#14 Fernando Alonso 2014: Oviedon ohjus uransa kovimmassa haasteessa

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Nii että tuosta voi päätellä sinun sanoin "sama paska jatkuu ensi vuonna" niinkös? Kyllä se on tässä vaiheessa vielä aivan sama kun ennustaisit pallosta..
Sä sitä rautalankaa tässä taidat tarvita, vai eikö sun mielestä Ferrarin viime kausi ollut paska vai mikä ei mene jakeluun? Luulen että uskon Ferraripomoa, joka sanoo että ensi vuodesta tulee vaikea enemmän kuin sua joka kuittaa tuon kristallipallo höpinöinä. Sä puhut Kimin lottoivoitosta ja Ferraripomo puhuu vaikeasta kaudesta, mitä veikkaat kumpi on kujalla? Kimin lottovoitto jutut voi pistää osastoon marakatin punoamat salajuonet.
 
Viimeksi muokattu:

Doubtful

Banned
Liittynyt
4.8.2007
Viestit
1136
Mielenkiintoinen logiikka jos saa räikkösen tässä jotenkin voittajaksi. Potkittiin pihalle ja fernando pääsi taistelemaan kilpailukykyisellä autolla f1-mestaruuksista sarjan parhaimmalla palkalla samalla kun räikkönen sai aikaan lähinnä kaatoja rallin mm-sarjassa. Tuli sarjaan takaisin ja jäi jokaisella kaudella fernandon taakse ja nyt pääsee ajelemaan ferrarin pulkalla taas sijoista ynnämuut. Tuskin mäkilläkään mestaruuksia ajellaan, mutta kyllä rahani ennemmin mäkin puolesta laittaisin kuin sekaisin olevan ferrarin.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Väännettään sitten rautalangasta, Kimi politikoitiin/pelattiin tallista ulos, Todin lähdön jälkeen, Kimi tulee takaisin, Montzemolo pyytää Kimiltä anteeksi.. Sitten tuo koko lössi joka aikoinaan pelasi Kimin ulos saa lähteä.. Lisäksi Allison suunnittelee autoa mahdollisimman paljon Kimin ajotyyliä vastaamaan.. Se on sitten aivan eri asia tuleeko tuolla uudella autolla tulosta, sen näkee sitten..

Muuten kyllä tuossa Ferrari tivolissa Kimi voi sanoa, tulin näin voitin.. Monzemololta estettiin vielä F1 sarjassa pomoksi nouseminen Ferrarin uuden pomon myötä, kyllähän tuo on täys 100-0 voitto, takaisin talliin joka juonitteli pihalle ja kaikki juonittelijat saa fudut.. :D
Mikä ihmeen "koko lössi", joka Kimin pelasi ulos? Keitä he ovat ja mistä sinä tiedät, kenellä oli mikäkin rooli tuossa kuviossa silloin aikanaan? Mistä olet päätellyt, että kenenkään potkuilla olisi mitään tekemistä noiden tapahtumien kanssa?

Mistä olet saanut käsityksen, että Allison suunnittelisi autoja? Kaveri on tekninen johtaja, ei mikään pääsuunnittelija. Ja mistä olet saanut päähäsi, että siellä kukaan suunnittelisi autoa vastaamaan mahd. paljon Kimin ajotyyliä?

Kuten huomaat varmaan itsekin, sulla on tuossa pelkkiä omia tulkintoja ja vieläpä erittäin kaukaa haettuja sellaisia. Aika vaikea keskustella, jos nuo ovat sinulle lähtökohtaisia faktoja...
 

Make79

Well-known member
Liittynyt
27.5.2007
Viestit
742
Mikä ihmeen "koko lössi", joka Kimin pelasi ulos? Keitä he ovat ja mistä sinä tiedät, kenellä oli mikäkin rooli tuossa kuviossa silloin aikanaan? Mistä olet päätellyt, että kenenkään potkuilla olisi mitään tekemistä noiden tapahtumien kanssa?

Mistä olet saanut käsityksen, että Allison suunnittelisi autoja? Kaveri on tekninen johtaja, ei mikään pääsuunnittelija. Ja mistä olet saanut päähäsi, että siellä kukaan suunnittelisi autoa vastaamaan mahd. paljon Kimin ajotyyliä?

