Tajusin juuri, että nythän olisi loistava hetki pyykata kaikki vaatteet.Tajusin juuri, että nythän olisi loistava hetki psyykata kaikkia osallistujia.
*psyykkaa*
Mutta en pyykkaa kun en osaa käyttää pyykkikonetta.
Tajusin juuri, että nythän olisi loistava hetki pyykata kaikki vaatteet.Tajusin juuri, että nythän olisi loistava hetki psyykata kaikkia osallistujia.
*psyykkaa*
Ei kannatakaan, lyö heti F5 -koodia naamalle. Vitun rakkine.Tajusin juuri, että nythän olisi loistava hetki pyykata kaikki vaatteet.
Mutta en pyykkaa kun en osaa käyttää pyykkikonetta.
Myöhäistä, pölö.Mukana!
Hyvä tietää.Paikalla sitten pyydettiin olemaan 11:30 \o/
Aion olla paikalla - kostoks, luonnollisesti - jo PALJON ennen tuota. Suorastaan sikamaisen aikaisin.Paikalla sitten pyydettiin olemaan 11:30 \o/
Tyrät ryskyen vaan. höpöä tekee muttei ajaessa huomaa vm.2012:ahem:Autotuuriin panostankin, jos siis pystyy edes ajamaan. 4-5 sijasta alaspäin jää harmittamaan turhan riskin takia. Ei voi luonteelle mitään, pakko yrittää =)
Hmh. Ei KIC:ssä kyllä pitäisi kovin rajuja autoeroja olla nykyään. Ainakin mitä ollaan V-Racingin talvisarjassa tänä vuonna ajettu, niin absoluuttisesti nopeimman ja hitaimman auton välinen ero on ollut tavallisesti 0,4 sekuntia. Millähän autolla Nasty mahtoi ajaa oman aikansa?Autoerot on aika merkittäviä kun viime vuoden voittaja jää mulle ekassa setissä taakse ja mä oon ihan sukka tuolla..
Oliskohan se Nasty tempassu ysillä? Tai sitten ei. En muistaHmh. Ei KIC:ssä kyllä pitäisi kovin rajuja autoeroja olla nykyään. Ainakin mitä ollaan V-Racingin talvisarjassa tänä vuonna ajettu, niin absoluuttisesti nopeimman ja hitaimman auton välinen ero on ollut tavallisesti 0,4 sekuntia. Millähän autolla Nasty mahtoi ajaa oman aikansa?
Jos oli #9, niin sen vaan totean, että viimeisessä talvisarjan osakisassa nimikirjaimet K.K. jäivät toisessa erässä nopeimman kierroksen sattumoisin ajaneesta Slugista 0,155 sekuntia. Että sikäli. Ei ollut mikään mahdottoman heikko auto kyseessä.Oliskohan se Nasty tempassu ysillä? Tai sitten ei. En muista
Autossa oli vihreet teipit, neljä pyörää ja ratti.
Ei pysty varmaksi sanoa, kun en ihan mahdottoman tarkkaan huomioinut millä ajeli.Jos oli #9, niin sen vaan totean, että viimeisessä talvisarjan osakisassa nimikirjaimet K.K. jäivät toisessa erässä nopeimman kierroksen sattumoisin ajaneesta Slugista 0,155 sekuntia. Että sikäli. Ei ollut mikään mahdottoman heikko auto kyseessä.
Niin no. Pointti nyt olisi kuitenkin se, että lähestulkoon kaikkien autojen kohdalla voi löytää ainakin yhden erän, jossa k.o. autolla on ajettu jonkun kärkikuskin toimesta ihan hyvin.Ei pysty varmaksi sanoa, kun en ihan mahdottoman tarkkaan huomioinut millä ajeli.
edit. Kun en edes muista millä itse kurvailin!
Juu kyllä mää sun pointin tajusinNiin no. Pointti nyt olisi kuitenkin se, että lähestulkoon kaikkien autojen kohdalla voi löytää ainakin yhden erän, jossa k.o. autolla on ajettu jonkun kärkikuskin toimesta ihan hyvin.
No sehän auttoikin niin maan perkeleesti.Nyt kun vielä ehtii...
KIC:n autoissa käsikaasu on niin vaikeassa paikassa, että eipä se paljoa ajosuoritusta helpottaisi saatikka nopeuttaisi.Noissa sisärata-autoissa kannattaa katsoa kaasuvaijerin paikka, sitten kädellä siitä kaasarin vierestä vähän vetää sitä, niin tulee lisävauhtia kaasun auetessa kokonaan.