennessä sanoa jotain Kimin ja Grosanin välisestä niin näyttää Grosan olevan todella sinut tuon auton kanssa tällä hetkellä.
Mistäs niitä harkkojen vetoja pystyi vertailemaan näin jälkikäteen?Hyvä vauhti Kimillä pitkissä vedoissa. Lotukselle on ilmeisesti mahdottomuus vetää vkoloppu ilman, että jommassa kummassa autossa ei olisi vikaa. :dunno:
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=910&s=7278&graf=3&dr1=Sebastian Vettel&dr2=Kimi RäikkönenMistäs niitä harkkojen vetoja pystyi vertailemaan näin jälkikäteen?
Toisaalta Caterhamin pomo totesi jokuaika sitten, että hän ei toista kertaa aio tehdä sitä virhettä, että ottaa kaksi maksukuljettajaa, joten tätä taustaa vasten Kovalaisen ei tarvitse tuoda rahaa saadakseen kisakuljettajan paikan Caterhamille ensi kaudelle.Tjaa, no mutta edelleenkin pää"ongelma" on edelleenkin se sama, eli Heikki ei tuo rahaa talliin.
Onhan ne päivitykset nähty...Jahas Williamsilla uusia ensi kauden osia autossaan ja Bottas saa myöskin ne käyttöön huomenna. Jompikumpi pääsis jopa Top10 aika-ajossa?
Skyn perjantailähetyksessä kerrottiin, että Chilton miljoonineen pyrkii Caterhamille jos ei pääse Force Indialle. Kovalainen taas sanoi Maikkarille, että hänen ensi vuoden Caterham-pestinsä riippuu tallin rahatilanteesta ja mahdollisesti myös siitä haluaako Fernandes kaivaa rahaa omista taskuistaan nähdäkseen Heikin ajavan tallissaan.Toisaalta Caterhamin pomo totesi jokuaika sitten, että hän ei toista kertaa aio tehdä sitä virhettä, että ottaa kaksi maksukuljettajaa, joten tätä taustaa vasten Kovalaisen ei tarvitse tuoda rahaa saadakseen kisakuljettajan paikan Caterhamille ensi kaudelle.
Ei ollenkaan, toki auton viimeiset aerouudistukset on tehty pidemmälle akselivälille mutta jos lyhyempi akseliväli istuu ajotyyliin paremmin niin tokihan sitä kannattaa käyttää jos aeropakettien välinen ero ei ole kovin suuri. Ja nythän näyttää siltä että Kimi on sekä nopea että tyytyväinen auton ajettavuuteen tuolla lyhyemmällä akselivälillä.Tämä kuulostaa kummalliselta:
Mikä idea sitä linjaa on yhtäkkiä muuttaa? Ei oo ihme että jengi on kujalla. Mahdollisesti sekä kuskit että yleisö kun linjaukset muuttuu yhtäkkiä laidasta laitaan.FIA ilmoitti kuskeille etukäteen, että radalta poistumisia valvotaan täällä Intiaa tarkemmin.
Onks ne ens kauden osat tän kauden sääntöjen mukaisia, eli onko niistä hyötyä viel tän kauden kisoihin vai vaan testiä ens kautta varten?Jahas Williamsilla uusia ensi kauden osia autossaan ja Bottas saa myöskin ne käyttöön huomenna. Jompikumpi pääsis jopa Top10 aika-ajossa?
Intian linjaus johtui joidenkin sen radan mutkien ominaisuuksista. Abu Dhabissa vastaavaa syytä ei ilmeisesti ole. Lisäksi Intian takia noussut haloo saattaa vaikuttaa.Mikä idea sitä linjaa on yhtäkkiä muuttaa? Ei oo ihme että jengi on kujalla. Mahdollisesti sekä kuskit että yleisö kun linjaukset muuttuu yhtäkkiä laidasta laitaan.
Pidemmän ja lyhyen aeropakettien erot ovat vain nokassa ja etusiivessä. Monzassa tais olla eka kertaa toi pidempi, joka vaihdettiin kesken pois, koska se ei vielä toiminut.Tämä kuulostaa kummalliselta:
Eric Boullier: "We have an exceptional group of people in Enstone and they produce a car, with the last aero package based on the long wheelbase"
ja :
"Kimi Raikkonen will switch back to Lotus's short-wheelbase configuration for the Abu Dhabi Grand Prix.
The team felt its long-wheelbase upgrade had been a key part of its return to form in recent races.
But team boss Eric Boullier said Raikkonen felt more comfortable with the previous specification."
Lainaukset Autosportilta.