KL-petteri
Old Fart
Hesan stadissa... todellisen redneckin puhettaJos Kimi voittaa huomenna joukon hänniltä niin lupaan juosta nakun hesan stadissa...
Hesan stadissa... todellisen redneckin puhettaJos Kimi voittaa huomenna joukon hänniltä niin lupaan juosta nakun hesan stadissa...
Täh? Jos viimeisenä lähtee, nii mitä väliä mitä rankkua pukkaa?Saako Kimi edes valita startti gummeja? :doubtful:
Jaahas Sporde näköjään kuuluu näihin idiootteihin.Käy sääliksi Lotusta. Ei ne voi olla niin idiootteja, että tekisivät auton laittomaksi tahallaan, mutta tässä maailmassa on idiootteja jotka luulevat näin tapahtuneen.Bad timing.
Ei niin, mut paneuduttais samalla "säännöt on sääntöjä" -meiningillä myös noihin oikaisuihin ja vauhdin hakemiseen radan ulkopuolelta. Varsinkin, kun niistä on koko viikko puhuttu.Eipä tuohon pitäisi olla valittamista. Auto rikkoo sääntöjä ja täts it.
Tämä kyllä ihmetyttää miten tuosta ei ole ollut keskustelua mediassa. Foorumeilla kyllä huudetaan naama punaisena.Ei niin, mut paneuduttais samalla "säännöt on sääntöjä" -meiningillä myös noihin oikaisuihin ja vauhdin hakemiseen radan ulkopuolelta. Varsinkin, kun niistä on koko viikko puhuttu.
Rankaisemattomuus johtuu siitä että rikkojia olisi niin monta, yli puolet pitäisi hylätä ja tuloksien saaminen kestäisi aivan liian kauan.Niinpä, ihmeen munatonta porukkaa siellä tuomaristossa kun ei noista radan ulkona ajeluista voida jakaa rankkua.
näihin olisi vaan pitänyt reagoida nopeasti. Esim. heti ekan session jälkeen Massalle ja muille ylittäjille rankkua ennen toista osiota niin olis varmaan pysyneet lopuilla linjojen välissä. Ei tuon pitäis nyt niin ylivoimaista olla.Rankaisemattomuus johtuu siitä että rikkojia olisi niin monta, yli puolet pitäisi hylätä ja tuloksien saaminen kestäisi aivan liian kauan.
Onhan se mahdollista, mutta tuskin Kimiä kiinnostaa tuleeko jämäpisteitä.No, on tästä viikonlopusta silti mahdollisuus vielä saavuttaa enemmän pisteitä kuin kokonaan kotiin jäämällä.
No mun mielestä on vähän eri asia väittää, että esimerkiksi vaihdelaatikko ja moottori pitää vaihtaa, koska silloin tiimi voi kertoa heidän epäilevän vikaa yms., kuin että laitat autoon eri renkaat kuin pitäisi, niiden oikeiden levätessä vieressä.Täh? Jos viimeisenä lähtee, nii mitä väliä mitä rankkua pukkaa?
Itsekin huuellu tämän perään, mutta tosiasiassahan ongelmaksi muodostuu rajatapaukset. Niistähä sitä porua vasta syntyiski. Eli ilman, että noilla on kunnon tekniikkaa käytössä valvomiseen, nii pitää mennä "reilulla meiningillä" ja sopia kuskien kans nää hommat. Ei noita tällähetkellä yksinkertaisesti voida tarkalleen määrittää. Mihin se raja vedettäis? 1mm, 2mm, 1cm, 2cm.. 10cm??näihin olisi vaan pitänyt reagoida nopeasti. Esim. heti ekan session jälkeen Massalle ja muille ylittäjille rankkua ennen toista osiota niin olis varmaan pysyneet lopuilla linjojen välissä. Ei tuon pitäis nyt niin ylivoimaista olla.
Mutta toki vika on jossain muualla kuin kuskeissa ja ei sitä näillä korjata, jos kerta nopein linja on radan ulkopuolella.
What do you think the next happen now?!Jaahas Sporde näköjään kuuluu näihin idiootteihin.
https://twitter.com/JariPorttila/status/396705601092595712
No veikkaanpa, että renkaiden vaihtaminen on kuitenkin sen verran harmiton juttu, että siitä selvinnee lähtöruutu-rankulla. Luokkaa vaihdelaatikon vaihto.Käsittääkseni rengassääntöä ei ole vielä koskaan julkisesti uhmattu, eli mahdollisista rangaistuksista ei ole mitään tietoa. Siksi alkuperäinen kysymykseni viittasikin oikeastaan siihen, saako top kympistä ulosheivattu valita renkaansa.
Vaikuttaisi siltä, olihan Grosjeanilla aiemmin sama ongelma. Normaalia "sillä rajalla" menoa, olihan Ferrarillakin Kimin aikana vastaava liian taipuvan pohjan ongelma.Jos tuo johtuu auton suunnittelusta tai valmistuksesta, alkaa Lotuksen uskottavuus olla pakkasen puolella!!
Onko Kimi joskus ajanut sinusta niin, ettei kiinnosta? Eli onko ne motivaatiopuheet sinun mielestäsi totta?Onhan se mahdollista, mutta tuskin Kimiä kiinnostaa tuleeko jämäpisteitä.