Osui tuolta Sky:n testilähetyksestä korvaan tuo vaihdelaatikon välitys, eli nythän välitykset pitäisi olla samat kokokauden, eli 1:n pitäs riittää Monacon hairpinniin kuin muillekin radoille.
Tästä aspektista on muuten ollut vähän puhetta (oikeastaan missään) ja tulikin mieleen että ensi kaudella
voi hyvinkin moottorin ajettavuuskin näytellä isoa roolia juuri vaihteiston takia.
Nythän ilm. jo Jerezin testeissä olivat kuunnelleet Ferrarin vaihteenvaihdon ääniä, että olisivat keksineet sinne jotakin uutta....
Itsellekin tuli vähän puskista tuo välitysten muuttamisen kieltäminen, toisaalta turbon vääntö auttaa varmasti kompensoinnissa samoin kahdeksannen vaihteen lisääminen, mutta mites muuten, kierrosajat varmaan pudonnee tämänkin takia hieman....
Ajatuksia muilla tämän suhteen?