Tombazizin näyttöjä ollaan odotettu jo 5 vuotta, aika heikossa ovat olleet ja mä oisin jo antanut kenkää. En ymmärrä mistä kaverin gurun maine on syntynyt kun näytöt on mitä on (aika heikot).Heh, Marmorini avautunut Turinille, että Tombaziz pyytänyt kooltaan pientä myllyä ja että aerodynamiikalla voitetaan se, mitä kompaktilla moottorilla hävitään. No Luca oli tavannut uuden pomon kahdesti, tervetulojuhlissa ja kun pomo kiikutti erokirjeen. Ei nyt ihan avoimelta tunnu keskusteluyhteydet Maranellossa, jos näin on.
Maikkarin sivuilla lainattua tekstiä Italiasta.
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutiset.shtml/2014/08/1923648/ferrarin-ex-moottoripomo-avautui-potkuistaan
Formulastara :idea:Tombazizin näyttöjä ollaan odotettu jo 5 vuotta, aika heikossa ovat olleet ja mä oisin jo antanut kenkää. En ymmärrä mistä kaverin gurun maine on syntynyt kun näytöt on mitä on (aika heikot).
Kukaan ei tässä maailmassa osaa "kalibroida" tuulitunnelia, se on aina enemmän tai vähemmän tulosten peilaamista käytäntöön. Kaikilla talleilla on sama ongelma mutta miksi toiset osaa tämän paremmin kuin toiset? Ja nimenomaisesti Ferrarilla on ollut näitä ongelmia viimeiset 5-6 vuotta kuten Massa kertoi, ei ne yksistään tunnelista voi johtua ja näihin "faktoihin" perustuen hakisin uutta verta Tombazizin tilalle...Tuskimpa Tombaziz sitä tuulitunnelia väärin kalibroi, eli mahdotonta tehdä timangia, jos ei ole oikeanlaisia työkaluja. Onko kaikki muut näytöt paitsi maailmanmestaruus heikkoja näyttöjä?
Supermaalia ...Eikö niillä pitäny olla sitä "supermaalia"? Vai torpattiinko sekin (ts. ei menny läpi selitys luotettavuudesta?) ja päätyivät vähän rumempaan ratkaisuun?
Williams F1 team says eliminating blame culture key to resurgence
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115460
.. mut joo "supermaali" -termi tais olla jostain iltapaskoista peräisin .. ja nimenomaan tuohon lämmöneristykseen muistelisin käytettäneen. Marussialla sitä oli vissiinkin testattu ja tulosten perusteella toimivaksi todettu. Älä kysy linkkejä.. tästä topikista asiasta jotain viitteitä löytynee. Jotain häslinkiä sen suhteen oli ettei välttämättä pystyis käyttään moottorisääntöjen vuoksi, jolloin tuo "alumiinifolio"-eriste olis sen korvike? Kiloja tuolla ratkaisulle tullee se jokunen kymmen(sata)-gramma lisää, mut.. jos se sen väärti on nii, mikä ettei.Joten jos taikamaalilla tuli 20hv ja noilla lämpöteipeillä toiset 20hv niin
Ferrari pitäis Spassa kulkea sitten jo melkein Mersun vauhtia.
Niimpä, Mattiacci on jo monessa haastattelussa sanonut että tuo toisten osastojen syyttely täytyy loppua ja kaikkien täytyyLinkki koskee Williamsia, mutta eiköhän tuo ole Ferrarin ongelma numero Uno. Kaikkea syyllistetään paitsi Alonsoa.
Nooo mä googlasin "ferrari magic paint" ja sieltä löytyi tarinaa monelta F1 sivustoilta joten noita ilta... sivuja ei onneks tarvinnut lukea... mut joo "supermaali" -termi tais olla jostain iltapaskoista peräisin .. ja nimenomaan tuohon lämmöneristykseen muistelisin käytettäneen. Marussialla sitä oli vissiinkin testattu ja tulosten perusteella toimivaksi todettu. Älä kysy linkkejä.. tästä topikista asiasta jotain viitteitä löytynee. Jotain häslinkiä sen suhteen oli ettei välttämättä pystyis käyttään moottorisääntöjen vuoksi, jolloin tuo "alumiinifolio"-eriste olis sen korvike? Kiloja tuolla ratkaisulle tullee se jokunen kymmen(sata)-gramma lisää, mut.. jos se sen väärti on nii, mikä ettei.
Rivien välistä vois lukea että vetotankojousitus edessä on se "syyllinen" mitä ei voida kesken kauden vaihtaa pois.http://www.suomif1.com/2014/08/ferrari-pomolta-ikavia-uutisia-kimi-raikkosesta/
Allison sen myöntää, että autoa ei saada enää tälle kaudelle Kimille hyväksi, koska siinä on perustavanlaisia ominaisuuksia joita ei voi muuttaa. Vähän pystytään aina parantamaan sitä, mutta ei siitä sellaista saada mitä Kimi haluaa.
JJ sanoi iltalööpissä ettei tehdä Kimille ensikaudeksikaan sopivaksi, koska mies ilmoitti lopettavansa formula-ajelut.http://www.suomif1.com/2014/08/ferrari-pomolta-ikavia-uutisia-kimi-raikkosesta/
Allison sen myöntää, että autoa ei saada enää tälle kaudelle Kimille hyväksi, koska siinä on perustavanlaisia ominaisuuksia joita ei voi muuttaa. Vähän pystytään aina parantamaan sitä, mutta ei siitä sellaista saada mitä Kimi haluaa.