Joo toki en itsekään usko että tuota takaisin tuodaan, oli vain hyvä esimerkki siitä miten nykyinenkin keulamalli saataisiin näyttämään hyvältäMutta voi melkein vannoa että tuo väritys ei ole tulossa takaisin. Ja jotenkin luulen että tuo julkistuksessa käytetty väritys ei ole se jolla mäkki ensi vuonna ajelee ympäriinsä. Kyllä ne siihen jotain sävyä kehittää.
Mitakohan tuo ferraara peittelee takapaassa? Ei kai tossa oikeesti kuulu tollasta lattarautaa olla poikittain renkaiden valissa
Juu mutta on se pari päivää myöhemmin sekin. Vissiin niitä päiviä ei kauden alkuun kuitenkaan liikaa ole millään tallilla. Ja jos Ferrarin on ylivoimaisesti paras, niin hetihän sitä koitetaan kopioida.Ferrarin jokavuotinen rituaali laittaa esittelyyn tuommoinen levy peittämään näkymät. Sinäänsä melko turhaan ainakin tällä kertaa, kun muutaman päivän päästä testeissä difusta on kuitenkin lähiotokset kaikkien saatavilla.
Uudessa autossahan on pienemmät jäähdytysaukot kuin viime vuotisessa ja selvästi kapeammat ponttoonit. Jäähdytystarpeenhan piti kasvaa. Ferrarin rakaisu voisi tarkoittaa, että moottorissa ei ole suurta jäähdytysongelmaa.2014
2013
Itse kyllä pitäisin todennäköisimpänä että RB ei muistuta sen enempää Ferraria kuin Lotustakaan.Eiköhän se niin mene tuon aeron osalta, että se ratkaisu mikä on RB llä niin muodostuu parhaimmaksi.
Jos esim newey väsää lotuksen tyyppisen keulan, niin sitä pidetään innovatiivisena ja parhaimpana. Jos taas newey tekee ferrait niin ferrarin mahdollisuudet nousee potenssiin. Ainakin itse ajattelen näin. Valitettavasti neweykään ei tuo ensi testeihin sitä keulaa jota käyttävät avauskisassa.
Perhaps the most visually striking element of the Sauber C33-Ferrari is the very low, snout-like nose. The front wing pylon’s attachments on the nose have been moved out as far as possible allowed by the regulations to channel as much air as possible under the car.
Ton tekstin perusteella Sauberin autossa tulee ilmeisesti olemaan lerssimäinen ulokethumbfh McLarenin ja Williamsin autojen tapaan. Mitään en mene kuitenkaan sanomaan varmaksi ennen kuin kuvat julkaistaan.Tuosta voi joku koittaa saada jotain irti keulan muotoilusta:
Mistä Sauberin julkaisua voi seurata tai löytää kuvat uudesta autosta?
Ainakaan mitään ei tietääkseni tällä hetkellä tapahdu että joko jotain on ryssitty tai sitten se on Sveitsin aikaa.Olikos se kolmelta Suomen aikaa vai Sveitsin aikaa... Silloinhan jouduttaisiin aina neljään asti odottamaan.
14:00 CET luki useammassa lähteessä, mutta Formula1.comissa näköjään tämmöinen tieto:Olikos se kolmelta Suomen aikaa vai Sveitsin aikaa... Silloinhan jouduttaisiin aina neljään asti odottamaan.
Siitä huolimatta, kai tämä aito kuva on?The Ferrari-powered C33 will be revealed on Sunday, January 26 at 1600 CET