Kuten huomaat varmaan itsekin, sulla on tuossa pelkkiä omia tulkintoja ja vieläpä erittäin kaukaa haettuja sellaisia. Aika vaikea keskustella, jos nuo ovat sinulle lähtökohtaisia faktoja...
http://www.f1technical.net/news/19578

Käy sieltä tavaamassa Allisonin haastattelu.

Tuosta tallin sisäisistä muutoksista ei jaksa enää jaapata, tuo on minun näkemys asioista.

JVR:lle osaatko lukea? Missähän välissä minä olen kirjoittanut että mennyt kausi olisi mennyt hyvin? En yhtään missään.. Sinä kirjoitit, että "sama paska jatkuu ensi vuonna" tuo on kyllä tässä vaiheessa niin arvailua, että ei mitään määrää.

Niin linkitin tuon Allisonin haastattelun jo aikaisemmalla sivulle tässä ketjussa, siinähän se tulee, että autoa suunnitellaan vastaamaan mahdollisimman paljon Kimin ajotyylille.
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
JVR:lle osaatko lukea? Missähän välissä minä olen kirjoittanut että mennyt kausi olisi mennyt hyvin? En yhtään missään.. Sinä kirjoitit, että "sama paska jatkuu ensi vuonna" tuo on kyllä tässä vaiheessa niin arvailua, että ei mitään määrää.
Sama paskaa = Huono kausi
Ferraripomo: vaikeudet jatkuu = huono kausi
Ferraripomo = niin satunnainen arvailija että ei mitää määrää?

Get it?
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
http://www.f1technical.net/news/19578

Käy sieltä tavaamassa Allisonin haastattelu.
Kannattaisiko myös sinun itsekin lukaista linkkaamaasi juttu? Ensinnäkin siinä puhutiin vain ja ainoastaan kauden 2014 autosta ja sen saamisesta paremmin Kimille sopivaksi (mikä tarkoittaa pääasiassa säätöjä ja rajallista määrää uusia osia). Missään vaiheessa ei edes vihjattu, että 2015 kaudelle autoa suunniteltaisiin millään tavalla nimenomaan Kimille. Ja edelleenkin: Allison ei ole suunnittelija. Eli ihan ei nyt mene putkeen nuo juttusi.

Ja nyt sitten myönsit itsekin, että nuo fantasiasi Ferrarin sisäisistä asioista ovat juuri niitä: omia fantasioitasi.
 

Make79

Well-known member
Liittynyt
27.5.2007
Viestit
742
Kannattaisiko myös sinun itsekin lukaista linkkaamaasi juttu? Ensinnäkin siinä puhutiin vain ja ainoastaan kauden 2014 autosta ja sen saamisesta paremmin Kimille sopivaksi (mikä tarkoittaa pääasiassa säätöjä ja rajallista määrää uusia osia). Missään vaiheessa ei edes vihjattu, että 2015 kaudelle autoa suunniteltaisiin millään tavalla nimenomaan Kimille. Ja edelleenkin: Allison ei ole suunnittelija. Eli ihan ei nyt mene putkeen nuo juttusi.

Ja nyt sitten myönsit itsekin, että nuo fantasiasi Ferrarin sisäisistä asioista ovat juuri niitä: omia fantasioitasi.
“That architecture is not really modifiable in a given year. You can make it better, and we have made it better, and we continue to make it better. But there are limitations.”

Niin, no ymmärrä sitten tuo aivan miten haluat. Vai fantasia, meleko epeli.. :D Minun näkemys, ei piru vie ole muuta kun ei ole ollut paikanpäällä kärpäsenä katossa.. Mutta kerrohan toki kaikessa viisaudessasi, miten ne asiat on "oikeasti" menneet, kannattaa vaan varoa, ette sorru mielipiteisiin, sillä silloin sen voi joku vaikka leimata sonnanjauhamiseksi...

