T.K
Sähkö-ukkeli
Juu, ei, selvä, kävin oksentaas, luulin jo selvinneeni krapulasta mutta nyt hyi saatana :yuck:
Tolle itkemiselle korkeentaa jaksaa jengi nauraa enää. Sama kitinä AINA. Lopettakaa ny helvattuOnhan se hienoa että ensi kaudella f1-sarjasta väännetään vitsiä joka paikassa ja noille autoille nauraa harakatkin.
Tosifaniko ei saa olla tuplapisteitä ja naurettavia pinokkionokkia vastaan?Niin? Ne ei ole tosifaneja, joten heidän sanomisilla ei ole merkitystä.
Sun viestistä sai käsityksen, että F1:tä tulee naurunaihe suurelle kansalle.Tosifaniko ei saa olla tuplapisteitä ja naurettavia pinokkionokkia vastaan?
Eikö siitä ole vähän jo tullut, keuloista väännetään vitsiä joka paikassa ja muokataan kivoja kuviaSun viestistä sai käsityksen, että F1:tä tulee naurunaihe suurelle kansalle.
Niinkö, minusta täällä vähemmistö pitää uutta Ferraria komeana. Oletko tarkaillut, mitä mieltä he ovat Lotuksesta jotka pitää Ferraria komeana?. Kummalista yleistystä.Nämä autojen kauneuskilpailut tuntuu menevän joka vuosi niin, että siellä missä Kimi ajelee, on myös komein kärry.
Keulan kiinnityskohdan ja nokan pitää olla matalammalla.Onko säännöissä tapahtunut joku muutos, jonka vuoksi noiden esiteltyjen autojen keulat ovat tuollaisia torvia?
Mihin tämä villitys perustuu?
No Lotuksen epäsymmetristä haarukkaa ainakaan voi kauniina pitää. Ainakin omasta mielestäni kauneuden peruselementti on symmetrisyys, oli sitten kyse ihmisestä tai autosta. Eikä tollanen haarukkakaan kaunis ole edes symmetrisenä.Niinkö, minusta täällä vähemmistö pitää uutta Ferraria komeana. Oletko tarkaillut, mitä mieltä he ovat Lotuksesta jotka pitää Ferraria komeana?. Kummalista yleistystä.
Ikävä kyllä f1 sirkus pyörii aika pitkälle mainos rahoilla, ja tämän lystin rahoittaa se suuri ihmis massa jotka nyt ei tähän tosifani kategoriaan kuulu. Kyllä minä ainakin siinä vaiheessa panostaisin hieman edes esteettisyyteen. Olen sitten jonkin sortin poikkeus tosifaneissa johon itseni lasken, koska haluasin nähdä esteettisesti hienoja autojaNiin? Ne ei ole tosifaneja, joten heidän sanomisilla ei ole merkitystä.
Riippuu varmaan juuri siitä radikaaliuden asteesta. Voisi luulla ettei ole ihan mahdotonta, jos vain sitä osaa muutetaan, joka vaihdetaan esim etusiiven vaurioiduttua. Jos siitä taaksepäin pitää muuttaa, niin sitten voipi mennä hankalammaksi. Näin siis mutuilen. Toki testit pitää läpäistä.Saako keularatkaisua muuttaa kauden aikana? Toki törmäystestit yms. pitää läpäistä, mutta mahdollistavatko säännöt edes nokan radikaalia muuttamista?
Williamshan vaihtoi mursunsa pois kesken kauden. Siinä jossain menee varmaan raja kuinka paljon saa/kannattaa muuttaa.Riippuu varmaan juuri siitä radikaaliuden asteesta. Voisi luulla ettei ole ihan mahdotonta, jos vain sitä osaa muutetaan, joka vaihdetaan esim etusiiven vaurioiduttua. Jos siitä taaksepäin pitää muuttaa, niin sitten voipi mennä hankalammaksi. Näin siis mutuilen. Toki testit pitää läpäistä.