Kyllä uusilla renkailla olisi pitänyt pysyä Alonson edellä vaikka 1s menikin varikolla.Ohitti taktiikalla.
Kyllä uusilla renkailla olisi pitänyt pysyä Alonson edellä vaikka 1s menikin varikolla.Ohitti taktiikalla.
Onhan noita erisuuruisiakin aikasakkoja nähty. Taitaa olla harkinnanvaraista sekin.Muuten hyvä, mutta jos tuomaristo antaa aikarangaistuksen Alonsolle se on 25 sekuntia, koska se on sääntöjen määräämä aikarangaistuksen suuruus ja se pudottaa Alonsoa monta pykälää alaspäin tuloksissa.
Melko härski väite. Ei noin...Vettel on ylimielinen paska, joka vain nauttii muiden tekemästä työstä. Tuo kun laitettaisiin tämän kauden Lotariin niin pisteet voitaisiin laskea kahden käden sormilla..
Aika-ajoissa mies on hyvä mutta kyllä kisoissa jatkuvasti erittäin huono.Bottas taas yhtä onneton räpellys kuin ennenkin. En yhtään ihmettelisi vaikka senkin palli heilahtaisi.
Red Bull ei ikipäivänä suostuisi menestyspainojen käyttöönottoon, koska se haittaisi eniten juuri heidän kuljettajaansa, ja vastustusta menestyspainoille tulisi aivan varmasti myös Ferrarilta, Mersulta ja McLarenilta.Huoh.. Alkaa tuntua ettei se muutaman vuoden takainen ehdotus lisäpainoista menestyksen perusteella olisi yhtään hullumpi ajatus. Ei ainakaan tällä Vettelin ylivoimalla.
Aika-ajoissa kyllä pystynyt Maldoa pieksemään, mutta kisoissa ei oikeen hyvältä oo näyttänyt. Tokihan syitä voi olla monia, muttaAika-ajoissa mies on hyvä mutta kyllä kisoissa jatkuvasti erittäin huono.
Hyötyihän se. Vettelin Hocke-tapauksen valossa rangaistus pitäisi tulla.Mutta kyse on mielestäni siitä hyötyikö Alonso radan ulkopuolella ajamisesta ja näkemäni perusteella hän selvästi hyötyi siitä jolloin hänelle pitäisi tulla rangaistus.
Tätä tupataan tarjoamaan oikeana toimintatapana, mutta ei se ihan noin yksinkertaista ole. Siinä vaiheessa kun huomaat mitä on tapahtumassa se jarruttaminen on yleensä myöhäistä tai vielä vaarallisempaa kuin väistö.Ei niin, mutta Alosohan olisi voinut jarruttaa, vai.
Ehkä haluavat tutkia materiaalia tarkemmin tai jutella poikien kanssa.Eikö FIA uskolla rankkua antaa selvästä rikkeestä ? vittu mitä touhua.
Voittotaistelun suhteen Austinissa on samanlainen kisa kuin tämä kisa ellei Vettelin auton tekniikka petä, mutta muuten ohituksia nähdään paljon viimevuotisen kisan perusteella, koska Austinissa on monta hyvää ohituspaikkaa.Austinissakin jos on tälläinen kisa niin seuraavana vuonna ei siellä enää katsojiakaan ole.
Nykyään, ja ensi vuonna vielä enemmän elektroniikan lisääntyessä olisi varmaan kymmeniä vaihtoehtoja noiden "tasoitusten" tekemiseen. DRS/Kersin rajoitukset esimerkiksi ja muuta.Red Bull ei ikipäivänä suostuisi menestyspainojen käyttöönottoon, koska se haittaisi eniten juuri heidän kuljettajaansa, ja vastustusta menestyspainoille tulisi aivan varmasti myös Ferrarilta, Mersulta ja McLarenilta.