No niin, tekninen johtaja, mitä sitten, päättää kokonaissuunnasta koko auton kannalta. Puhutaanko aidasta vai seipäästä... Nuo asiat mitkä mainitsin, kuten Kimin potkut, Alonso tilalle Santanderin ja sen edesmenneen pomon tuella Monzemolon siunauksella kun Kimiä tukeva Todt oli lähtenyt tallista on siis aivan täyttä satua... Vai tuo että Ferrari palkkasi Alonson sijasta Vettelin, Monzemolo pyysi Kimiltä anteeksi, tallipäällikkö vaihtui, Monzemolo sai mennä, Allison joka tukee Kimin ajotyyliä otettiin tekniseksi johtajaksi ja kritisoi tämän vuoden autoa, kun rakenteet ovat perusteeltaan huonot, Kimin ajotyylillä autosta ei saa kaikkea irti, autoa säädetään ja jatketaan työtä..

Niin pistäppä nyt sitten sellaista järkevää faktaa, että mikä tuossa minun satumaailmassa ja fantasiassa mättää... Allisonin tuella se Lotuskin sorvattiin paremmin Kimin lapaseen sopimaan.. Vai eikö.. :D

Niin ja JVR:lle, mahtavaa kun Ferrari uusii isolla kädellä organisaatiota ja hakee parannuksia, niin voit heittää, että "sama paska jatkuu ensi vuonna" Voi helevata, mun mielestä ne puhuvat parantamisesta ja palkintopallisijoista, mahdollisesti osakilpailuvoitosta.. Mutta ei, me ollaan hävitty tää peli.. :D Kannattas harkita valmentajan uraa..

Joopa joo, tämä satusetä alkaa keskittymään tunturiralliin pikkuhiljaa, samalla kun sattuu olemaan kuljettaja, sekä tekninen johtaja, niin on niin pirkuleesti hommaa.. :D
Mutta toki mää täällä aina välillä kerkeen jakamaan näkemyksiä..

Niin ja vielä tuohon auton suunnittelu suuntaan, meinaakko että kun ne on siellä Maranellossa raapineet 2014 vuoden päätä, ettei ole hiuksia jäljellä, niin 2015 auto lähdettäisiin suunnittelemaan johonkin aivan muuhun suuntaan, heitettäs 2014 työ romukoppaan ja alotettas alusta.. No onhan se varma, jos joku asia on varma, niin se on aivan varma, Matti Nykäsen sanoin...
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
“That architecture is not really modifiable in a given year. You can make it better, and we have made it better, and we continue to make it better. But there are limitations.”

Niin, no ymmärrä sitten tuo aivan miten haluat.
Tuo nyt ei ole erityisen vaikea ymmärtää. Viime kauden autosta puhutaan (artikkelihan on elokuulta), ja Allison sanoo, että autossa on tietyt suunnittelun lähtökohdista johtuvat rajoitteet. Tulevan kauden auto on tietysti toinen juttu, mutta samat jousitussysteemin rajoitukset säilyvät. Siitähän on kirjoiteltu, että säätövara on Ferrarin ratkaisussa kapeampi (ja siis Kimille ilmeisesti liian kapea, jotta toivottuun käyttäytymiseen päästäisiin).
 

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4204
Tuo nyt ei ole erityisen vaikea ymmärtää. Viime kauden autosta puhutaan (artikkelihan on elokuulta), ja Allison sanoo, että autossa on tietyt suunnittelun lähtökohdista johtuvat rajoitteet. Tulevan kauden auto on tietysti toinen juttu, mutta samat jousitussysteemin rajoitukset säilyvät. Siitähän on kirjoiteltu, että säätövara on Ferrarin ratkaisussa kapeampi (ja siis Kimille ilmeisesti liian kapea, jotta toivottuun käyttäytymiseen päästäisiin).
Säätövaraa kavensi F14T:n huono aero, kun keula oli "presis" niin perä ei enää pitänytkään.
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
“That architecture is not really modifiable in a given year. You can make it better, and we have made it better, and we continue to make it better. But there are limitations.”

Niin, no ymmärrä sitten tuo aivan miten haluat. Vai fantasia, meleko epeli.. :D Minun näkemys, ei piru vie ole muuta kun ei ole ollut paikanpäällä kärpäsenä katossa.. Mutta kerrohan toki kaikessa viisaudessasi, miten ne asiat on "oikeasti" menneet, kannattaa vaan varoa, ette sorru mielipiteisiin, sillä silloin sen voi joku vaikka leimata sonnanjauhamiseksi...

