Tuossa idiot sanassa on kyllä todella suuri väärinkuulemisen vaara. Ihan hyvin on voinut tuossa kohtaa sanoa "I don't" joko ennen tai jälkeen jotain muuta ja radiosta kuultuna Kimin tönkköenkkuääntämisellä kiihtyneenä, niin voi hyvin kuulostaa idiotilta.Vaati yes tai no vastauksia kun kysyi onko SC vielä radalla. "Idiot, just say yes or no. I cant understand what you are saying". Jotain ton suuntaista. Näin twitter väittää.
Ilman Safety Caria kummatkin Ferrarit olisi ohitettu kierroksella. :dunno:Eihän Mersulla vissiin ajettu kuin 2,4 sek nopeampi nopein kierros kun Ferrarilla
Ei nuita kyllä ihan vähällä sekota.Tuossa idiot sanassa on kyllä todella suuri väärinkuulemisen vaara. Ihan hyvin on voinut tuossa kohtaa sanoa "I don't" joko ennen tai jälkeen jotain muuta ja radiosta kuultuna Kimin tönkköenkkuääntämisellä kiihtyneenä, niin voi hyvin kuulostaa idiotilta.
Mitkä huhut, Kimihän on vaan kehunut meininkiä.... ?Ehkä kaikkein huolestuttavin asia on ilmapiiri tiimin sisällä mikäli huhut pitävät paikkaansa.
Tätähän minä veikkailin heti maaliin tulon jälkeen Oli sen verran ryhdikäs tuuletus että en voinut tulkita muuksi!Jos tämä pitäisi paikkansa, Alonson arvostus nousisi tällä forumilla kohisten. :wink:
Mielestäni Kimi ei menettänyt sijaa stopin takia, joten kannatti vain vaihtaa tuoreemmat kumit jos saisi ohitettua sen avulla jonkun kuten Buttonin. Alonson kisanhan turva-auto pelasti (ainakin Kimiä vastaan ), sillä oli vanhimmat renkaat turpa-auton tullessa ja normistopilla ilman turva-autoa olisi tippunut Kimin taakse.Miksihän Kimi tuli SC:n aikana renkaan vaihtoon? Eikös vanhoilla olisi voinut ajaa loppuun asti. Mielestäni Ricardo ajoi pehmeillä samanpituisen stintin loppuun?
Alonsollahan oli liki stopin verran etua Kimiin ja eri taktiikka. Olisi kruisaillut lopussa kevyesti ohi uusilla renkailla Kimin taistellessa ikivanhoilla kovilla.Mielestäni Kimi ei menettänyt sijaa stopin takia, joten kannatti vain vaihtaa tuoreemmat kumit jos saisi ohitettua sen avulla jonkun kuten Buttonin. Alonson kisanhan turva-auto pelasti (ainakin Kimiä vastaan ), sillä oli vanhimmat renkaat turpa-auton tullessa ja normistopilla ilman turva-autoa olisi tippunut Kimin taakse.
On se Hannu Hanhi.
Ok, voi olla.Alonsollahan oli liki stopin verran etua Kimiin ja eri taktiikka. Olisi kruisaillut lopussa kevyesti ohi uusilla renkailla Kimin taistellessa ikivanhoilla kovilla.
Vaikuttaa pahalta, Red Bull on ainoa ei Mersu, jolla oikeasti pystyy vastaamaan Mersun asiakastallejen vauhtiin. Ferrarilla ei ole auto huippu aerodynaamisesti eikä huippu voimantuottolaitteisto. Kuljettajat on huippuja ilman niitä näyttäisi vielä pahemmalta. Eikö olisi kuitenkin parempi sijoittaa rahat auton kehitykseen kuin kuskien palkkasäkkeihin, joista toisella on mielessä vain toisen kuskin päihittäminen.Kyllähän tuo Ferrarin tilanne on kaikin puolin järkyttävä. Auton ajettavuus näytti kummankin kuskin osalta siltä että runko on tehty spagetista. Vikurointia joka suuntaan aina kun lähdettiin mutkista. Tämän lisäksi power unit on ilmeisen tehoton.
Jep.Ferrari on täysi romu.Eiköhän olisi parasta siirtää katseet ja ajatukset kohti kautta 2015.Pätevän lisähenkilöstön(ja nykyisen kykenettömän harventaminen)hankkiminenkaan ei olisi pöllömpi ajatus.Luka Di Montesemollo vois häippästä ensimmäisenä vanhainkotiin."Now its time to go".Vaikuttaa pahalta, Red Bull on ainoa ei Mersu, jolla oikeasti pystyy vastaamaan Mersun asiakastallejen vauhtiin. .
Ei kai niillä mikään eri taktiikka ollut? Alonso pysähtyi kierroksella 28 ja Kimi kierroksella 33. Molemmille kovat alle. En tiedä olisivatko pysähtyneet vielä ilman sc:tä kerran molemmat vai ei, mutta ei nuo eri taktiikoilta minusta näytä.Alonsollahan oli liki stopin verran etua Kimiin ja eri taktiikka. Olisi kruisaillut lopussa kevyesti ohi uusilla renkailla Kimin taistellessa ikivanhoilla kovilla.
Alonso todennäköisesti olisi käynyt vielä varikolla ja Räikkönen ei, toi 5 kierrosta kuitenkin on aika paljon eroa. Olisi ollut tyhmää ajattaa Räikköstä niin pitkään menettäen aikaa, jos ei tarkoituksena ollut ajaa kahdella pysähdyksellä.Ei kai niillä mikään eri taktiikka ollut? Alonso pysähtyi kierroksella 28 ja Kimi kierroksella 33. Molemmille kovat alle. En tiedä olisivatko pysähtyneet vielä ilman sc:tä kerran molemmat vai ei, mutta ei nuo eri taktiikoilta minusta näytä.
Ei välttämättä olisi kruisaillut ohi uusilla renkailla. Kimilä oli ennen turva-autoa tuoreemmat renkaat kuin Alonsolla ja olisi ehkä tuossa kohtaa pystynyt ottamaan usemmankin sekunnnin kiinni ennen Alonson pysähdystä.Alonsollahan oli liki stopin verran etua Kimiin ja eri taktiikka. Olisi kruisaillut lopussa kevyesti ohi uusilla renkailla Kimin taistellessa ikivanhoilla kovilla.