No sehän on säännöissä eli 5 sekuntia lisätään loppuaikaan jos ei ole enää varikkokäyntiä tekemättä. Selostajat eivät vain tienneet sääntöjä.....Which is right, koska tuo 5 sekuntia olisi kuitenkin ollut vain ylimääräinen lisä varikkostopin yhteydessä. Kerrankin järkevä päätös FIAlta.
Yleensä tulee useiden kuskien haastattelut kuitenkin, nytkin Bianchi juuri. Chiltonkin vielä tulee, ties vielä kysyvät Kimistä.Skylla ilmeisesti koko jälkihöyryshow keskittyy Lewisiin, mitä nyt vaihdellu maikkarin ja Skyn välillä tässä kisan jälkeen. Kiinnostais analyysit muidenkin kisasta.
Ainakin haastattelun perusteella hän tietää lajista hevonvitun ja taisi seurata kisaakin.Miksei tuonne saada esim. Jeremy Clarksonia haastattelemaan, joka tuolla näkyy pyörineen muutenkin koko viikonlopun vaan, joku joka tuskin seurasi koko kisaa eikä tiedä lajista muutenkaan hevonvittua.
Ongelmaksi muodostuu se, että jos joku kuljettaja tulee ohitetuksi kierroksella juuri sillä hetkellä kun turva-auto tulee radalla ja kyseinen kuljettaja on pari sekuntia edellä ajavaa perässä, saa edellä ajava kohtuuttomasti hyötyä turva-autosta jos kierroksella ohitettuja ei päästetä samalle kierrokselle johtavan kuljettajan kanssa.Ja vielä näköjään pilaavat muiden kisa. Ei muutakuin kierroksella jääneet radan sivun ja perälle jonon jatkoksi.
Joo, näköjään Lewisin lisäksi keskitytään Marussian hehkuttamiseen brittitiiminä. Skyn lähetyksen perusteella siis radalla ollut yks Mersukuksi ja kaks Marussiaa.Yleensä tulee useiden kuskien haastattelut kuitenkin, nytkin Bianchi juuri. Chiltonkin vielä tulee, ties vielä kysyvät Kimistä.
Samalla tavallahan ne kierroksella ohitettavat on siellä välissä ilman turva-autoakin. Ei tuosta mitään kohtuutonta hyötyä tule kun siniset liput kuitenkin heille heiluu kisan käynnistyessä.Ongelmaksi muodostuu se, että jos joku kuljettaja tulee ohitetuksi kierroksella juuri sillä hetkellä kun turva-auto tulee radalla ja kyseinen kuljettaja on pari sekuntia edellä ajavaa perässä, saa edellä ajava kohtuuttomasti hyötyä turva-autosta jos kierroksella ohitettuja ei päästetä samalle kierrokselle johtavan kuljettajan kanssa.
Eikä Chiltonin osalta tullut muuta selvitystä kuin että "kaikki mikä pieleen voi mennä meni pieleen"... Köyhä haastattelu oli.Joo, näköjään Lewisin lisäksi keskitytään Marussian hehkuttamiseen brittitiiminä. Skyn lähetyksen perusteella siis radalla ollut yks Mersukuksi ja kaks Marussiaa.
Kuulostaa aina välissä, että yrittää pikkusen psykologista peliä noilla lausunnoilla, tosin tuo pelikaveri ei taida lämmetä tuolle leikille...Ja lohduttaudutaan sillä että ferrarista ei ole mestaruustaisteluun kuitenkaan. Niin siinä mielessä ei iso menetys.. Toki vituttaaa ko menee 3 sija.. Mutta alonsoaki alkaa varmaa hermostuttaa ko kimi alkaa "heräileen" ja auto alkaa kulkea.
Kuvitellaanpa, että Kimi Räikkönen tulee kierroksella ohitetuksi juuri samalla hetkellä kun turva-auto tulee radalla ja Alonso ajaa pari sekuntia Kimin edellä johtajan kanssa samalla kierroksella, niin jos kierroksella ohitettuja ei ajatettaisi samalle kierrokselle johtavan auton kanssa olisi Kimi yhtäkkiä kierroksen Alonsoa perässä ja paskamyrsky tällä foorumilla olisi samantien valmis.Samalla tavallahan ne kierroksella ohitettavat on siellä välissä ilman turva-autoakin. Ei tuosta mitään kohtuutonta hyötyä tule kun siniset liput kuitenkin heille heiluu kisan käynnistyessä.