No niin, tekninen johtaja, mitä sitten, päättää kokonaissuunnasta koko auton kannalta. Puhutaanko aidasta vai seipäästä... Nuo asiat mitkä mainitsin, kuten Kimin potkut, Alonso tilalle Santanderin ja sen edesmenneen pomon tuella Monzemolon siunauksella kun Kimiä tukeva Todt oli lähtenyt tallista on siis aivan täyttä satua... Vai tuo että Ferrari palkkasi Alonson sijasta Vettelin, Monzemolo pyysi Kimiltä anteeksi, tallipäällikkö vaihtui, Monzemolo sai mennä, Allison joka tukee Kimin ajotyyliä otettiin tekniseksi johtajaksi ja kritisoi tämän vuoden autoa, kun rakenteet ovat perusteeltaan huonot, Kimin ajotyylillä autosta ei saa kaikkea irti, autoa säädetään ja jatketaan työtä..

Niin pistäppä nyt sitten sellaista järkevää faktaa, että mikä tuossa minun satumaailmassa ja fantasiassa mättää... Allisonin tuella se Lotuskin sorvattiin paremmin Kimin lapaseen sopimaan.. Vai eikö.. :D

Niin ja JVR:lle, mahtavaa kun Ferrari uusii isolla kädellä organisaatiota ja hakee parannuksia, niin voit heittää, että "sama paska jatkuu ensi vuonna" Voi helevata, mun mielestä ne puhuvat parantamisesta ja palkintopallisijoista, mahdollisesti osakilpailuvoitosta.. Mutta ei, me ollaan hävitty tää peli.. :D Kannattas harkita valmentajan uraa..

Joopa joo, tämä satusetä alkaa keskittymään tunturiralliin pikkuhiljaa, samalla kun sattuu olemaan kuljettaja, sekä tekninen johtaja, niin on niin pirkuleesti hommaa.. :D
Mutta toki mää täällä aina välillä kerkeen jakamaan näkemyksiä..

Niin ja vielä tuohon auton suunnittelu suuntaan, meinaakko että kun ne on siellä Maranellossa raapineet 2014 vuoden päätä, ettei ole hiuksia jäljellä, niin 2015 auto lähdettäisiin suunnittelemaan johonkin aivan muuhun suuntaan, heitettäs 2014 työ romukoppaan ja alotettas alusta.. No onhan se varma, jos joku asia on varma, niin se on aivan varma, Matti Nykäsen sanoin...
Mitä tässä päätä seinään hakkaamaan kun sulla on eri tärkeysjärjestykset. Sun mielestä joku kabinettipeli on tärkeämpää kuin taistelu mestaruudesta, ja voitosta tai vaikka edes tallikaverin päihittämisestä. Kimiä tuskin kiinnostaa mitä siellä kabinettipelissä on "voitettu", mutta se varmasti kiinnostaa että asiat tallissa on sekaisin ja ottaa aikansa ennen kuin homma tuottaa tulosta eikä mestaruuksista taistella ensi kaudella.
 

Make79

Well-known member
Liittynyt
27.5.2007
Viestit
742
Mitä tässä päätä seinään hakkaamaan kun sulla on eri tärkeysjärjestykset. Sun mielestä joku kabinettipeli on tärkeämpää kuin taistelu mestaruudesta, ja voitosta tai vaikka edes tallikaverin päihittämisestä. Kimiä tuskin kiinnostaa mitä siellä kabinettipelissä on "voitettu", mutta se varmasti kiinnostaa että asiat tallissa on sekaisin ja ottaa aikansa ennen kuin homma tuottaa tulosta eikä mestaruuksista taistella ensi kaudella.
Päinvastoin, nyt voi olla vain tyytyväinen Ferrarin puolesta, kun sieltä pistettiin nuo politikointia harrastavat herrat pihalle, nyt ne voi keskittyä auton parantamiseen. En kyllä usko, että taistelevat maailmanmestaruudesta ensi kaudella, mutta uskon että parantavat ja myös siihen että myös Kimillä alkaa kulkemaan paremmin... Ja uskon myös siihen, että Allisonin johdolla ensivuoden auto istuu Kimin lapaseen huomattavasti paremmin, vaikka noita minun kirjoitelmia pidettäisiin kuinka huuhaana tahansa..

