“That architecture is not really modifiable in a given year. You can make it better, and we have made it better, and we continue to make it better. But there are limitations.”
Niin, no ymmärrä sitten tuo aivan miten haluat. Vai fantasia, meleko epeli..

Minun näkemys, ei piru vie ole muuta kun ei ole ollut paikanpäällä kärpäsenä katossa.. Mutta kerrohan toki kaikessa viisaudessasi, miten ne asiat on "oikeasti" menneet, kannattaa vaan varoa, ette sorru mielipiteisiin, sillä silloin sen voi joku vaikka leimata sonnanjauhamiseksi...
No niin, tekninen johtaja, mitä sitten, päättää kokonaissuunnasta koko auton kannalta. Puhutaanko aidasta vai seipäästä... Nuo asiat mitkä mainitsin, kuten Kimin potkut, Alonso tilalle Santanderin ja sen edesmenneen pomon tuella Monzemolon siunauksella kun Kimiä tukeva Todt oli lähtenyt tallista on siis aivan täyttä satua... Vai tuo että Ferrari palkkasi Alonson sijasta Vettelin, Monzemolo pyysi Kimiltä anteeksi, tallipäällikkö vaihtui, Monzemolo sai mennä, Allison joka tukee Kimin ajotyyliä otettiin tekniseksi johtajaksi ja kritisoi tämän vuoden autoa, kun rakenteet ovat perusteeltaan huonot, Kimin ajotyylillä autosta ei saa kaikkea irti, autoa säädetään ja jatketaan työtä..
Niin pistäppä nyt sitten sellaista järkevää faktaa, että mikä tuossa minun satumaailmassa ja fantasiassa mättää... Allisonin tuella se Lotuskin sorvattiin paremmin Kimin lapaseen sopimaan.. Vai eikö..
Niin ja JVR:lle, mahtavaa kun Ferrari uusii isolla kädellä organisaatiota ja hakee parannuksia, niin voit heittää, että "sama paska jatkuu ensi vuonna" Voi helevata, mun mielestä ne puhuvat parantamisesta ja palkintopallisijoista, mahdollisesti osakilpailuvoitosta.. Mutta ei, me ollaan hävitty tää peli..

Kannattas harkita valmentajan uraa..
Joopa joo, tämä satusetä alkaa keskittymään tunturiralliin pikkuhiljaa, samalla kun sattuu olemaan kuljettaja, sekä tekninen johtaja, niin on niin pirkuleesti hommaa..

Mutta toki mää täällä aina välillä kerkeen jakamaan näkemyksiä..
Niin ja vielä tuohon auton suunnittelu suuntaan, meinaakko että kun ne on siellä Maranellossa raapineet 2014 vuoden päätä, ettei ole hiuksia jäljellä, niin 2015 auto lähdettäisiin suunnittelemaan johonkin aivan muuhun suuntaan, heitettäs 2014 työ romukoppaan ja alotettas alusta.. No onhan se varma, jos joku asia on varma, niin se on aivan varma, Matti Nykäsen sanoin...