Kyllä, sinäänsä hyvä merkki.
Tosin vaikka lausunto on sama kuin viime vuonna niin auton vauhti ei. Viime vuonna Lotus kulki kovaa ja ilmeet olivat kirkkaita. Parastahan on jos ne nopeimmat ajat tulevat testeissä puolivahingossa.
Noh ensviikollahan saa jo parempaa kuvaa.. ehkä verrattavissa viimekauden ekoihin testeihin eli kun aletaan tosissaan testaan palikkaa ja säätöjä, ku moottoripuolen hommiin on saatu nyt (luultavasti) selkeyttä. Pelkästään moottorin säätämisessä ja ymmärtämisessä ollut työtä ja mitä näihin juttuihin tulee, nii se moottori on varmasti olllut prioriteetti #1 toistaiseksi, ku sen kehitys jokatapauksessa tullaan jäädyttään.
Uskoisin Ferrarin olevan tyytyväinen tuulitunneliinsa ja luottavat sieltä tulevan datan toimivan hyvin myös radalla. Varsinki ku kattoo just tuota nykyistä aeropakettia. Ei vissii ole isompaa huolta uusien palikoiden toimivuudesta. Mut kuten sanoin, mikäli pitää paikkaansa, että jos moottori on nii suuressa asemassa mitä on puhuttu, ni ei ihmekkään, että siihen nyt keskitytään/on keskitytty eniten.
Kyllä itsellä vain on nyt hyvä fiilis tuon Ferrarin suhteen. Eihä sieltä oo tullu yhtään mitään hermostuneisuutta pinnalle? Allisonki uskalsi tässä vaiheessa "kehaista", että vasta ensviikola pistetään auto koetuksille. Jos ei silloin kulje, nii ehkä sit alkaa jänskättään. Kuten aiemminkin sanoin, jos jostain on jotain luettavissa, nii Alonso
On vissii hänkin tyytyväinen ku ei ole paljoa avautunut. Tai sit ei vaa kehtaa, ettei käy niinkuin Kimillä ja Romainilla; Romain kehuu maasta taivaisiin ja Kimi seuraavana päivänä sanoo, että on siinä prkl vielä paljon työtä
No viitsi viiitsi.