Tuon politikoinnin vuoksi väitettiin, etteivät saaneet joitain työntekijöitä talliin, joita olisivat halunneet. Ja silti tuo Allisonin kommentti, parannetaan ja jatketaan parantamista... Loppuuko se muka siihen kun kausi loppuu... Uskokoot noin kuka haluaa, minä en, eiköhän se parannus jatku samaan suuntaan mikä jäi kesken, eli tehdään ensi kaudeksi parempi auto Kimille ja Vettelille, pitkälti Kimin 2014 vaikeuksien kautta opituilla asioilla. Herrat kun omaavat samankaltaisen ajotyylin, tekevät yhteistyötä ja ovat kavereita keskenään, niin ei voi kuin povata parempaa tulevaisuutta Ferrarille.

Veikkaisin, että keulan jousitusratkaisu on muuttunut totaalisesti, tosin kohtapa tuo kuullaan, kun Ferrari julkaisee uuden auton.
 

Turboruuvi

Well-known member
Liittynyt
23.3.2013
Viestit
1004
Kyl nää Marchionne ja Arrivabene ovat ihan yhtä kovia (ellei kovempia - aika näyttää) heppuja politikoimaan.
Johan Marchionne ehti julistaa tuon moottorijäädytyksen "porsaanreiän" olevan ensimmäinen voitto tälle uuden ajan Ferrarille.

Kuhan nuo ukot ehtii, niin kabinettipeli tulee käymään kuumana.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Kyl nää Marchionne ja Arrivabene ovat ihan yhtä kovia (ellei kovempia - aika näyttää) heppuja politikoimaan.
Johan Marchionne ehti julistaa tuon moottorijäädytyksen "porsaanreiän" olevan ensimmäinen voitto tälle uuden ajan Ferrarille.

Kuhan nuo ukot ehtii, niin kabinettipeli tulee käymään kuumana.
Juuri näin ja sanottiinhan se ihan ääneenkin, että Arrivabene palkattiin nimenomaan kabinettitaitojen perusteella. Make79:lla tässäkin asiassa kuvitelmat ihan päinvastaisia totuuden kanssa.

Marchionne ja Arrivabene, siinä vasta parivaljakko, joka elää ja hengittää rehellistä motorsporttia ;) Vrt. Montezemolo & Domenicali.
 

Make79

Well-known member
Liittynyt
27.5.2007
Viestit
742
Juuri näin ja sanottiinhan se ihan ääneenkin, että Arrivabene palkattiin nimenomaan kabinettitaitojen perusteella. Make79:lla tässäkin asiassa kuvitelmat ihan päinvastaisia totuuden kanssa.

Marchionne ja Arrivabene, siinä vasta parivaljakko, joka elää ja hengittää rehellistä motorsporttia ;) Vrt. Montezemolo & Domenicali.
Vai tässäkin asiassa, et kyllä kumonnut yhtäkään väitettä jota sinulta kysyin yhtään millään fakta tiedolla, pelkästään sinun omilla olettamuksilla, ilman minkäänlaista faktaa taustalla.. Syökö miestä.. :D Tuonhan näkee sitten tulevaisuudessa, Monzemolo, Alonso ja Santapankin edesmennyt pääjehu tulee mieleen näin lähinnä, tuosta likaisesta pelistä.. Ei viitsisi näin etukäteen uuden porukan toimia lähtä arvostelemaan, kun ei oikein ole vielä näyttöjä.. Ja tuo, että löytävät porsaanreikiä säännöistä, että voivat kehittää moottoria kuuluu kyllä joka tallin työhön, ilman mitään sen kummempaa likaista peliä.

Tuolla kyllä kerrotaan, että palkattiin pitkän kokemuksen vuoksi F1 sarjassa, tietää miten toimia, tuntee Bernien toimintatavat, kehutaan vahvaksi johtajaksi joka johtaa esimerkillään ja että häneltä on tullut jo aiemmin hyviä innovaatioita... Todetaan, että Mattiacci ei ollut huono, mutta Arrivabene on oikea mies hommaan...

http://www.autosport.com/news/report.php/id/116930 :D

Terveisiä vaan sinne haavemaailmaan... Jos ei vielä tullut aivan selkeäksi, niin tarkoitin sitten sellaista likaista politikointia, politikointi ikävä kyllä kuuluu tuohon sarjaan, mutta toiset tekee sitä rehellisesti ja toiset likaisella tavalla.. Näitä ko. herroja ei vielä viitsisi mennä tuomitsemaan, katsotaan ensi kauden jälkeen... Mutta hyvä kun tulit taas kertoilemaan näitä sinun "totuuksia" ja toteamaan, kuinka väärässä minä taas olen... :D
 

Make79

Well-known member
Liittynyt
27.5.2007
Viestit
742
"I saw him speaking clearly and honestly, without subterfuge or like a politician" eli käännettynä Piero Ferrarin haastattelusta: Näin hänen puhuvan selkeästi ja rehellisesti, ilman verukkeilla tai kuten poliitikko.

http://motorsportstalk.nbcsports.com/2014/12/29/f1-enzo-ferraris-only-living-son-ok-with-changes-in-maranello/

Kimi uskoo, että tiimissä on oikeat ihmiset kehittämässä autoa.

http://www.iltalehti.fi/formulat/2014120618901149_fo.shtml

2015 tulee Allisonin toiveiden mukainen auto...

"Former Lotus technical chief James Allison, who was not able to make his presence felt on the 2014 car but will definitely do so on the 2015 car, receives a vote of confidence from the new boss and retains his position as Technical Director"

Ilmeisesti kaikkiin toimiin ei oltu hirveän tyytyväisiä Ferrarrilla...

http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/vaite-ferrari-esti-montezemolon-nousun-f1-pomoksi/4633536

Tässäpä näitä mistä minä ammennan noita mielipiteitäni, lähdekritiikkiä käyttäen. Kaikilla meillähän on mielipiteet, minä kuitenkin pyrin hakemaan jonkinlaista taustaa noille mielipiteilleni, toisin kuin Revolt, jonka keskustelu tuntuu olevan tyyliin "Make79 on tässäkin niin väärässä ja kaukana todellisuudesta". Jos se kerta näin on, niin sittehän se on helppo hakea jotain noiden omien mielipiteiden taustaksi, haastattelua yms.. Pystytkö vastaamaan yhteenkään väitteeseen jonkinlaisen tuen perusteella, jossa olet väittänyt minun olevan täysin väärässä? Ainakaan tähän asti ei ole tullut kuin niitä "Fantasioita"...
 

Tallipäällikkö

Well-known member
Liittynyt
5.10.2014
Viestit
469
Eikö se ollut nimenomaan Ferrarin tekninen johtaja James Allison, joka tuon moottorisäännön nosti pöydälle Abu Dhapissa, ei Marchionne tai Arrivabene.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Eikö se ollut nimenomaan Ferrarin tekninen johtaja James Allison, joka tuon moottorisäännön nosti pöydälle Abu Dhapissa, ei Marchionne tai Arrivabene.
No eiköhän. Tuskinpa Arrivabene tai varsinkaan Marchionne ole lukeneet riviäkään teknisistä säännöistä. Puhumattakaan, että ymmärtäisivät niistä enempää kuin lehmä ladonovesta ;)
 

Turboruuvi

Well-known member
Liittynyt
23.3.2013
Viestit
1004
Tuosta politikoinnista...

ESPN F1 : "The Prancing Horse Gets Bullish" http://en.espnf1.com/blogs/motorsport/story/188895.html

Otteita:

The appointment of Maurizio Arrivabene as team principal was widely viewed as a statement of political intent. The phrasing of the press release announcing Arrivabene's new role was designed to make it so, with Marchionne heralding his new charge's political pedigree.
"We decided to appoint Maurizio Arrivabene because, at this historic moment in time for the Scuderia and for Formula 1, we need a person with a thorough understanding not just of Ferrari but also of the governance mechanisms and requirements of the sport," Marchionne said

Jos ei oo enkku hallussa niin lyhyesti sanottuna tuossa halutaan sanoa, että nää uudet kaverit on nimenomaan "poliittisia eläimiä", ja juurikin siksi Ferrarin johdossa.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Jos ei oo enkku hallussa niin lyhyesti sanottuna tuossa halutaan sanoa, että nää uudet kaverit on nimenomaan "poliittisia eläimiä", ja juurikin siksi Ferrarin johdossa.
Ei mutta kato kun tää on sitä "puhdasta politikointia" toisin kuin Montezemolon "likainen politikointi". Kysy Make79:ltä lisää ;)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös